Arkadaşlar klavyemin ekranı bozulduğu için 4 gündür destekle çözüm arıyoruz en son şöyle bir karara bağlandı ne yapmalıyım
Senin yaşadığın problem için üzgünüz. Sorunu çözmek adına iki seçenek sunuyoruz:
1-Mevcut klavyeyi sende bırakıp, ödediğin ücretin %20’sini iade edebiliriz.
2-Ya da sana yeni bir klavye gönderebiliriz. Ama son dönemde Türkiye gümrüğündeki sıkı kurallar nedeniyle, bu yeni ürünü büyük ihtimalle Yanwen kargo firması ile göndermek zorunda kalacağız.
Eğer ikinci seçeneği (yeni klavye gönderimini) tercih edersen, şu işlemi yapmanı istiyoruz. Elindeki mevcut klavyeyi imha etmeni (yani kullanılmaz hâle getirmeni) ve bunun videosunu bize göndermeni. Bunu istememizin nedeni de şu. İade edilmeyen ya da arızalı ürünlerin ikinci el veya sahte ürün pazarına düşmesini önlemek.