celal erdem
80+
- Katılım
- 6 Nisan 2020
- Mesajlar
- 4
- Reaksiyon skoru
- 0
Arkadaşlarımla oynamak in the forest aldık iyide yaptık fakat oyında gece olunca bir karış önümü göremiyorum arkadaşlarım çok uzak mesafeleri görebiliyolar ama ben gerçekten önümde duran duvarı göremiyorum oyun içi ayarlarda parlaklık full monitöründe parlaklığı full ama bi işe yaramıyo arkadaşlarıma dc den ekran açtığım zaman parlak gözüküyo ama benim monitördeki ekran gerçekten çok karanlık sıkıntı nedir acaba?