Tecpro servis rezilliği

Ascl

80+ Bronze
Katılım
4 Mart 2022
Mesajlar
1,096
Reaksiyon skoru
488
Selam, teknik servis firması olan tecpro ile yaşadığım durumları paylaşmak istedim. Kronik sorundan ötürü 7 ocakta servise yolladığım AOC monitörüme 27 ocakta değişim önerisi sunuldu, buraya kadar hiçbir sorun yok. Reddedip not bıraktım ve bana sonrasında herhangi bir geri dönüş yapılmadan 6 Mart gününde (38 gün sonrası) sms yolladılar. Sms'te ürününüz teslimata hazır ve size geri dönecektir DOA form verildi yazıyordu. Sırf bir rapor için 30 gün ekstra beklettiler. 12 Mart Perşembe günü aradım (telefonu asla tek seferde açmıyorlar hep 2-3 defa aramam gerekiyor) ve bana "sistem problemi var, yarın göndeririz" şeklinde cevap verdiler. "Gönderi kodu veriyor musunuz?" dediğimde ise "vermiyoruz yurtiçi kargoyu arayıp almanız lazım dendi". Bugün yurtiçi kargoyu aradım ve adıma herhangi bir gönderi olmadığını öğrenince tekrar 2 defa tecproyu aradım. "Kargonuz verilmiş" cevabı alınca, "bugün yurtiçi kargoyu aradım, kargo gözükmüyor" dedim ve baştan savarcasına "bugün verilmiş" dendi. Kapatıp tekrar yurtiçi kargoyu aradım, gene aynı şekil sorgulayıp sistemin güncelleme sıklığını sordum ve anlık olduğu söylendi. Tecpro cidden rezalet bir firma. Süreçleri anormal yavaş, sürekli baştan savarcasına geçiştirmeli cevap veriyorlar. Ben kargoyu verirken 1 günde onlara ulaştı onlar 10 günde kargo veremedi. Rapor için 1 ay bekletmeleri ayrı rezalet. Bunu gören insanlara tek tavsiyem ürün alırken özelliklerine ek olarak arızalanırsa diye hangi servis bakıyor onu da araştırın, yoksa benim gibi "aoc iyi marka, bu modeli de güzel bir modelmiş" dediğinizle kalırsınız. Umarım ikinci bir sinerji vakası tarzı bir şey yaşanmaz. Okuduğunuz için teşekkürler, iyi günler
 
Hangi model için hangi modeli önerdiler de kabul etmediniz? Bana da 6 Martta yeni model önerdiler kabul ettim aynı gün, 13 Martta ürününüz teslimata hazır adresinize yönlendirilecek dedi, bugün de akşam saatlerinde sitede ki durumu "Teslim edildi, Kargo" şeklinde gözüküyor fakat herhangi bir kargo mesajı gelmedi Tecpro veya kargo şirketinden. Sanırım hazırladıklarını kargoya verildi olarak geçip hemen kargoya vermiyorlar, muhtemelen yarın kargolar verilmiş olur. Ek olarak telefon ile ulaşmaktan ziyade mail üzerinden chat gibi iletişime geçmek daha kolay en geç 30 dakika içinde dönüş yapıyorlar.
 
Hangi model için hangi modeli önerdiler de kabul etmediniz? Bana da 6 Martta yeni model önerdiler kabul ettim aynı gün, 13 Martta ürününüz teslimata hazır adresinize yönlendirilecek dedi, bugün de akşam saatlerinde sitede ki durumu "Teslim edildi, Kargo" şeklinde gözüküyor fakat herhangi bir kargo mesajı gelmedi Tecpro veya kargo şirketinden. Sanırım hazırladıklarını kargoya verildi olarak geçip hemen kargoya vermiyorlar, muhtemelen yarın kargolar verilmiş olur. Ek olarak telefon ile ulaşmaktan ziyade mail üzerinden chat gibi iletişime geçmek daha kolay en geç 30 dakika içinde dönüş yapıyorlar.
24g2spu/bk modeli vardı bende 24G11ZE önerdiler 240hz ama asansörü vs yok, ben de reddedip not düştüm. Mail konusunda maile daha geç dönerler, canlı daha iyi olur diye düşündüm de harbiden canlı destek kısmı rezalet. Yarın inşallah verilir hocam, 10 gün oldu artık sms geleli. Daha itopya ile de uğraşma kısmı var, umarım onlar yormaz bu kadar
 
24g2spu/bk modeli vardı bende 24G11ZE önerdiler 240hz ama asansörü vs yok, ben de reddedip not düştüm. Mail konusunda maile daha geç dönerler, canlı daha iyi olur diye düşündüm de harbiden canlı destek kısmı rezalet. Yarın inşallah verilir hocam, 10 gün oldu artık sms geleli. Daha itopya ile de uğraşma kısmı var, umarım onlar yormaz bu kadar
Dediğim gibi mail kısmı hızlı işliyor hocam. Dün gece mail attım buraya yazdıktan sonra, az önce mesai saatleri başladığı saatte mailime dönüş yaptılar. Kargoya dün verilmiş olduğunu söylediler takip kodunu da ilettiler, sizinki de dün teslim edilmiştir muhtemelen kargoya. İtopya kısmında umarım çok uğraşmazsınız o kısımda da uğraşan insanlar görmüştüm forumlarda.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Reaksiyonlar: Ascl
Ben de sizinle aynı model AOC monitöre sahiptim, bana da 24G11ZE önerdiler. Hoparlör ve pivot özelliğinin olmaması nedeniyle reddecektim, bizim arızalı modele yakın özelliklerde olan 24G4HA modeli var mı diye sordum yok dediler fakat sistemden yazarsanız üreticiden gelen bilgiyi size iletiriz dediler.
Ben de artık uğraşmak istemediğim için 24G11ZE modelini kabul ettim ve bir gün sonra kargoya verdiler. Şu anda teslim aldım ve kullanıyorum, hiçbir sorunu yok. Bilhassa maillere bakan İlayda Hanım var, muhtemelen artık sizin sorununuz bir sonuca ulaşmıştır ama iletişime geçecekseniz ona bir danışın isterseniz. Aynı gün içinde olmasa da bir gün sonra dönüş yapıyordu. Telefonlara genellikle cevap vermiyorlar, sosyal medya hesaplarına da yazın.
 
Ben de sizinle aynı model AOC monitöre sahiptim, bana da 24G11ZE önerdiler. Hoparlör ve pivot özelliğinin olmaması nedeniyle reddecektim, bizim arızalı modele yakın özelliklerde olan 24G4HA modeli var mı diye sordum yok dediler fakat sistemden yazarsanız üreticiden gelen bilgiyi size iletiriz dediler.
Ben de artık uğraşmak istemediğim için 24G11ZE modelini kabul ettim ve bir gün sonra kargoya verdiler. Şu anda teslim aldım ve kullanıyorum, hiçbir sorunu yok. Bilhassa maillere bakan İlayda Hanım var, muhtemelen artık sizin sorununuz bir sonuca ulaşmıştır ama iletişime geçecekseniz ona bir danışın isterseniz. Aynı gün içinde olmasa da bir gün sonra dönüş yapıyordu. Telefonlara genellikle cevap vermiyorlar, sosyal medya hesaplarına da yazın.
Ben Thh'ye kadar gittim hocam en sonunda işi çözdüm aylarımı almış olsa da
 
24g2spu/bk modeli vardı bende 24G11ZE önerdiler 240hz ama asansörü vs yok, ben de reddedip not düştüm. Mail konusunda maile daha geç dönerler, canlı daha iyi olur diye düşündüm de harbiden canlı destek kısmı rezalet. Yarın inşallah verilir hocam, 10 gün oldu artık sms geleli. Daha itopya ile de uğraşma kısmı var, umarım onlar yormaz bu kadar
Benim de değişmeden önceki monitörüm ve önerdikleri monitör aynı ben bir sorun yaşamadım mecburen onayladım aciliyeti vardı diye ama öğrenmiş olduk nasıl bir rezalet bir firma olduğunu zaten sitelerinden anlamalıydım iğrenç bir siteleri var. THH nasıl sonuçlandı merak ediyorum değişim mi para iadesi mi ?
 
Ben Thh'ye kadar gittim hocam en sonunda işi çözdüm aylarımı almış olsa da
konuyu gördüm kanım dondu, buda bizim philips konusu https://forum.donanimarsivi.com/kon...i-rezaleti-philips-monitor-alinir-mi.1235707/
geçen perşembe bende değişimi onayladım ama hala bir gelişme yok, thh ye gittikten sonra zaten sonucun önemi yok aşağı yukarı 2-2.5 ay + thh süresi kadar monitörsüz kalmış oluyoruz, doa raporunu isteyip satıcıya biz ulaşsak satıcı zaten düzgün model önermez, servis öneriyor sonuç çok bekletiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben de sizinle aynı model AOC monitöre sahiptim, bana da 24G11ZE önerdiler. Hoparlör ve pivot özelliğinin olmaması nedeniyle reddecektim, bizim arızalı modele yakın özelliklerde olan 24G4HA modeli var mı diye sordum yok dediler fakat sistemden yazarsanız üreticiden gelen bilgiyi size iletiriz dediler.
Ben de artık uğraşmak istemediğim için 24G11ZE modelini kabul ettim ve bir gün sonra kargoya verdiler. Şu anda teslim aldım ve kullanıyorum, hiçbir sorunu yok. Bilhassa maillere bakan İlayda Hanım var, muhtemelen artık sizin sorununuz bir sonuca ulaşmıştır ama iletişime geçecekseniz ona bir danışın isterseniz. Aynı gün içinde olmasa da bir gün sonra dönüş yapıyordu. Telefonlara genellikle cevap vermiyorlar, sosyal medya hesaplarına da yazın.
İlayda hanım sağolsun aynı gün dönüş yapıyor maillere, sizin aoc diyemi hızlı kargo oldu acaba, diğer philipsçi arkadaşla biz kaldık sap gibi onay verdiğimiz halde
 
Benim de değişmeden önceki monitörüm ve önerdikleri monitör aynı ben bir sorun yaşamadım mecburen onayladım aciliyeti vardı diye ama öğrenmiş olduk nasıl bir rezalet bir firma olduğunu zaten sitelerinden anlamalıydım iğrenç bir siteleri var. THH nasıl sonuçlandı merak ediyorum değişim mi para iadesi mi ?
Thh Tecpro ile alakalı değildi hocam, konusunu açtıysam hatırlamıyorum (2 ay öncesi falan olması lazım). Tecpro bana itopyadan değişim için doa formu verdi ama itopya kabul etmedi. THH'ye gidicem diyince de "haklarınızı kullanmak sizin tercihinizdir" gibi dalga geçen bir mesaj aldım, şansıma Thh 2 haftada sonuçlandı sonrasında itopya ile yaklaşık bir 10-15 defa mailleştim. En sonunda bana mail attırdılar "DOA formunun iptali ve şu modelle değişimi istiyorum" diye, sonra monitörü aldım. 24g4ha aldım bu arada uçuk kaçık bir şey talep etmedim, muadil model için 40 takla attım. 4 ay yaklaşık monitörsüz kaldım
 
konuyu gördüm kanım dondu, buda bizim philips konusu https://forum.donanimarsivi.com/kon...i-rezaleti-philips-monitor-alinir-mi.1235707/
geçen perşembe bende değişimi onayladım ama hala bir gelişme yok, thh ye gittikten sonra zaten sonucun önemi yok aşağı yukarı 2-2.5 ay + thh süresi kadar monitörsüz kalmış oluyoruz, doa raporunu isteyip satıcıya biz ulaşsak satıcı zaten düzgün model önermez, servis öneriyor sonuç çok bekletiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İlayda hanım sağolsun aynı gün dönüş yapıyor maillere, sizin aoc diyemi hızlı kargo oldu acaba, diğer philipsçi arkadaşla biz kaldık sap gibi onay verdiğimiz halde
Valla benim süreç aşırı çalkantılıydı hocam ama ders almış oldum. Ürün alırken eskiden markaya bakardık zamanla markanın değil modellerin önemini anladık, şua an yeni bir bilgi daha piyasaya çıktı ki o da alacağımız ürünün teknik servisi kim ithalatçısı kimdir nasıl hizmet verir onu araştırmak. Arada bir forumu kullanıyorum artık eskisi kadar aktif değilim, itopyadan ürün indirimleri görüyorum ama yaşadığım o muhabbetlerden sonra incehesap gibi bu geceye özel 1 tl kampanyası yapıp kaliteli ürün koysun gene de alırsam dam değilim. Sırf bunun için konu açıp insanları bilgilendirmek lazım, "Ürün alırken dikkat edilmesi gereken hususlar" başlığı altında ya da basite kaçıp amazondan alışveriş yapmak. Tabi amazonda da 1-2 pürüz yaşayan gördüm yanlış hatırlamıyorsam ama en azından amazon müşteriyi mağdur etmemek adına elini taşın altına koyuyor, birkaç alışverişimin hiçbirinde sıkıntı çekmedim iade olsun değişim olsun
 
Hocam biraz alakasız olucak ama aoc monitör almak istiyordum almalimiyim
 
Hocam biraz alakasız olucak ama aoc monitör almak istiyordum almalimiyim
Yok hocam gayet de konuyla alakalı, durum şöyle ki alacağın modeli araştır kronik sorunu vs var mı önerilen bir model mi. Forumda @Fantastiktürk hocam var monitörler hakkında konuları var bilgisine güvenilir. Eğer ki model düzgünse, servise düşmeyeceğine inancın varsa tabi ki alabilirsin ama servise düşersen işin kumara giriyor artık uğraştırma ihtimalleri var ve o ihtimal tutarsa baya uğraştırıyorlar. Zamanında oxyd bilişime ürün yollamıştım, adamlar biz bunu tamir edemeyiz değiştirdik dediler kargoya verdiler tak diye. Gönderdiğim ürün kulaklıktı, öte yandan Penta bilişime Hs80 yolladım garantisi devam eden onlar ne yaptı? Biz bunu değişemeyiz 3700tl verirsen yenisini yollarız dediler. Alacağınız ürünün servisi önemli keşke hs80 için de thh'ye başvursaydım süründürürdüm herifleri.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,750
Mesajlar
11,080,698
Üyeler
198,189
Son üye
çillibom
Geri
Top