Türk Telekom ile yaşadığım olay

alperr35

80+ Bronze
Katılım
20 Mayıs 2025
Mesajlar
527
Reaksiyon skoru
111
Olayı kısaca anlatayım normalde 3 yıl türk telekomdaydim ve 3 yılın sonunda taahhüt süresi dolmuştu tarifeyi yine TTda yeniledim ve aradan 4-5 gün geçmişti ve Vodafone'da kampanya olduğunu gördüm yaklaşık 70-80 TL daha ucuzdu ve daha fazla GB vardı. Daha sonra türk telekom müşteri hizmetlerini aradım ve geçiş yapmak istiyorum dedim, onlar da zaten bu hakkınız var henüz 1 ay dolmadı dediler ve cayma bedelini sordugumda 17TL ve yaptığınız kullanımın toplamı cevabını aldım. Sonra vodafonea geçtim ve sonra ttden mesaj gelmişti: "Faturanız 700 tldir ödeyiniz" fatura mesajı yani. Sonra ben TT müşteri hizmetlerini aradığımda cayma bedelinin 450 TL kalanının ise benim kullanımım olduğunu söylediler ben de 17 TL dediniz dediğimde hayır vs dediler ben bunları 4-5 kere aradım ve ses kaydını dinlemek istiyorum dedim fakat dinleme yok dediler. Olayın üzerinde 1-2 ay geçti ve o dönem biraz yoğun geçtiği için ilgilenememistim. Şimdi ise zamanın var ve gerçekten hakkımı aramak istiyorum nereye gidebilirim nereye başvurabilirim sizce (Türk Telekom mağazasına gittim ve dediler ki ses kayıtları dinlenebiliyor müşteri hizmetlerinin canı istememiştir vs. dediler daha da aramadım aynı cevabı verecekleri için) Herkese teşekkürler
 
Son düzenleme:
Olayı kısaca anlatayım normalde 3 yıl türk telekomdaydim ve 3 yılın sonunda taahhüt süresi dolmuştu tarifeyi yine TTda yeniledim ve aradan 4-5 gün geçmişti ve Vodafone'da kampanya olduğunu gördüm yaklaşık 70-80 TL daha ucuzdu ve daha fazla GB vardı. Daha sonra türk telekom müşteri hizmetlerini aradım ve geçiş yapmak istiyorum dedim, onlar da zaten bu hakkınız var henüz 1 ay dolmadı dediler ve cayma bedelini sordugumda 17TL ve yaptığınız kullanımın toplamı cevabını aldım. Sonra vodafonea geçtim ve sonra ttden mesaj gelmişti: "Faturanız 700 tldir ödeyiniz" fatura mesajı yani. Sonra ben TT müşteri hizmetlerini aradığımda cayma bedelinin 450 TL kalanının ise benim kullanımım olduğunu söylediler ben de 17 TL dediniz dediğimde hayır vs dediler ben bunları 4-5 kere aradım ve ses kaydını dinlemek istiyorum dedim fakat dinleme yok dediler. Olayın üzerinde 1-2 ay geçti ve o dönem biraz yoğun geçtiği için ilgilenememistim. Şimdi ise zamanın var ve gerçekten hakkımı aramak istiyorum nereye gidebilirim nereye başvurabilirim sizce (Türk Telekom mağazasına gittim ve dediler ki ses kayıtları dinlenebiliyor müşteri hizmetlerinin canı istememiştir vs. dediler daha da aramadım aynı cevabı verecekleri için) Herkese teşekkürler
Merhaba konu hakkında gerekli bilgiye sahibim eğer bu bilgiyi müşteri temsilcisi sana net bir şekilde verdiyse şikayet oluşturabilirsin müşteri temsilcisini ara ve şikayet oluşturmak istediğini söyle cayma bedeli hakkında.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Olayı kısaca anlatayım normalde 3 yıl türk telekomdaydim ve 3 yılın sonunda taahhüt süresi dolmuştu tarifeyi yine TTda yeniledim ve aradan 4-5 gün geçmişti ve Vodafone'da kampanya olduğunu gördüm yaklaşık 70-80 TL daha ucuzdu ve daha fazla GB vardı. Daha sonra türk telekom müşteri hizmetlerini aradım ve geçiş yapmak istiyorum dedim, onlar da zaten bu hakkınız var henüz 1 ay dolmadı dediler ve cayma bedelini sordugumda 17TL ve yaptığınız kullanımın toplamı cevabını aldım. Sonra vodafonea geçtim ve sonra ttden mesaj gelmişti: "Faturanız 700 tldir ödeyiniz" fatura mesajı yani. Sonra ben TT müşteri hizmetlerini aradığımda cayma bedelinin 450 TL kalanının ise benim kullanımım olduğunu söylediler ben de 17 TL dediniz dediğimde hayır vs dediler ben bunları 4-5 kere aradım ve ses kaydını dinlemek istiyorum dedim fakat dinleme yok dediler. Olayın üzerinde 1-2 ay geçti ve o dönem biraz yoğun geçtiği için ilgilenememistim. Şimdi ise zamanın var ve gerçekten hakkımı aramak istiyorum nereye gidebilirim nereye başvurabilirim sizce (Türk Telekom mağazasına gittim ve dediler ki ses kayıtları dinlenebiliyor müşteri hizmetlerinin canı istememiştir vs. dediler daha da aramadım aynı cevabı verecekleri için) Herkese teşekkürler
Gerekli ses kayıtları dinlendikten sonra tarafına geri dönüs sağlanır iyi aksamlar dilerim.
 
Merhaba konu hakkında gerekli bilgiye sahibim eğer bu bilgiyi müşteri temsilcisi sana net bir şekilde verdiyse şikayet oluşturabilirsin müşteri temsilcisini ara ve şikayet oluşturmak istediğini söyle cayma bedeli hakkında.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Gerekli ses kayıtları dinlendikten sonra tarafına geri dönüs sağlanır iyi aksamlar dilerim.
Evet 2 kere sordum aynısını dedi sonra aradığımda 400 TL civarı dediler
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba konu hakkında gerekli bilgiye sahibim eğer bu bilgiyi müşteri temsilcisi sana net bir şekilde verdiyse şikayet oluşturabilirsin müşteri temsilcisini ara ve şikayet oluşturmak istediğini söyle cayma bedeli hakkında.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Gerekli ses kayıtları dinlendikten sonra tarafına geri dönüs sağlanır iyi aksamlar dilerim.
Evet ses kayitlari dinlendi zaten 3-4 kere sonra gelen mesaj da herhangi bir yanlışlık yoktur şeklinde oldu her aradığımda kayıt oluşturdular hep aynı sonuç
 
CİMER'e yazabilirsin. Bu yazdıklarının aynısını yaz, tabi biraz daha üslubu düzeltip yaz.
 
Geri
Top