Sürücü Sınavından Kaldım :(

bana parklarda ileri gitme hakkım yok demişlerdi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ya usta o değil,sınav öncesi derste şakır şakır sürüyordum babam takma kafaya patron aynaya dikkat aynaya yatakta da lazım olur diyor hoca zaten sınavdan bağırıyor mental kalmadı zaten sınavdan önce bende
parelal parkta ileri gitme yok sadece , l de öne gelip ortalamak zorundasın , birde dubaya vurmuşsun direk kırmızı hata o , benim araç 3 kere vites geçmediği için kalıyordum az kaldı sonra araba sanayiye gitti , üstüne viteste kaldı aklımda hep , 1 kere sinyal vermedim , sinyal vermediğim yerde her şey bitmiş arabayı park edecem bırakacam unuttum 1 hata daha yapsam kalıyordum 2 sarı hatadan , merak etme diğerinde geçersin benim gay arkadaşım 5 kere kaldı 6 da geçti ama çocuğa hep gay diyoruz artık
 
bana parklarda ileri gitme hakkım yok demişlerdi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ya usta o değil,sınav öncesi derste şakır şakır sürüyordum babam takma kafaya patron aynaya dikkat aynaya dikkat et yatakta da lazım olur diyor hoca zaten sınavdan önce sürdürürken bağırıyor mental kalmadı zaten sınavdan önce bende
Kural mı değişti yine? Ben sınava girerken paralel parkta 3 vites değiştirme hakkın var geriye atıp tekte giremezsen kalan iki hakkı da kullanıp ileri at tekrar hiza al sonra geri al park et demişlerdi.
 
Dostlar bugün ilk sürücü sınavından kaldım,mental olarak çok zoruma gitti

1.5(?) modern clio sürüyorduk sınavda ben sınava 2008 model 206 ile geldim belki ondan dolayı olmuş da olabilir

hoca bir kızla beni arabaya bindirdi sürdürdü sınavdan,stop ettiren kıza "hadi kızım hadi kızım" yaptı bana gelince etmediği laf kalmadı

kalkışı güzel yaptım motoru bagajı sürücü koltuğunu güzelce anlattım stop ettirmeden kalkış yaptım

paralel parkı biliyorum,sağ arka çaprazına dubayı hizala,tam sağ yap R yap geri gel,sol aynadan ikinci dubanın dibini gör,sağ aynadan sağ taraftaki dubayı iki ayna arasına hizala,tam sol yap şerit ile arka sağ teker değecek şekilde gir,sola sinyal ver,R den 1e geri at kalkış yap

ben sağ arkama dubayı hizalamadan direk tam sağ yapıp girdim dubayı vurdum,

temmuzda yokmuş temmuz sonu 5K verip 2 saat daha ders alıp tekrar sınava girmem gerekiyormuş

beyler çok zoruma gitti,bir tavsiye verin bir şeyin kardeşinize
kıl hocaya denk gelmişsin de araba da bahane bulma derim bana da benzeri oldu başka araçla girdim manuel , debriyaj hem taş gibiydi hemde yarısında takılıyordu yine de geçtim ama hoca iyiydi askerlik anılarına kadar konuşmuştum. birde sanırım 1 kere stop ettirme hakkı vardı hoca kurala uymuş.
 
kıl hocaya denk gelmişsin de araba da bahane bulma derim bana da benzeri oldu başka araçla girdim manuel , debriyaj hem taş gibiydi hemde yarısında takılıyordu yine de geçtim ama hoca iyiydi askerlik anılarına kadar konuşmuştum. birde sanırım 1 kere stop ettirme hakkı vardı hoca kurala uymuş.
abi bana kadın hoca denk geldi
 
Kural mı değişti yine? Ben sınava girerken paralel parkta 3 vites değiştirme hakkın var geriye atıp tekte giremezsen kalan iki hakkı da kullanıp ileri at tekrar hiza al sonra geri al park et demişlerdi.
giriş tek hamle de çıkışta sınırsız manevra hakkın var ben ilkine girdim yanımdaki ana hoca oldu dedi baktım dışardan bakan hoca uyuz gibi bakıyor yandaki hocaya cıkıp diğerine girsem sıkıntı olur mu deyip 2. kez girmiştim paralelde. l parkta da ilk yerdeydi sıram hocam cok sıra var öndeki boş bekletmeyim buna girim deyip 2. L ye girmiştim mesela
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

abi bana kadın hoca denk geldi
bana eğitimde kadın denk gelmişti aradım kursu erkekle değiştirin rahat sövemiyorum demiştim 2. gün erkek eğitmen gelmişti. komisyonsa kadın her zaman dez avantajdır gerçi.
 
giriş tek hamle de çıkışta sınırsız manevra hakkın var ben ilkine girdim yanımdaki ana hoca oldu dedi baktım dışardan bakan hoca uyuz gibi bakıyor yandaki hocaya cıkıp diğerine girsem sıkıntı olur mu deyip 2. kez girmiştim paralelde. l parkta da ilk yerdeydi sıram hocam cok sıra var öndeki boş bekletmeyim buna girim deyip 2. L ye girmiştim mesela
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bana eğitimde kadın denk gelmişti aradım kursu erkekle değiştirin rahat sövemiyorum demiştim 2. gün erkek eğitmen gelmişti. komisyonsa kadın her zaman dez avantajdır gerçi.
Bana 3 hamle hakkın var denmişti o hamlelerle de 2 deneme yapılıyor. Tabi ben sınavda diğer hamleleri kullanmadım sadece geriye atıp parkı yaptım ama var demişlerdi kaç defa. Şuan kural değiştiyse bilmiyorum.
 
2017 yılında manuel ehliyet aldım son parkta sağ arka lastik boyanın biraz dışında kaldı diye bırakmışlardı, ondan sonraki sınav çok kalabalıktı insanların arasından geçe geçe iyi kullanarak park ettim
biraz garipler kafana takma ikinci sınavda geçersin pratik yap kalmak sorun değil insanlık hali olabilir
 
Dostlar bugün ilk sürücü sınavından kaldım,mental olarak çok zoruma gitti

1.5(?) modern clio sürüyorduk sınavda ben sınava 2008 model 206 ile geldim belki ondan dolayı olmuş da olabilir

hoca bir kızla beni arabaya bindirdi sürdürdü sınavdan,stop ettiren kıza "hadi kızım hadi kızım" yaptı bana gelince etmediği laf kalmadı

kalkışı güzel yaptım motoru bagajı sürücü koltuğunu güzelce anlattım stop ettirmeden kalkış yaptım

paralel parkı biliyorum,sağ arka çaprazına dubayı hizala,tam sağ yap R yap geri gel,sol aynadan ikinci dubanın dibini gör,sağ aynadan sağ taraftaki dubayı iki ayna arasına hizala,tam sol yap şerit ile arka sağ teker değecek şekilde gir,sola sinyal ver,R den 1e geri at kalkış yap

ben sağ arkama dubayı hizalamadan direk tam sağ yapıp girdim dubayı vurdum,

temmuzda yokmuş temmuz sonu 5K verip 2 saat daha ders alıp tekrar sınava girmem gerekiyormuş

beyler çok zoruma gitti,bir tavsiye verin bir şeyin kardeşinize
canınızı sıkmayın hocam akışına bırakın😃
 
Bana 3 hamle hakkın var denmişti o hamlelerle de 2 deneme yapılıyor. Tabi ben sınavda diğer hamleleri kullanmadım sadece geriye atıp parkı yaptım ama var demişlerdi kaç defa. Şuan kural değiştiyse bilmiyorum.
Hocam komisyon soruyor park tamam mı diye tamam demeden tekrar park yapmak istiyorum derseniz 1 hak daha veriliyor çıkıp tekrar deneyebiliyordunuz ama dubaya vurunca o hak var mı yok mu bilmiyorum. Ben alalı 2 yıl oldu en azından bizim hoca öyle demişti.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,995
Mesajlar
11,083,147
Üyeler
198,225
Son üye
ka1zen
Geri
Top