The Forest ekran çok karanlık

Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
0
Arkadaşlarımla oynamak in the forest aldık iyide yaptık fakat oyında gece olunca bir karış önümü göremiyorum arkadaşlarım çok uzak mesafeleri görebiliyolar ama ben gerçekten önümde duran duvarı göremiyorum oyun içi ayarlarda parlaklık full monitöründe parlaklığı full ama bi işe yaramıyo arkadaşlarıma dc den ekran açtığım zaman parlak gözüküyo ama benim monitördeki ekran gerçekten çok karanlık sıkıntı nedir acaba?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,253
Mesajlar
11,075,185
Üyeler
198,085
Son üye
mehmet_33
Geri
Top