Cihan karasu
80+ Bronze
- Katılım
- 14 Kasım 2025
- Mesajlar
- 1,273
- Reaksiyon skoru
- 653
parelal parkta ileri gitme yok sadece , l de öne gelip ortalamak zorundasın , birde dubaya vurmuşsun direk kırmızı hata o , benim araç 3 kere vites geçmediği için kalıyordum az kaldı sonra araba sanayiye gitti , üstüne viteste kaldı aklımda hep , 1 kere sinyal vermedim , sinyal vermediğim yerde her şey bitmiş arabayı park edecem bırakacam unuttum 1 hata daha yapsam kalıyordum 2 sarı hatadan , merak etme diğerinde geçersin benim gay arkadaşım 5 kere kaldı 6 da geçti ama çocuğa hep gay diyoruz artıkbana parklarda ileri gitme hakkım yok demişlerdi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ya usta o değil,sınav öncesi derste şakır şakır sürüyordum babam takma kafaya patron aynaya dikkat aynaya yatakta da lazım olur diyor hoca zaten sınavdan bağırıyor mental kalmadı zaten sınavdan önce bende