Yardım Tüketici Hakem Heyetine Hangi Kurum İçin Başvurmalıyım?

Midora

80+ Bronze
Katılım
14 Şubat 2021
Mesajlar
739
Reaksiyon skoru
329
Merhaba,

22 Eylül tarihinde N11 üzerinden Xiaomi Air Purifier 4 hava temizleme cihazı sipariş ettim. Cihaz normalde 7000 lira civarı. İndirimle 5000 lira olduğunu görünce direkt olarak sipariş verdim. Satıcı Viptrend adında bir firma. Sipariş 2 gün boyunca hazırlanıyor statüsündeydi ve Çarşamba günü kargoya verilecek görünüyordu. Perşembe günü hala kargoya verilmediğini göründe mağazayla iletişime geç kısmından kargo durumunu öğrenmek için mesaj attım. Mağaza mesajıma N11 tarafından tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır şeklinde bir dönüş yapınca N11 müşteri hizmetlerini aradım. N11 temsilcisi fiyat hatası kaynaklı siparişlerin gönderilemeyeceğine dair mağaza tarafından bilgilendirme yapıldığını ve istersem 100 lira memnuniyet kuponu tanımlayabileceğini belirtti.

THH ye başvuru yapmak istiyorum ancak bu başvuruyu N11 için mi açmalıyım yoksa satıcı Viptrend için mi açmalıyım bilemedim. Yardımcı olabilir misiniz?

1758876522719.webp
 
Merhaba,

22 Eylül tarihinde N11 üzerinden Xiaomi Air Purifier 4 hava temizleme cihazı sipariş ettim. Cihaz normalde 7000 lira civarı. İndirimle 5000 lira olduğunu görünce direkt olarak sipariş verdim. Satıcı Viptrend adında bir firma. Sipariş 2 gün boyunca hazırlanıyor statüsündeydi ve Çarşamba günü kargoya verilecek görünüyordu. Perşembe günü hala kargoya verilmediğini göründe mağazayla iletişime geç kısmından kargo durumunu öğrenmek için mesaj attım. Mağaza mesajıma N11 tarafından tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır şeklinde bir dönüş yapınca N11 müşteri hizmetlerini aradım. N11 temsilcisi fiyat hatası kaynaklı siparişlerin gönderilemeyeceğine dair mağaza tarafından bilgilendirme yapıldığını ve istersem 100 lira memnuniyet kuponu tanımlayabileceğini belirtti.

THH ye başvuru yapmak istiyorum ancak bu başvuruyu N11 için mi açmalıyım yoksa satıcı Viptrend için mi açmalıyım bilemedim. Yardımcı olabilir misiniz?

Alıntıyı görüntüle
elin boş dönersin ama denemesi bedava, viptrend için açmalısın
 
Bende bir Satıcı olarak konuşuyorum. Arada böyle fiyatları kaçırmamız çok olağan fiyatları yanlış görebiliyoruz entegrasyondan fiyat yanlış gidebiliyor.Emin olun kurtaran ürünleri memnuniyet açısından gönderiyoruz. Ama çok çok saçma fiyatlara satıldığında maalesef ceza yemek çok daha mantıklı geliyor. piyasa ile arasındaki fark +5000₺ örnek veriyorum. İptalinde sipariş başına 250₺ ceza yemek daha iyi mantıklı hale geliyor. İnsanız sonuçta hata yapabiliyoruz.

Hakem heyeti içinde şu şekilde söyleyebilirim.
Piyasa fiyatına yakın bir tutar ise satıcıdan bu ürünü göndermelerini istiyor hakem heyeti yani satın alan kişi kazanıyor.
Ancak Piyasa fiyatından oldukça makaslı şekilde satın alınmış ise Hakem heyeti Satıcıyı haklı bularak dilkeçeyi kapatıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba,

22 Eylül tarihinde N11 üzerinden Xiaomi Air Purifier 4 hava temizleme cihazı sipariş ettim. Cihaz normalde 7000 lira civarı. İndirimle 5000 lira olduğunu görünce direkt olarak sipariş verdim. Satıcı Viptrend adında bir firma. Sipariş 2 gün boyunca hazırlanıyor statüsündeydi ve Çarşamba günü kargoya verilecek görünüyordu. Perşembe günü hala kargoya verilmediğini göründe mağazayla iletişime geç kısmından kargo durumunu öğrenmek için mesaj attım. Mağaza mesajıma N11 tarafından tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır şeklinde bir dönüş yapınca N11 müşteri hizmetlerini aradım. N11 temsilcisi fiyat hatası kaynaklı siparişlerin gönderilemeyeceğine dair mağaza tarafından bilgilendirme yapıldığını ve istersem 100 lira memnuniyet kuponu tanımlayabileceğini belirtti.

THH ye başvuru yapmak istiyorum ancak bu başvuruyu N11 için mi açmalıyım yoksa satıcı Viptrend için mi açmalıyım bilemedim. Yardımcı olabilir misiniz?

Alıntıyı görüntüle
 
Bende bir Satıcı olarak konuşuyorum. Arada böyle fiyatları kaçırmamız çok olağan fiyatları yanlış görebiliyoruz entegrasyondan fiyat yanlış gidebiliyor.Emin olun kurtaran ürünleri memnuniyet açısından gönderiyoruz. Ama çok çok saçma fiyatlara satıldığında maalesef ceza yemek çok daha mantıklı geliyor. piyasa ile arasındaki fark +5000₺ örnek veriyorum. İptalinde sipariş başına 250₺ ceza yemek daha iyi mantıklı hale geliyor. İnsanız sonuçta hata yapabiliyoruz.

Hakem heyeti içinde şu şekilde söyleyebilirim.
Piyasa fiyatına yakın bir tutar ise satıcıdan bu ürünü göndermelerini istiyor hakem heyeti yani satın alan kişi kazanıyor.
Ancak Piyasa fiyatından oldukça makaslı şekilde satın alınmış ise Hakem heyeti Satıcıyı haklı bularak dilkeçeyi kapatıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Konu sahibi değilim ama açıklamanız için teşekkür ederim(iz).
 
Geri
Top