AlphaOMG
80+ Bronze
- Katılım
- 1 Haziran 2021
- Mesajlar
- 1,455
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 720
- İsim
- Ömer Keskin
10 seneyi aşkın Türk Telekom müşterisiyim. 24 Mbit’lik paketi kullanmaktayım haliyle yeterli gelmediği için bir üst pakete geçmek istedim. Fatura olarak üst pakete geçtim ama aldığım hız aynı kaldı . Bununla ilgili arıza kaydı oluşturdum gelen ekip port arızası olduğunu ve saha dolabıyla oturduğum apartmanın arasındaki bakır kablolarda arıza olduğunu bununla ilgili başka bir ekibin gelmesi için not aldıklarını söylediler. Üzerinden 4-5 ay geçti ne gelen var ne giden. Alt yapı ihbar hattınada bir kaç kez yaşadığım sorunu ilettim oradan da bir çözüm üretmediler. Saha dolabına olan uzaklığım 100-120 metre alacağım minimum hız 80-90 Mbit olması gerekirken 24 Mbit’lik paketle 17-18 anca alabiliyorum. Cayma bedeline gelecek olursam bana 4 bin küsür TL bir fatura çıkarttılar cayma sonrasında ödeyeceğim. 2 senelik taahhütümün bitmesine 4 ay kaldı bundan önce ne yapabilirim, bilgisi olan veya tecrübesi olan yardımcı olabilir mi? Port arızası giderilmeden başka İSS’ye geçişimde olmuyor bunuda not olarak söyleyeyim.