Turknet başvuru ilanlarım kargo problemi

RevDeisDou

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
46,119
En İyi Cevap
18
Reaksiyon skoru
50,202
Turknete başvurdum evrakları yazdırıp imzalayın, sonra MNG ile yollayın dediler. İmzaladım yolladım ama alıcıda ben göndericide onlar gözüküyor normal mi? Elimde ise kargo teslim alma belgesi var.
 
Turknete başvurdum evrakları yazdırıp imzalayın, sonra MNG ile yollayın dediler. İmzaladım yolladım ama alıcıda ben göndericide onlar gözüküyor normal mi? Elimde ise kargo teslim alma belgesi var.
Bir karışıklık olmuş galiba ama sıkıntı olacağını sanmıyorum
 
Bakalım nolucak. Kargotakipten bakınca alıcı ile gönderici yeri aynı şuan vereli 30 dakka oldu ama kuryeden bir önceki adımda gözüküyor
Dert edilecek bir şey yok bence ama içinin ferah olmasını istiyorsan kargo şirketini ara
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,219
Mesajlar
11,074,860
Üyeler
198,083
Son üye
ahmettg
Geri
Top