Neler Yeni

Öneri Trendyol Kullanılmış Ekran Kartı Satışı !!!(Çözüldü)

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

torojan

80+ Bronze
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
741
Dahası  
Reaksiyon skoru
638
Konum
Afy Bilişim Antakya
İsim
abdullah ferhat yılmaz
mining yapıldığı konusunda haksız olabilirim bu sorun değil , fakat benim derdim sizleri arayıp ürünü sıfır olduğunu teyit etmem ve sizde ürünün sıfırlığını kabul ettiniz, madem sıfır ürün neden vida izi mevcut ve neden evrakalar eksik , size bunları söylememe rağmen benim 2 hafta süremi çaldınız ve param o süreçte takılı kaldı , ya para de da değil sorun sizlerle iletişimimde bunu bastırarak sormam ürünün sıfırlığını ve sizin bunu belirtip kullanılmış ürün göndermeniz beni saf yerine koydu , burada da hiçbir ithamım yok diğer arkadaşlara yaşadığım sorunu söyledim insanları bilgilendirdim. tekrardan dediğim gibi onlar benim düşüncem ama sizin beni saf yerine koyup ayıplı ürün göndermeniz ve burda bilgileri deşifre etmeniz gerçekten sizin ayıbınız ve suçunuz . başka hiçbir sorunum yok

Peki telefonla görüşmemizde neden bunları iletmediniz? Size kaba bir dil mi kullandık? Dolandırmaya mı çalıştık? Bir hata varsa lütfen yollayın hemen iadenizi kabul edelim dedik. Sizin için müşteri hizmetlerini arayıp iadenin hızlanmasını rica ettik.Sadece teşekkür ettiniz. Google dahil her yere bakabilirsiniz bugüne kadar kimseyi mağdur etmedik. 4 yıldır aktif mağazamız.
Aldığınız dönemde Trendyolun indirimi vardı ve 100 civarı kargo çıktık ve zotac ekran kartından ortalama 10 adet satıldı. Böyle bir sorunun yaşanmasını neden isteyim? Bu vizyonda biri olsam şu an burada mı olurdum.
Bütün sorunlar çözülür fakat bize iftira atarak değil. Gerçekten halen neden bu şekilde yazdığınızı anlamadım. Halen kart almadıysanız Dilerseniz yarın arayabilirsiniz.
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Anlayamadım daha açıklayıcı olursan sevinirim
Yani bu bilgiyi yetersiz gördüğünüz için merak ettim, daha önce bunun gibi bir dava sürecinde bu bilginin yetersiz görüldüğüne şahit oldunuz mu?
 

YARGICI

80+
Katılım
8 Eylül 2022
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
memo
Peki telefonla görüşmemizde neden bunları iletmediniz? Size kaba bir dil mi kullandık? Dolandırmaya mı çalıştık? Bir hata varsa lütfen yollayın hemen iadenizi kabul edelim dedik. Sizin için müşteri hizmetlerini arayıp iadenin hızlanmasını rica ettik.Sadece teşekkür ettiniz. Google dahil her yere bakabilirsiniz bugüne kadar kimseyi mağdur etmedik. 4 yıldır aktif mağazamız.
Aldığınız dönemde Trendyolun indirimi vardı ve 100 civarı kargo çıktık ve zotac ekran kartından ortalama 10 adet satıldı. Böyle bir sorunun yaşanmasını neden isteyim? Bu vizyonda biri olsam şu an burada mı olurdum.
Bütün sorunlar çözülür fakat bize iftira atarak değil. Gerçekten halen neden bu şekilde yazdığınızı anlamadım. Halen kart almadıysanız Dilerseniz yarın arayabilirsiniz.
tamam dostum dolandırıcı lafını geri alıyorum, sizinde hatalı olduğunuz yerler var ve bunu kabullenmiyorsunuz, başka bir sorunum yok konuyu kapatabiliriz, ticaret hayatınızda başarılar diliyorum. umarım müşteriniz bol olur.
 

poyrazsan

80+
Katılım
21 Ocak 2022
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
144
İsim
POYRAZ AFŞAR
Yani bu bilgiyi yetersiz gördüğünüz için merak ettim, daha önce bunun gibi bir dava sürecinde bu bilginin yetersiz görüldüğüne şahit oldunuz mu?
Çünkü böyle bir şeyin bu kadar büyütülmesin hiç görmedim veya duymadım ek olarak davalık bir şey olacağını da düşünmüyorum ama araştırmadım ve ona da uğraşacak bir insan değilim hepsi kendi fikrim
 

torojan

80+ Bronze
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
741
Dahası  
Reaksiyon skoru
638
Konum
Afy Bilişim Antakya
İsim
abdullah ferhat yılmaz
tamam dostum dolandırıcı lafını geri alıyorum, sizinde hatalı olduğunuz yerler var ve bunu kabullenmiyorsunuz, başka bir sorunum yok konuyu kapatabiliriz, ticaret hayatınızda başarılar diliyorum. umarım müşteriniz bol olur.
Ben hata olduğunu kabul ediyorum telefonda da kabul edip iade alacağımızı belirterek aynı gün kabul ettik. Fakat bu iade sebebini mining çıkması dolandırıcılık olarak başlık açtığınız için buralara geldi.Sağolun.
 

poyrazsan

80+
Katılım
21 Ocak 2022
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
144
İsim
POYRAZ AFŞAR
Peki sen şahit oldun mu olduysan nasıl bir süreçti anlatırsan sevinirim
 

stereohearts

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,429
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
15,393
Konum
Cehennem
İsim
Enes
Instagram
@stereocrypex
Steam
✪SoloTürk
Twitter
rulerkoala
Discord
stereohearts#1401
Peki telefonla görüşmemizde neden bunları iletmediniz? Size kaba bir dil mi kullandık? Dolandırmaya mı çalıştık? Bir hata varsa lütfen yollayın hemen iadenizi kabul edelim dedik. Sizin için müşteri hizmetlerini arayıp iadenin hızlanmasını rica ettik.Sadece teşekkür ettiniz. Google dahil her yere bakabilirsiniz bugüne kadar kimseyi mağdur etmedik. 4 yıldır aktif mağazamız.
Aldığınız dönemde Trendyolun indirimi vardı ve 100 civarı kargo çıktık ve zotac ekran kartından ortalama 10 adet satıldı. Böyle bir sorunun yaşanmasını neden isteyim? Bu vizyonda biri olsam şu an burada mı olurdum.
Bütün sorunlar çözülür fakat bize iftira atarak değil. Gerçekten halen neden bu şekilde yazdığınızı anlamadım. Halen kart almadıysanız Dilerseniz yarın arayabilirsiniz.
Ürünün yenilenmiş veya outlet olarak gelebileceğini ilanın açıklamasına eklemeniz hukuki olarak zorunluluğunuzdur, bilginize :)
 

Silinsin

80+ Silver
Katılım
2 Nisan 2022
Mesajlar
2,924
Son mesajım olaya açıklık getirmek içindir.
Trendyol üzerinden iade talebi açıldı ve iade aynı gün kabul edildi. Hiç bir dolandırıcılık veya madencilik söz konusu değil. Peki neden iade kabul edildi? Kendisine de telefonda söylediğimiz gibi mağazada müşterimiz hazır durumu izah ettik ve kartı başkası alacağını söyledik.
Kart sahibiyle görüşmemizde de kendisinin whatsapp mesajında en son teşekkür edip iyi çalışmalar dilemişti şu an neden bu konuyu açıp mining yapılmış ve dolandırılmış gibi kendini göstermeye çalıştığını gerçekten anlayamıyorum.

Abdullah ile görüşmemde ise konu sahibiyle görüşmemi iletti. Buna istinaden yazıyorum. Bizim açımızdan(depocunun veya teknikteki arkadaşların) hatası varsa hiç bir şekilde bunu müşterimize yansıtmadık bugüne kadar. Ama bu hata mining veya sorunlu kart asla olamaz. Başkasından iade gelmiş kartı hatalı şekilde almış olabilir,bu kartların tamamı zaten garantili. Ve ben firma sahibi olarak markamın kötülenmesini tabiiki istemem. Yazdıklarımla ilgili bir hata veya yanlış varsa konu sahibi bana ulaşabilir.

Ayrıca dava konusunda ise kartın ne iade nede Trendyol ile alakalı,konu iftiradır. Çünkü konu başlığındaki gibi dolandırıcılık söz konusu değildir. Eğer konu sahibi açıklık getirirse bu olayı büyütmeden kapatma taraftarı olacağız fakat halen ısrarcı ise diyecek bir şey yoktur.

Avukatın yazdığı ise bu şekildedir.
Son olarak herkese iyi forumlar.

Basit iftira suçu cezası, 1 yıldan 4 yıla kadar hapis cezasıdır (TCK md. 267/1). Nitelikli iftira suçu işlenmesi halinde suçun cezası yarı oranında arttırılır. Yani fail, iftira suçunun maddi delillerini de kendisi üretirse suçun basit halinin cezası yarı oranında arttırılacaktır (TCK md. 267/2).
Hangi avukat hocam bu merak ettim :D şimdi iftira üzerinden dava açabilmek için hukuka aykırı bir durumu işlediğiniz yönün de adınıza iftira atılması ve bunu yapmadığınızdan bunu söyleyen tarafın bilgisi olması lazım. Şimdi bura da sattığınız ürünü kapalı kutulu bir ürün olarak sattığınız ve ürün kapalı kutu olmadığı için bu arkadaşta bu şüphelerin (mining v.b.) vukuu bulması gayet yerindedir, bunun aksini kanıtlayamazsınız veya böyle bir durum olduğu da kanıtlanamaz ama kapalı kutu olarak yollanması gereken bir ürün hem açık kutu olarak yollanıyor (arkadaş elin de açılış videosu olduğunu iddia ediyor) ki iade ürünleri tekrar satışa sunduğunuzu kendinizin kabul ettiğinizi hatırlıyorum (yanılıyor isem düzeltin) kısacası burada iftira davası açılabilmesi için oluşan bir şart yok aksine karşı tarafı bu şüpheye iten, üründe vadedilen özellikleri taşımayan şekil de satışa aracılık eden ve şahsın şahsi bilgilerini ad soyad bile olsa açıkça halka açık bir forum üzerinden ifşa ederek kişisel bilgilerin korunmasını meslek kolaylıklarından faydalanarak suistimal eden bir firma sahibi olarak mağdur eden taraf oluyorsunuz.
İyi forumlar.
 

ProArk

80+
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
448
Dahası  
Reaksiyon skoru
173
Konum
Ankara
İsim
Ömer Ünal
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar ve oyunlar
Bence de uzatmaya gerek yok. Aranızda anlaşın. Firma parayı göndersin, siz de kartı iade edin. Olay kapansın bence. İki tarafa da hak verdim ben. Firma sahibi hatalı satmış olabilir ama dolandırıcı demek yanlış olur. Mining tarafında konu sahibine katılmıyorum. Kanıt yok çünkü. İftira atma konusunda ise firmaya katılmıyorum. Ayıplı mal satılmış. Ama firma eğer dediği gibi tatlı bir dille "ürünü beğenmediyseniz iade edebilirsiniz" ibaresini kullanmışsa, sizin de o ürünü firmaya iade etmeniz gerekiyor. İnsanlık hali hata olmuş olabilir. Satışlara baktığımızda çok şikayet yok. Firmayı kötülemek doğru olmaz. Ürün sıfır diye firma diretmiştir size. Onlar sıfır yolladıklarını sanıyordur ve karışıklık olmuştur. Bence hiç mahkemeye bulaşmayın. Dediğim gibi ürünü yolla ve firma paranı iade etsin dostum. @torojan hiç uzatmaya gerek yok. @YARGICI dostum olabilir böyle bir şey. İnsanlık hali. Tekrar belirtiyorum. Yanlışlık olmuş. Sen sonuna kadar haklısın bu konuda. Bence uzatmayın. Benim görüşüm bu yöndedir.
 

Monesta

80+
Katılım
11 Temmuz 2022
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
SAMET ULUSOY
bence konu kilitlenebilir sorun çözüldü herhalde
 

ProArk

80+
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
448
Dahası  
Reaksiyon skoru
173
Konum
Ankara
İsim
Ömer Ünal
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar ve oyunlar
bence konu kilitlenebilir sorun çözüldü herhalde
Sorun tam çözülmedi ama yarın çözülür umarım. Çözüldükten sonra buraya yazarsanız süreci biz de ona göre firmaya bakış açımızı değiştirebiliriz. @torojan
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,038,776
Mesajlar
9,357,287
Üyeler
164,728
Son üye
emirhan_1617
Top Bottom