Clocker90
80+
- Katılım
- 11 Mart 2024
- Mesajlar
- 135
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 47
- İsim
- C-Locker
Arkadaşlar merhabalar. 24.03.2023 tarihinde Trendyol üzerinden satıcısı trendyol olan Steelseries Sensei Ten mouse almıştım. Mart 2024'te arızalandı. Ürün arızalandığı için trendyolun yönlendirmesi sonucu ürünü servise gönderdim ve değişim istediğimi belirttim. Yaklaşık 2 hafta sonra Servis tarafından değişim raporu ile birlikte arızalı ürün bana teslim edildi. Ürünü değişim raporu ile birlikte trendyola gönderdim. Ürünün fiyatı 5 katına çıktığı için Kesinlikle para iadesi istemediğimi, hatta ürünü satın aldığım kredi kartını kapattığımı belirttim. 2 hafta trendyolun ürünü incelemesini bekledim ve aynı ürünün elinde olmadığını söylediler. Bende para iadesi kabul etmiyorum, ürünü tamir edin yada aynı ürünü başka yerden temin edip bana gönderin diye belirttim. Yaklaşık 2 haftada böyle bekledim ve geri dönüş olmadı. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve destek talebi oluşturdular. Daha sonra bana sormadan kapatmış olduğum kredi kartına para iadesi yapmışlar. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve benden fatura bedel iadesi için iban bilgisi istediler. Bende kabul etmedim ve 14/05/2024 tarihinde tüketici hakem heyetine başvurdum. 19/08/2024 tarihinde hakem heyeti beni haklı bularak 30 gün içerisinde tarafıma aynı ürünün gönderilmesi kararını verdi. Bu raporu trendyola gönderdim. 30 iş günü içerisinde hiçbir şekilde bana geri dönüş sağlamadılar. Müşteri hizmetlerini aradığımda sadece beklemem gerektiğini söylüyorlar. Yetkili biri tarafından aranma talebi oluşturuyorum arayan yok. 3 kez destek talebi oluşturdum geri dönüş yapmıyorlar. Maillere cevap vermiyorlar. Müşteri hizmetleri bizim yapacak birşeyimiz yok diye bilgi veriyor. 8.5 aydır ne yeni bir ürün alabildim nede paramı alabildim. Ürün göndermeleri için yasal süreleri biteli 2.5 ay oldu ve hala müşteri hizmetleri bekleyin cevabını veriyor. Benim bu aşamada yapmam gereken nedir ?
İcra yoluyla ürünün bedelini alabilirim fakat bu aşamada bana fatura bedeli mi iade edilecek. Fatura bedeli iade edilecekse ben neden Tüketici hakem heyetine başvurmuş oldum. Konuyla ilgili yardım edecebilecek arkadaş var mı ? nasıl bir yol izlemeliyim.
İcra yoluyla ürünün bedelini alabilirim fakat bu aşamada bana fatura bedeli mi iade edilecek. Fatura bedeli iade edilecekse ben neden Tüketici hakem heyetine başvurmuş oldum. Konuyla ilgili yardım edecebilecek arkadaş var mı ? nasıl bir yol izlemeliyim.