Ben modifiyeci değilim
Ama 170 hp atmosferik motoru 800 hp ye çıkaran sanayicileri gördüm. Yazılımla olur, benim bilmediğim parçalar ekleyebilirler, sisteme müdahale edebilirler. Ben bilemem ama modifiyeciler bilir sen merak etme. Ayrıca sadece yazılımla motor gücünü %60 a kadar arttırarabiliyorlar. Sen rahat ol
180 beygir atmosferik motoru 800 beygire çıkarırsın; tubo eklersin , etanol kullanırsın, yazılımla yakıt/yanma miktarını belirlersin, kesiciyi kaldırırsın, intercooler takar soğutursun, şanzımanı değiştirirsin alırsın o 800 beygiri.
Elektrik motoruna ne ekleyeceksinde 200 den 400 beygire çıkaracaksın. Anca akımı arttırır motorun devir miktarını yükseltirsin , alacağın güç en fazla 200 den 220-230 a çıkar. Buda fazla ısınmaya ve verimin düşmesine sebep olur. 400 km gideceksen 300-350 km gidersin. Ne anlamı kaldı yazılımın ?
Yazılımla %60 güç arttırımı mı ? Ne saçmalıyosun sen ya. Senin yazılım dediğin o aracı yapan mühendislerin zaten hali hazırda araçta var olan ama aracın ömrünü uzatmak, yakıt tüketimini ve emisyon değerlerini düşürmek için limitlenmiş %10-20 lik bi kısmı kullanılabilir hale getirmek.Trubolu araçta turbo basıncını arttırır bir miktar güç elde edersin ama açabileceğin basıncında bir miktarı var. Fazla açarsan yakarsın turboyu.
Yazılımla %60 fazla güç falan alamassın . Atmosferik araçta yazılım bir işe yaramaz zaten. 100 beygir atmosferik bi araca yazılım atsan anca 103-105 beygir olur