Neler Yeni

Teknobiyotik övme postu (Hak etti) | Raijintek Ampere 850w Platinum Hakkında

Katılım
28 Kasım 2021
Mesajlar
40
Dahası  
Reaksiyon skoru
35
İsim
Furkan Güneş
Hayırlı geceler dileyerek başlıyorum.

Ben geçen ay Teknobiyotik web sitesinden Raijintek Ampere 850w Platinum sipariş ettim. PSU geldi, kasama montajladım. Hiçbir sorun yok. Tüm parçalarla beraber sorunsuz çalıştı. Bir süre böyle kullandım.

Geçen haftalarda RTX 4070 Ti Super ekran kartına geçiş yaptım.

Ekran kartının pcie 5.0 güç girişini, psu'nun pcie 5.0 güç kablosuyla yine psu'nun pcie 5.0 çıkışına bağlamak istedim. Ancak bir türlü kabloyu psu'daki çıkışa tam takamadım. Çok da zorlamak istemedim. Pcie 5.0 kablonun her iki ucu da aynı şekilde olduğundan bir uç olmayınca diğer ucu denedim. O da uymadı. Kabloyu kontrol ettiğimde her iki uçta da aynı pinlerin deforme olduğunu gördüm. Her iki uçta da birer adet aynı noktadaki pinler etkilenmişti. Aşağıya fotoğrafını bıraktım:

20241219_105759.jpg

Bir de psu'daki pcie 5.0 çıkışını kontrol ettim. Meğer çıkış pinlerinden bir tanesi biraz eğikmiş. Aşağıdaki fotoğrafa bakabilirsiniz:
20241219_1055122.jpg

Psu'yu bu pcie 5.0 desteğinden ötürü tercih ettiğim için ekran kartını 12VHPWR dönüştürücü kablosuyla kullanmaya devam etmek içime sinmedi.

Derhal teknobiyotik müşteri desteğe başvuruda bulundum. Durumumu şu şekilde anlattım:

Ben kabloyu dikkatlice takarken kablo yuvasına tam oturmadı. Yuvayı kontrol ettiğimde bir pinin hafif eğimli olduğunu gördüm. Bu yüzden kablodaki dişi pinler zarar gördü. Kablonun yuvası, yapısı sebebiyle tek bir şekilde ve düzgünce takılmadıkça zaten yuvasına oturmuyor. Benim yanlış takmam mümkün değil. Eğer ben yanlış şekilde takmaya çalışsaydım sadece bir pin değil, diğer pinler de zarar görürdü. Kablonun her iki ucunda aynı noktadaki dişi pinlerin zarar görmesi ve psu'daki aynı noktaya denk gelen pinin eğri olması bunu kanıtlıyor. Sizden eğimli pinin düzeltilmesini ve zarar gören pcie 5.0 kablosundan bir adet tarafıma tedarik edilmesini talep ediyorum.

Teknobiyotik ise aynen şu şekilde cevap verdi:

Sayın Furkan GÜNEŞ,
Söz konusu ürünlerin tamamı global standartlar çerçevesinde üretilerek üretim aşamasından sonra gerekli kontrol ve testleri yapıldıktan sonra satışa sunulmaktadır. Belirttiğiniz şekilde bir pin hasarının üretim aşamasında kaynaklanma ihtimali oldukça düşüktür. Ürünü inceleyebilmemiz ve üretici firma ile iletişime geçebilmemiz için ürününüzü aşağıdaki prosedürler çerçevesinde servisimize göndermenizi rica eder,
Sağlıklı günler dileriz.

Psu'yu düzgünce kutusuna koyup, ilettikleri prosedürlere göre teknobiyotik'in belirttiği adrese kargoladım.

Ara ara ürünün durumunu müşteri destekten sorguladım. Son olarak dün sorduğumda bana şu cevap verildi:

Merhaba,
Ürününüzün servis süreci sonlandırılarak tarafınıza sevki gerçekleştirilmiştir. Servis raporu metni aşağıda paylaşılmıştır.
-
YAPILAN ÖN GÖRSEL VE FİZİKSEL KONTROLLER SONUCUNDA PCI-E SOKET
PİNLERİNDEN BİRİNDE HAFİF DÜZEYDE YAMULMA OLDUĞU GÖRÜLDÜ. PCI-E
BAĞLANTI KABLOSUNUN İKİ UCUNDAKİ PİNLERİNDE HASAR DURUMU SÖZ KONUSU
OLDUĞU GÖRÜLDÜ. MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA KABLO YENİSİ İLE
DEĞİŞTİRİLDİ. PİN YAMULMASI DÜZELTİLDİ. TEKRAR MONTAJ AŞAMASINDA
DİKKAT EDİLMESİ VE KULLANIM KOŞULLARIN KAPSAMINDA MONTAJLANARAK
KULLANILMASI ÖNERİLİR. ÜRÜN STABİL ÇALIŞIR ŞEKİLDE GERİ SEVK EDİLMİŞTİR.

Biraz sevindim ama ürün gelip de montaj başarılı olana kadar temkinli davrandım.

Bugün psu geldi. Video eşliğinde kutuyu açtım. Gerçekten de hasarlı pcie 5.0 kablosu yerine yeni bir pcie 5.0 kablosu gönderdiklerini ve ayrıca eğik duran pini düzelttiklerini gördüm. Videoda anlata anlata, kabloyu düzgünce taktığımı net görünecek açıdan çektim. Kablo sorunsuz bir şekilde yuvasına oturdu. Kabloyu çıkarıp kameraya gösterdim ve oradan kendim de gördüm ki hiçbir pin deforme olmuyor. İşlem başarılı oldu.

Videoda psu'nun pcie 5.0 girişini gösteren bir kareyi aşağıya bıraktım:

VideoCapture_20241231-1849244.jpg


Videoyu sonlandırıp işte tam o anda ciddi anlamda sevindim. Teknobiyotik böyle bir durumda benden tam puan aldı. Yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.
 

NoctuaFanBoyu

80+ Gold
Katılım
13 Nisan 2020
Mesajlar
5,237
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,456
İsim
Hamza Ziya Üstün
Vay be zaten olması gerekenler yaşandığında sevinecek haldeyiz. Bu hale düşürenler diye başlardım da neyse...
 

EREN PC

80+ Bronze
Katılım
22 Şubat 2024
Mesajlar
626
Dahası  
Reaksiyon skoru
154
İsim
EREN
takarkenemin olmak gerekiyo ama bence pinleri düzeltmesi hat sıfırıyla değiştirmeliydi bence
 
Katılım
28 Kasım 2021
Mesajlar
40
Dahası  
Reaksiyon skoru
35
İsim
Furkan Güneş
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Yazıda bazı yazım hataları vardı, düzelttim.

Vay be zaten olması gerekenler yaşandığında sevinecek haldeyiz. Bu hale düşürenler diye başlardım da neyse...
Maalesef öyle. Bazı firmalar ürünü bile istemeden yenisini veya yeni bir parçasını yollarken bazı firmalar ne olursa olsun suçu direkt tüketiciye atıyor. Genel konuştum. Örnek vermem gerekirse; stanley termosumun vakumlu kapağı zayıflayan yapısından dolayı iç kısmındaki plastik parça koptu. Durumu fotoğraflarla yetkili servise (servis: kutup ayısı) bildirdim. Benden termosun altındaki barkodun fotoğrafını ve adres bilgilerimi istediler, yolladım. Evime sıfır vakum kapağı geldi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

takarkenemin olmak gerekiyo ama bence pinleri düzeltmesi hat sıfırıyla değiştirmeliydi bence
Herkes gibi bende bunu isterdim ancak durum ortada. Tüketici hatası, ürünü kendisi yanlış taktığı için bozdu deyip işin içinden çıkmaya çalışabilirlerdi.
 

EREN PC

80+ Bronze
Katılım
22 Şubat 2024
Mesajlar
626
Dahası  
Reaksiyon skoru
154
İsim
EREN
Yazıda bazı yazım hataları vardı, düzelttim.


Maalesef öyle. Bazı firmalar ürünü bile istemeden yenisini veya yeni bir parçasını yollarken bazı firmalar ne olursa olsun suçu direkt tüketiciye atıyor. Genel konuştum. Örnek vermem gerekirse; stanley termosumun vakumlu kapağı zayıflayan yapısından dolayı iç kısmındaki plastik parça koptu. Durumu fotoğraflarla yetkili servise (servis: kutup ayısı) bildirdim. Benden termosun altındaki barkodun fotoğrafını ve adres bilgilerimi istediler, yolladım. Evime sıfır vakum kapağı geldi.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Herkes gibi bende bunu isterdim ancak durum ortada. Tüketici hatası, ürünü kendisi yanlış taktığı için bozdu deyip işin içinden çıkmaya çalışabilirlerdi.
doğru diyosun kulanıcı hatası olmuş yinede yardımcı olmuşlar ama dediğim gibi yenisini gönderselermiş iyi olurmuş
 

Captain Barbossa

80+ Bronze
Katılım
2 Eylül 2024
Mesajlar
839
Çözülmesi güzel, bende 2 yıl önce aynı markanın hava soğutucusunu almıştım. Fanında sıkntı vardı kısa sürede duruyordu. Aynı şekilde mesajlaştık teknobiyotik ile yollayın dediler gönderdim fanın direk sıkntılı olduğunu kabul edip yenisini yolladılar, 2 yıldır sorun yok gelen üründe.

Firmaların düzgün iş yapması güzel ama dediğimiz firma dahil bazı kullanıcılar her firma ile böyle garanti durumnda sıkntı yaşabiliyor. Ya kullanıcı hatası oluyor yada firmalar bazen geçiştirme yapıyor kendini düşünüyor sıkntı olabiliyor.

Umarım yeni yılda sıkntı yaşanan durumlarda azalma olur.
 
Katılım
28 Kasım 2021
Mesajlar
40
Dahası  
Reaksiyon skoru
35
İsim
Furkan Güneş
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
doğru diyosun kulanıcı hatası olmuş yinede yardımcı olmuşlar ama dediğim gibi yenisini gönderselermiş iyi olurmuş
Eğer öyle bir şey yapsalardı abartısız söylüyorum artık ürünleri parasına bakmadan teknobiyotik'ten alırdım.
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,653
Hayırlı geceler dileyerek başlıyorum.

Ben geçen ay Teknobiyotik web sitesinden Raijintek Ampere 850w Platinum sipariş ettim. PSU geldi, kasama montajladım. Hiçbir sorun yok. Tüm parçalarla beraber sorunsuz çalıştı. Bir süre böyle kullandım.

Geçen haftalarda RTX 4070 Ti Super ekran kartına geçiş yaptım.

Ekran kartının pcie 5.0 güç girişini, psu'nun pcie 5.0 güç kablosuyla yine psu'nun pcie 5.0 çıkışına bağlamak istedim. Ancak bir türlü kabloyu psu'daki çıkışa tam takamadım. Çok da zorlamak istemedim. Pcie 5.0 kablonun her iki ucu da aynı şekilde olduğundan bir uç olmayınca diğer ucu denedim. O da uymadı. Kabloyu kontrol ettiğimde her iki uçta da aynı pinlerin deforme olduğunu gördüm. Her iki uçta da birer adet aynı noktadaki pinler etkilenmişti. Aşağıya fotoğrafını bıraktım:

Alıntıyı görüntüle
Bir de psu'daki pcie 5.0 çıkışını kontrol ettim. Meğer çıkış pinlerinden bir tanesi biraz eğikmiş. Aşağıdaki fotoğrafa bakabilirsiniz:
Alıntıyı görüntüle
Psu'yu bu pcie 5.0 desteğinden ötürü tercih ettiğim için ekran kartını 12VHPWR dönüştürücü kablosuyla kullanmaya devam etmek içime sinmedi.

Derhal teknobiyotik müşteri desteğe başvuruda bulundum. Durumumu şu şekilde anlattım:



Teknobiyotik ise aynen şu şekilde cevap verdi:



Psu'yu düzgünce kutusuna koyup, ilettikleri prosedürlere göre teknobiyotik'in belirttiği adrese kargoladım.

Ara ara ürünün durumunu müşteri destekten sorguladım. Son olarak dün sorduğumda bana şu cevap verildi:



Biraz sevindim ama ürün gelip de montaj başarılı olana kadar temkinli davrandım.

Bugün psu geldi. Video eşliğinde kutuyu açtım. Gerçekten de hasarlı pcie 5.0 kablosu yerine yeni bir pcie 5.0 kablosu gönderdiklerini ve ayrıca eğik duran pini düzelttiklerini gördüm. Videoda anlata anlata, kabloyu düzgünce taktığımı net görünecek açıdan çektim. Kablo sorunsuz bir şekilde yuvasına oturdu. Kabloyu çıkarıp kameraya gösterdim ve oradan kendim de gördüm ki hiçbir pin deforme olmuyor. İşlem başarılı oldu.

Videoda psu'nun pcie 5.0 girişini gösteren bir kareyi aşağıya bıraktım:

Alıntıyı görüntüle

Videoyu sonlandırıp işte tam o anda ciddi anlamda sevindim. Teknobiyotik böyle bir durumda benden tam puan aldı. Yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.
N11'den ses sistemi aldım memnun kalmadım iade ettim sağolsunlar hiçbir problem çıkarmadan iade aldılar ürünü
 
Katılım
28 Kasım 2021
Mesajlar
40
Dahası  
Reaksiyon skoru
35
İsim
Furkan Güneş
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Çözülmesi güzel, bende 2 yıl önce aynı markanın hava soğutucusunu almıştım. Fanında sıkntı vardı kısa sürede duruyordu. Aynı şekilde mesajlaştık teknobiyotik ile yollayın dediler gönderdim fanın direk sıkntılı olduğunu kabul edip yenisini yolladılar, 2 yıldır sorun yok gelen üründe.

Firmaların düzgün iş yapması güzel ama dediğimiz firma dahil bazı kullanıcılar her firma ile böyle garanti durumnda sıkntı yaşabiliyor. Ya kullanıcı hatası oluyor yada firmalar bazen geçiştirme yapıyor kendini düşünüyor sıkntı olabiliyor.

Umarım yeni yılda sıkntı yaşanan durumlarda azalma olur.
Siz böyle deyince hatırladım. Dark marka priz şeklinde wifi router satın almıştım. Tam iki kez arızalandı. Arızası da belirgin değildi. Bir süre çalışıp ısınınca internette kopmalar meydana geliyordu. Yani ilk çalıştırmada tamamen sorunsuzdu. Her iki seferde de aynı sorunla karşılaştım. İki seferde de aynı ürünün sıfırından kapalı kutu gönderdiler. Ürün üçüncü kez de aynı arızayı verince üründen tamamen vazgeçtim, kenara attım. Zaten ucuz bişeydi. Artık ne ben ne firma uğraşsın istemedim. Ürünü hepsiburada'daki teknobiyotik mağazasından almıştım.
 
Son düzenleme:

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,502
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,364
İsim
Berk
Hayırlı geceler dileyerek başlıyorum.

Ben geçen ay Teknobiyotik web sitesinden Raijintek Ampere 850w Platinum sipariş ettim. PSU geldi, kasama montajladım. Hiçbir sorun yok. Tüm parçalarla beraber sorunsuz çalıştı. Bir süre böyle kullandım.

Geçen haftalarda RTX 4070 Ti Super ekran kartına geçiş yaptım.

Ekran kartının pcie 5.0 güç girişini, psu'nun pcie 5.0 güç kablosuyla yine psu'nun pcie 5.0 çıkışına bağlamak istedim. Ancak bir türlü kabloyu psu'daki çıkışa tam takamadım. Çok da zorlamak istemedim. Pcie 5.0 kablonun her iki ucu da aynı şekilde olduğundan bir uç olmayınca diğer ucu denedim. O da uymadı. Kabloyu kontrol ettiğimde her iki uçta da aynı pinlerin deforme olduğunu gördüm. Her iki uçta da birer adet aynı noktadaki pinler etkilenmişti. Aşağıya fotoğrafını bıraktım:

Alıntıyı görüntüle
Bir de psu'daki pcie 5.0 çıkışını kontrol ettim. Meğer çıkış pinlerinden bir tanesi biraz eğikmiş. Aşağıdaki fotoğrafa bakabilirsiniz:
Alıntıyı görüntüle
Psu'yu bu pcie 5.0 desteğinden ötürü tercih ettiğim için ekran kartını 12VHPWR dönüştürücü kablosuyla kullanmaya devam etmek içime sinmedi.

Derhal teknobiyotik müşteri desteğe başvuruda bulundum. Durumumu şu şekilde anlattım:



Teknobiyotik ise aynen şu şekilde cevap verdi:



Psu'yu düzgünce kutusuna koyup, ilettikleri prosedürlere göre teknobiyotik'in belirttiği adrese kargoladım.

Ara ara ürünün durumunu müşteri destekten sorguladım. Son olarak dün sorduğumda bana şu cevap verildi:



Biraz sevindim ama ürün gelip de montaj başarılı olana kadar temkinli davrandım.

Bugün psu geldi. Video eşliğinde kutuyu açtım. Gerçekten de hasarlı pcie 5.0 kablosu yerine yeni bir pcie 5.0 kablosu gönderdiklerini ve ayrıca eğik duran pini düzelttiklerini gördüm. Videoda anlata anlata, kabloyu düzgünce taktığımı net görünecek açıdan çektim. Kablo sorunsuz bir şekilde yuvasına oturdu. Kabloyu çıkarıp kameraya gösterdim ve oradan kendim de gördüm ki hiçbir pin deforme olmuyor. İşlem başarılı oldu.

Videoda psu'nun pcie 5.0 girişini gösteren bir kareyi aşağıya bıraktım:

Alıntıyı görüntüle

Videoyu sonlandırıp işte tam o anda ciddi anlamda sevindim. Teknobiyotik böyle bir durumda benden tam puan aldı. Yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.
yani psudaki pin zaten bunu siz de düzeltirdiniz, kabloya gelicek olursak acaba bire bir markanın içinden çıkan kabloyla mı değiştirdiler(diğer sıfır paketin içindekini mi koydular) yoksa başka bir muadil marka kablo mu verdiler? yani sonuç olarak müşteri odaklı bir çözüm süreci ama helal olsun kısmına katılırmıydım? biraz şaibeli. durum gerçekten sizin anlattığınız gibiyse(sizin bir hatanız yok ise) ben müşteri olsam miğdem bir kere bulandı. bu ürün doğru beslemeyi yapabiliyor mu? anlatttığınız gibiyse psuda bir kablo yanığı söz konusu.. psu durumu ne kadar sağlıklı? daha sonrası için ileride donanımlarıma zarar verme endişesi bile doğururdu.. gerekli konrollerden bahsetmek kolay, ona bakarsak ilk mesajda "üretim aşamasından sonra gerekli kontrol ve testleri yapıldıktan sonra satışa sunulmaktadır." diyor.. söz söylemek bedava sonuçta ama sizin adınıza sevindim en azından mağdur bırakmamışlar, muhatap bulmuşsunuz.
 
Katılım
28 Kasım 2021
Mesajlar
40
Dahası  
Reaksiyon skoru
35
İsim
Furkan Güneş
yani psudaki pin zaten bunu siz de düzeltirdiniz, kabloya gelicek olursak acaba bire bir markanın içinden çıkan kabloyla mı değiştirdiler(diğer sıfır paketin içindekini mi koydular) yoksa başka bir muadil marka kablo mu verdiler? yani sonuç olarak müşteri odaklı bir çözüm süreci ama helal olsun kısmına katılırmıydım? biraz şaibeli. ben müşteri olsam miğdem bir kere bulandı. bu ürün doğru beslemeyi yapabiliyor mu? anlatttığınız gibiyse psuda bir kablo yanığı söz konusu.. psu durumu ne kadar sağlıklı? daha sonrası için ileride donanımlarıma zarar verme endişesi bile doğururdu..
Kablo yanığı olması için psu'nun çalıştırılmış olması gerekiyor. Ben kabloyu takamayınca pcie 5.0 çıkışını kullanmadım. Kullanılmayan çıkışta yanık olmaması gerekiyor. Pini düzeltme işini ben de yapabilirdim ancak yuvayı daha fazla bozma ihtimali var. Düzgünce pini düzeltsem bile firmadan kablo istemek için ne diyecektim? Pin yamuktu, ben düzelttim, bana ürünün üretim hatasından ötürü bir kablo göndermelisiniz deseydim, direkt tüketici hatası demezler miydi?

Bunların hepsini hesap etmek gerekiyor.

Bu arada ben tüketici hakem heyetine başvuracak şekilde tüm fotoğraf, video ve belgeleri saklıyordum. Yine saklıyorum. Her ürün için bu şekilde davranıyorum. Tavsiye ederim.
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,502
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,364
İsim
Berk
Kablo yanığı olması için psu'nun çalıştırılmış olması gerekiyor. Ben kabloyu takamayınca pcie 5.0 çıkışını kullanmadım. Kullanılmayan çıkışta yanık olmaması gerekiyor. Pini düzeltme işini ben de yapabilirdim ancak yuvayı daha fazla bozma ihtimali var. Düzgünce pini düzeltsem bile firmadan kablo istemek için ne diyecektim? Pin yamuktu, ben düzelttim, bana ürünün üretim hatasından ötürü bir kablo göndermelisiniz deseydim, direkt tüketici hatası demezler miydi?

Bunların hepsini hesap etmek gerekiyor.

Bu arada ben tüketici hakem heyetine başvuracak şekilde tüm fotoğraf, video ve belgeleri saklıyordum. Yine saklıyorum. Her ürün için bu şekilde davranıyorum. Tavsiye ederim.
Tabi ki siz iyi ki müdahale etmediniz. Verdiğim örnek yanlış anlaşılmış,

Şuna değinmek istedim yani ufak bir çatal yardımıyla pini, parası neyse verip kabloyu dışardan alabilirdiniz. Sıfır kapalı kutu üründe kablo yanığı olan bir parça var. Akıl alır gibi bir durum değil bence. Kabaca, bu sorun neden olmuş yani bunun cevabını hala verememişler. Üretim hatası deseler yani pek mantıklı gelmiyor bana, kalite kontrol testinde bir yanma meydana gelse zaten müdahale ederler. Sanki iade edilmiş ürün gibi geliyor, üstelik kusurlu.. bir müşteri olarak midem bulandı bir kere.. ama en azından bir çok firmadan daha çözüm odaklı davranmışlar. Çoğu kullanıcı hatası der geçerdi.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
151
Dahası  
Reaksiyon skoru
83
İsim
Erkin Ulaş İLYASOĞLU
Hayırlı geceler dileyerek başlıyorum.

Ben geçen ay Teknobiyotik web sitesinden Raijintek Ampere 850w Platinum sipariş ettim. PSU geldi, kasama montajladım. Hiçbir sorun yok. Tüm parçalarla beraber sorunsuz çalıştı. Bir süre böyle kullandım.

Geçen haftalarda RTX 4070 Ti Super ekran kartına geçiş yaptım.

Ekran kartının pcie 5.0 güç girişini, psu'nun pcie 5.0 güç kablosuyla yine psu'nun pcie 5.0 çıkışına bağlamak istedim. Ancak bir türlü kabloyu psu'daki çıkışa tam takamadım. Çok da zorlamak istemedim. Pcie 5.0 kablonun her iki ucu da aynı şekilde olduğundan bir uç olmayınca diğer ucu denedim. O da uymadı. Kabloyu kontrol ettiğimde her iki uçta da aynı pinlerin deforme olduğunu gördüm. Her iki uçta da birer adet aynı noktadaki pinler etkilenmişti. Aşağıya fotoğrafını bıraktım:

Alıntıyı görüntüle
Bir de psu'daki pcie 5.0 çıkışını kontrol ettim. Meğer çıkış pinlerinden bir tanesi biraz eğikmiş. Aşağıdaki fotoğrafa bakabilirsiniz:
Alıntıyı görüntüle
Psu'yu bu pcie 5.0 desteğinden ötürü tercih ettiğim için ekran kartını 12VHPWR dönüştürücü kablosuyla kullanmaya devam etmek içime sinmedi.

Derhal teknobiyotik müşteri desteğe başvuruda bulundum. Durumumu şu şekilde anlattım:



Teknobiyotik ise aynen şu şekilde cevap verdi:



Psu'yu düzgünce kutusuna koyup, ilettikleri prosedürlere göre teknobiyotik'in belirttiği adrese kargoladım.

Ara ara ürünün durumunu müşteri destekten sorguladım. Son olarak dün sorduğumda bana şu cevap verildi:



Biraz sevindim ama ürün gelip de montaj başarılı olana kadar temkinli davrandım.

Bugün psu geldi. Video eşliğinde kutuyu açtım. Gerçekten de hasarlı pcie 5.0 kablosu yerine yeni bir pcie 5.0 kablosu gönderdiklerini ve ayrıca eğik duran pini düzelttiklerini gördüm. Videoda anlata anlata, kabloyu düzgünce taktığımı net görünecek açıdan çektim. Kablo sorunsuz bir şekilde yuvasına oturdu. Kabloyu çıkarıp kameraya gösterdim ve oradan kendim de gördüm ki hiçbir pin deforme olmuyor. İşlem başarılı oldu.

Videoda psu'nun pcie 5.0 girişini gösteren bir kareyi aşağıya bıraktım:

Alıntıyı görüntüle

Videoyu sonlandırıp işte tam o anda ciddi anlamda sevindim. Teknobiyotik böyle bir durumda benden tam puan aldı. Yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.
Müşteri temsilcileri bilgili, anlaşılır ve İTOPYA'nın aksine ulaşılabilir. Fakat her firmanın eksi yanı olduğu gibi onlarında var. Kargolamaları berbat ötesi ayrıca maillerede geri dönüş yapmıyorlar.
 
Top Bottom