Neler Yeni

Türk Telekom mobil internet sürekli gidip geliyor

Katılım
8 Nisan 2023
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
AliBerenDoruk
Arkadaşlar 26 haziranda Turkcell'den Türk Telekom'a hattımı taşıdım taşıdığım günden beridir gerek 4.5g de iken gerek 3g de iken internetim saniye aralıklarla devamlı gidip geliyor arama yapmak için hattımı kullanabiliyorum, hattım ful diş çekiyor. Bulunduğum lokasyon merkezi bir yer bu sorun için Türk Telekom'u defalarca aradım her seferinde teknik destek talebi açıyorlar lakin teknik destekten bulunduğunuz baz istasyonundan kaynaklı bir arıza var mesajı geliyor. Aynı evin içinde hem kardeşim hem babam Türk Telekom'u kullanıyor hiçbir problem yaşamıyorlar acaba sorun telefonda mı dedim başka bir cihaza taktım sim kartını yine aynı sorun o cihazda da devam etmekte . Sim kartından şüphelenip kart değişikliği yaptım yine sorun devam ediyor . Talep oluşturduğum süreç içerisinde hem adana hem Niğde'de hem Konya'da hem de mersinde bulundum sorun devam etti baz istasyonu kaynaklı bir sorun olsa il değiştirdiğimde bu sorun çözülürdü ama çözülmedi. Tüm her şeyi denememe rağmen sorunu çözemiyorum Türk Telekom teknik destek zaten rezalet sorunu daha önce yaşayan çözümünü bilen varsa yazabilir mi Allah aşkına.
 

johan

80+ Silver
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
2,992
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,558
İsim
ismail
Baz istasyonundan şüphelenip il değiştirmişsin sorunun çözülmemiş anlaşılan senin dışında kimse bu sorunu yaşamıyor senin söylemine göre. Bu konuda tt'den ne gibi bir teknik destek bekliyorsun ki? Yerinde olsam müşteri hizmetlerini aramaya utanırdım. Hayatımda hiç müşteri hizmetlerini arama ihtiyacı da duymadım arayanlara şaşırıyorum. Hele tt ile alakasız bir sorun için arayıp iş yükü oluşturmak daha da komik ortam yaratmış. Sim kartınızı başka telefonda tekrar deneyin. Gerekirse telefonunuzun firmasından destek alın en kötü ailenizden birinin telefonunu alırsınız artık.
 

power10

80+
Katılım
6 Temmuz 2024
Mesajlar
52
Başka bir telefonda dener misin birde bizim de başımıza benzer bir durum gelmişti
 
Katılım
8 Nisan 2023
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
AliBerenDoruk
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Baz istasyonundan şüphelenip il değiştirmişsin sorunun çözülmemiş anlaşılan senin dışında kimse bu sorunu yaşamıyor senin söylemine göre. Bu konuda tt'den ne gibi bir teknik destek bekliyorsun ki? Yerinde olsam müşteri hizmetlerini aramaya utanırdım. Hayatımda hiç müşteri hizmetlerini arama ihtiyacı da duymadım arayanlara şaşırıyorum. Hele tt ile alakasız bir sorun için arayıp iş yükü oluşturmak daha da komik ortam yaratmış. Sim kartınızı başka telefonda tekrar deneyin. Gerekirse telefonunuzun firmasından destek alın en kötü ailenizden birinin telefonunu alırsınız artık.
Farklı 5 adet telefonda denedim ztn bunu yazmışım yukarda ancak sanırım okumaya zahmet bile etmemişsin ki bu tarz saçma bir mesaj yazmışsın demediğim telefonlar samsung, xaomi, huawei, iphone yani tüm telefonlar bozukta hatmı normal anlayamadım şimdi kart değişikliğine rağmen halen düzelmeyen bir internetin sorumlusu sence Türk Telekom mudur yoksa benim telefonum mu ? Ayrıca şüpheni gidermek adına şunu söylemeliyim ki evdeki tüm hatları kendi telefonuma takarak telefonumda bir problem olmadığı konusunda da emin oldum. Yani problem yaşayınca çözüm üretmeye çalışmak yerine ***** gibi gidip habire Türk Telekom'u arıcak kadar ***** değilim. Benim üzerime düşen tüm teknik kontrolleri yapmama rağmen düzelmiyorsa sorun internet sağlayıcısındadır bunu bilesin. Kaldı ki yazmış olduğum sorunumu doğru düzgün okumadan benimle ilgili iğnleyici şekilde konuşuyor olman karşımdaki kişinin eğitim seviyesini sorgulatıyor bana. Eğer ki normal bir konuşma yapamayacak kadar eğitimsiz isen cevap verme işine kalkışmayacaksın!
 

johan

80+ Silver
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
2,992
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,558
İsim
ismail
Farklı 5 adet telefonda denedim ztn bunu yazmışım yukarda ancak sanırım okumaya zahmet bile etmemişsin ki bu tarz saçma bir mesaj yazmışsın demediğim telefonlar samsung, xaomi, huawei, iphone yani tüm telefonlar bozukta hatmı normal anlayamadım şimdi kart değişikliğine rağmen halen düzelmeyen bir internetin sorumlusu sence Türk Telekom mudur yoksa benim telefonum mu ? Ayrıca şüpheni gidermek adına şunu söylemeliyim ki evdeki tüm hatları kendi telefonuma takarak telefonumda bir problem olmadığı konusunda da emin oldum. Yani problem yaşayınca çözüm üretmeye çalışmak yerine ***** gibi gidip habire Türk Telekom'u arıcak kadar ***** değilim. Benim üzerime düşen tüm teknik kontrolleri yapmama rağmen düzelmiyorsa sorun internet sağlayıcısındadır bunu bilesin. Kaldı ki yazmış olduğum sorunumu doğru düzgün okumadan benimle ilgili iğnleyici şekilde konuşuyor olman karşımdaki kişinin eğitim seviyesini sorgulatıyor bana. Eğer ki normal bir konuşma yapamayacak kadar eğitimsiz isen cevap verme işine kalkışmayacaksın!
Sabah sabah iyi güldürdün teşekkür ederim. Böyle bir sorunun çözümünü müşteri hizmetlerinde aramayacak kadar eğitimliyim çok şükür. Söyle de baz istasyonu diksinler senin için. Farklı bir çözüm olarak ağlamayı bırakıp operatör değiştirebilirsin.
 
Katılım
8 Nisan 2023
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
AliBerenDoruk
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Sabah sabah iyi güldürdün teşekkür ederim. Böyle bir sorunun çözümünü müşteri hizmetlerinde aramayacak kadar eğitimliyim çok şükür. Söyle de baz istasyonu diksinler senin için. Farklı bir çözüm olarak ağlamayı bırakıp operatör değiştirebilirsin.
Senin gibi gelipte bu mecralarda klavye delikanlığı yapmıcak kadarda akıllıyız çok şükür. Az birazcık aklın olsa internet servisinin bana servis sağlayıcısı tarafından düzgün iletilemediğinin teknik bir sorun olduğunun ve bunun çözüldüğünde internetin geleceğini bilirsin ama sırf yazmak için yazıyorsun ya başka bir vasfınızda yok ztn sizin. Bulunduğum operatörle 12 ay tahaddüt anlaşması ile bu hatta geçtim öyle kafana göre başka bir hatta geçiş yapmıyorlar onuda bilesin müşteri temsilcilerinden operatörden ayrılmal istediğimi belirttiğim de teknik destek talebi oluşturalım gibi cevaplar alıyorum. Yani bi sen akıllı değilsin öyle orda burda akıl dağıtcak kadar . Haddini bil bilmediğin konularda yorum yapıp kendini rezil etmek yerine adabınla otur biraz şerefin olsun.
 

johan

80+ Silver
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
2,992
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,558
İsim
ismail
Senin gibi gelipte bu mecralarda klavye delikanlığı yapmıcak kadarda akıllıyız çok şükür. Az birazcık aklın olsa internet servisinin bana servis sağlayıcısı tarafından düzgün iletilemediğinin teknik bir sorun olduğunun ve bunun çözüldüğünde internetin geleceğini bilirsin ama sırf yazmak için yazıyorsun ya başka bir vasfınızda yok ztn sizin. Bulunduğum operatörle 12 ay tahaddüt anlaşması ile bu hatta geçtim öyle kafana göre başka bir hatta geçiş yapmıyorlar onuda bilesin müşteri temsilcilerinden operatörden ayrılmal istediğimi belirttiğim de teknik destek talebi oluşturalım gibi cevaplar alıyorum. Yani bi sen akıllı değilsin öyle orda burda akıl dağıtcak kadar . Haddini bil bilmediğin konularda yorum yapıp kendini rezil etmek yerine adabınla otur biraz şerefin olsun.
Tamam canım benim taahhüt süren bitene kadar müşteri hizmetlerini arayıp kayıt oluştur belki çözülür bir gün.
 
Katılım
1 Kasım 2024
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Sefer Ayvazoğlu
Arkadaşlar 26 haziranda Turkcell'den Türk Telekom'a hattımı taşıdım taşıdığım günden beridir gerek 4.5g de iken gerek 3g de iken internetim saniye aralıklarla devamlı gidip geliyor arama yapmak için hattımı kullanabiliyorum, hattım ful diş çekiyor. Bulunduğum lokasyon merkezi bir yer bu sorun için Türk Telekom'u defalarca aradım her seferinde teknik destek talebi açıyorlar lakin teknik destekten bulunduğunuz baz istasyonundan kaynaklı bir arıza var mesajı geliyor. Aynı evin içinde hem kardeşim hem babam Türk Telekom'u kullanıyor hiçbir problem yaşamıyorlar acaba sorun telefonda mı dedim başka bir cihaza taktım sim kartını yine aynı sorun o cihazda da devam etmekte . Sim kartından şüphelenip kart değişikliği yaptım yine sorun devam ediyor . Talep oluşturduğum süreç içerisinde hem adana hem Niğde'de hem Konya'da hem de mersinde bulundum sorun devam etti baz istasyonu kaynaklı bir sorun olsa il değiştirdiğimde bu sorun çözülürdü ama çözülmedi. Tüm her şeyi denememe rağmen sorunu çözemiyorum Türk Telekom teknik destek zaten rezalet sorunu daha önce yaşayan çözümünü bilen varsa yazabilir mi Allah aşkına.
Merhaba bende sizinle aynı sorunu yaşıyorum 2 gündür. Sorununuz çözüldü mü nasıl çözüldü anlatırmısınız ?
 
Top Bottom