Midora
80+ Bronze
- Katılım
- 14 Şubat 2021
- Mesajlar
- 739
- Reaksiyon skoru
- 329
Merhaba,
22 Eylül tarihinde N11 üzerinden Xiaomi Air Purifier 4 hava temizleme cihazı sipariş ettim. Cihaz normalde 7000 lira civarı. İndirimle 5000 lira olduğunu görünce direkt olarak sipariş verdim. Satıcı Viptrend adında bir firma. Sipariş 2 gün boyunca hazırlanıyor statüsündeydi ve Çarşamba günü kargoya verilecek görünüyordu. Perşembe günü hala kargoya verilmediğini göründe mağazayla iletişime geç kısmından kargo durumunu öğrenmek için mesaj attım. Mağaza mesajıma N11 tarafından tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır şeklinde bir dönüş yapınca N11 müşteri hizmetlerini aradım. N11 temsilcisi fiyat hatası kaynaklı siparişlerin gönderilemeyeceğine dair mağaza tarafından bilgilendirme yapıldığını ve istersem 100 lira memnuniyet kuponu tanımlayabileceğini belirtti.
THH ye başvuru yapmak istiyorum ancak bu başvuruyu N11 için mi açmalıyım yoksa satıcı Viptrend için mi açmalıyım bilemedim. Yardımcı olabilir misiniz?
22 Eylül tarihinde N11 üzerinden Xiaomi Air Purifier 4 hava temizleme cihazı sipariş ettim. Cihaz normalde 7000 lira civarı. İndirimle 5000 lira olduğunu görünce direkt olarak sipariş verdim. Satıcı Viptrend adında bir firma. Sipariş 2 gün boyunca hazırlanıyor statüsündeydi ve Çarşamba günü kargoya verilecek görünüyordu. Perşembe günü hala kargoya verilmediğini göründe mağazayla iletişime geç kısmından kargo durumunu öğrenmek için mesaj attım. Mağaza mesajıma N11 tarafından tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır şeklinde bir dönüş yapınca N11 müşteri hizmetlerini aradım. N11 temsilcisi fiyat hatası kaynaklı siparişlerin gönderilemeyeceğine dair mağaza tarafından bilgilendirme yapıldığını ve istersem 100 lira memnuniyet kuponu tanımlayabileceğini belirtti.
THH ye başvuru yapmak istiyorum ancak bu başvuruyu N11 için mi açmalıyım yoksa satıcı Viptrend için mi açmalıyım bilemedim. Yardımcı olabilir misiniz?