Neler Yeni

Türk Telekomun Çileden Çıkaran Fiber Güçlü Modemi

SchoField

80+ Bronze
Katılım
6 Mayıs 2020
Mesajlar
503
Dahası  
Reaksiyon skoru
201
İsim
Recep
Beni de aradılar 24 mbps hız var zaten tamamen dolandırıcılık gibi bişey. Modemin marka model ne diyorum bilmiyorum en son çıkanı depodan gönderecez diyor böyle saçma bişey olur mu taksitli vercez diyor dışarıdan bişey taksitli alınmıyor sanki iyiki kabul etmemişim defalarca ara şikayet kaydı iade kaydı oluştur hocam illaki alırlar geri
Valla öyle yapacağım artık başka çarem kalmadı
 

SchoField

80+ Bronze
Katılım
6 Mayıs 2020
Mesajlar
503
Dahası  
Reaksiyon skoru
201
İsim
Recep
Önemli değil dostum. Umarım sorununu çözersin. Hayırlı geceler
Hocam müşteri hizmetleri ile görüştüm, diyor ki modemi açmadan önce iade edecektiniz şu an iade mümkün değil diyor 😂 dedim ki ben çalışmadan bu sorunla nasıl karşılaşabilirdim ki dedim maalesef iade sadece size verilirken almıyorum dediğinizde geçerli diyor.
Arıza kaydı oluşturdular 14-15 saattir İnternet 10kbps hızında 😂😂
 

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,816
Hocam müşteri hizmetleri ile görüştüm, diyor ki modemi açmadan önce iade edecektiniz şu an iade mümkün değil diyor 😂 dedim ki ben çalışmadan bu sorunla nasıl karşılaşabilirdim ki dedim maalesef iade sadece size verilirken almıyorum dediğinizde geçerli diyor.
Arıza kaydı oluşturdular 14-15 saattir İnternet 10kbps hızında 😂😂
Ne güzel hizmet. Helal olsun. Müşteriye değer veriyorlar
 

ApRâ

80+ Silver
Katılım
29 Ocak 2021
Mesajlar
2,048
En İyi Cevap
1
Twitter hesabın yoksa bir tane aç; @umitonaltr @TTDestek etiketle. CEO ekibi peşine düşecektir, onlar üzerinden ilerletmeyi dene. Artık sen onların değil onlar senin peşinde olacak 😅
 

SchoField

80+ Bronze
Katılım
6 Mayıs 2020
Mesajlar
503
Dahası  
Reaksiyon skoru
201
İsim
Recep
Twitter hesabın yoksa bir tane aç; @umitonaltr @TTDestek etiketle. CEO ekibi peşine düşecektir, onlar üzerinden ilerletmeyi dene. Artık sen onların değil onlar senin peşinde olacak 😅
Hemen deneyeyim hocam, çok sağolun 🙏
 

Necromancerr

80+ Platinum
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
10,347
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,478
Konum
Night City
İsim
Emre
Discord
necromancerr
Yaklaşık 3-4 ay önce müşteri hizmetleri tarafından fiber gücünde modem almak ister misiniz diye bir kampanyadan bahsedildi. 35 mbps internet kullanıyorum genelde 32-33 arası hız almaktayım. Neyse dedik olsun yani sonuçta Zyxel modeminden daha iyidir diye tamam dedim olsun (aylık 30tl modem parası ödüyorum). Ama geldi geleli hiç memnun değilim, günde mutlaka 1 kere sıfırlamam gerekiyor, sıfırlama yapmadığım zamanlarda kopmalar oluyor ve hız 1mbpslere felan düşüyor o derece. Bunu iade etme gibi bir şansım yok mu acaba? Modemin olduğu yer evin salon kısmında ve önünde engel vs hiçbir şey yok. Bana bir fikir verin lütfen 🙏
Benimde telefonlar da kopmalar oluyor hız düşüklüğü olmasa da
 

SchoField

80+ Bronze
Katılım
6 Mayıs 2020
Mesajlar
503
Dahası  
Reaksiyon skoru
201
İsim
Recep
Benimde telefonlar da kopmalar oluyor hız düşüklüğü olmasa da
İadeyi kabul etseler parasında değilim başka modem alacağım da buna ödeyeceğim 1.5 sene zoruma gidiyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Twitter hesabın yoksa bir tane aç; @umitonaltr @TTDestek etiketle. CEO ekibi peşine düşecektir, onlar üzerinden ilerletmeyi dene. Artık sen onların değil onlar senin peşinde olacak 😅
Hocam tweet yolladım hemen dönüş yaptılar 🤣
 

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,816
İadeyi kabul etseler parasında değilim başka modem alacağım da buna ödeyeceğim 1.5 sene zoruma gidiyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam tweet yolladım hemen dönüş yaptılar 🤣
Ne dediler
 

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,816
Ekiplerimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir dediler 😀 ne beklenirdi ki zaten
Twitter yazınca ilgilendiğini söylüyorlar sürekli. Sende deneyimlerini yazarsın. Bakalım ne kadar doğru
 

ApRâ

80+ Silver
Katılım
29 Ocak 2021
Mesajlar
2,048
En İyi Cevap
1
@YazılımKafa Kendim birçok sorunu ve talebi ordan iletiyorum. Karşı binama fiber çekip bizim binamıza fiber çekmemişlerdi, planlamada yok dendi, burdan yazdım aynı gün binaya kutu kondu, bu tesadüf mü bilemem :)

Bununla birlikte birkaç ping iyileştirme konusunu buradan ilettim ve doğru düzgün dönüş aldım. Network ekibine hiçbir şekilde erişiminiz yok, burdan bir talep iletince network ekibine mesaj gidiyor ve onlar dönüş sağlıyor. Bu konuda TT gerçekten kötü. Bir sorun yaşadığınızda kullanabileceğiniz bir mail adresi yok, düzgün bir talep sayfası yok. Ciddi bir şey olunca twitter en iyi çözüm yolu oluyor.
 

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,816
@YazılımKafa Kendim birçok sorunu ve talebi ordan iletiyorum. Karşı binama fiber çekip bizim binamıza fiber çekmemişlerdi, planlamada yok dendi, burdan yazdım aynı gün binaya kutu kondu, bu tesadüf mü bilemem :)

Bununla birlikte birkaç ping iyileştirme konusunu buradan ilettim ve doğru düzgün dönüş aldım. Network ekibine hiçbir şekilde erişiminiz yok, burdan bir talep iletince network ekibine mesaj gidiyor ve onlar dönüş sağlıyor. Bu konuda TT gerçekten kötü. Bir sorun yaşadığınızda kullanabileceğiniz bir mail adresi yok, düzgün bir talep sayfası yok. Ciddi bir şey olunca twitter en iyi çözüm yolu oluyor.
Çok ilginç bir durum. Müşteri hizmetlerinden çözemediğin sorunu twitterdan çözüyorsun
 
Top Bottom