MalenKarde
80+
- Katılım
- 24 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 13
- Reaksiyon skoru
- 1
Türknet bu bilgiyi zaten Türk Telekom'dan alıyor. Bence bir suçlu varsa o Türk Telekom'dur.Beyler turknet altyapi sorgulamada 100mbps gozukuyordu basvuru yaptim yaptigim gorusmedede 100 mbps alacagim soylendi ama bugun boyle bir mesaj geldi basiniza boyle birsey geldimi
bizde sözleşmede 50 olarak anlaşmıştık ama alt yapı olmadığından verilmemişti konu ile alaklı görüştüğümde alt yapınız olmadığından dolayı veremiyoruz vs diyip konuyu kapatmışlardı üzerinden baya zaman geçti pek hatırlamıyorumBeyler turknet altyapi sorgulamada 100mbps gozukuyordu basvuru yaptim yaptigim gorusmedede 100 mbps alacagim soylendi ama bugun boyle bir mesaj geldi basiniza boyle birsey geldimi
1000 in hepsini veriyor mu acaba?Türknet 1000 mbps fiber paketini kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşmadım
Müşteri hizmetleri bana göre en iyi firmadır. Diğer ISS'lerin müşteri hizmetleri var da ne oluyor, arayınca ulaşılıyor mu? Türksat ve Millenicom hariç tüm bilindik ISS'leri kullandım. Şuan da 75 Mbps Netspeed kullanıyorum, 7/24 müşteri hizmetleri var sözde ama Turknet'e ulaşabildiğim kadar ulaşamıyorum. İnternet hizmet farkından bahsetmeyeceğim bile, en az ping değerleri aldığım firmadır Turknet benim. Turknet'de sadece canlı müşteri hizmetleri yok. Arıza kaydı oluştururken "Beni Ara" diye seçenek var. Ben genelde derdimi yazarak anlatabildiğim için pek talep etmiyorum bugüne kadar 2-3 defa sadece Beni Ara talebi bırakmıştım o da iPv6 hizmeti içindi. Onda da eğer çalışma saatleri içinde o talebi birakirsam 1-2 saat içinde aradılar. Eğer çalışma saatleri dışında talebi birakirsam ertesi sabahın köründe direkt aradılar. Turknet'den çok memnun olmama rağmen sırf adresimde henüz Gigafiber yok, VDSL altyapı kullanıyorum diye Turknet'den Netspeed'e geçiş yaptım fiyat farkından dolayı. Yoksa aşırı memnundum Turknetten. Gigafiber gelir gelmez tekrardan geçiş yapacağım Turknete. VDSL veya ADSL altyapı'da daha ucuz fiyat tercih edilebilir diye Turknet önermiyorum direkt ama Turknet gibi hizmet verebilen 1 tane daha ISS yok açıkçası. Türksat'ı merak ediyordum bir de ama hem adresimde kendi altyapısı yok hem de VDSL altyapı paketleri çok pahalı diye denemedim hiç.1000 Mbps altyapınız yoksa bu firmayı es geçin, rezillik. Verdiğiniz miktarın hakkını asla vermiyorlar. Az daha ekleyip taahhütlü düzgün firmaya geçilmeli ya da alternatif firma bulunmalı, gerçekten rezillik abidesi firma. En başta 1000 Mbps hız alanla 16 Mbps hız alandan aynı parayı alıyor, müşteri hizmetleri yok direkt olarak hayalet, sorununuzu kendiniz çözüyorsunuz. Konudaki olay da çok normal, klasik TurkNet diyoruz. Salla baş iş yapıyorlar![]()
Hocam ben şunu söylemeyi unutmuşum, TurkNet Gigafiber hizmeti alana bulunmaz nimet ama VDSL alan için 300 TL edecek bir hizmet asla değil. Diğer firmalardan hakikaten farkı yok, şansınıza denk gelmiş olmalı ben beni ara talebi bırakıyorum sorun düzeldikten sonra arıyorlar ya da aramıyorlar tekrar talep açıyorum. Aramayı da geçtim yazdığım sorunuma çok yetersiz cevaplar bırakıyorlar, çözüm odaklı olmuyor genellikle. Diğer firmalara en azından az daha aşağısını verir aynı hizmeti alırım, sorun çıkarsa da TurkNet ile yaşayacağımın aynısını yaşarım zaten. Gigafiber için çalışmalarını da çok garip ilerletiyorlar, bizim bölgede başlamışlardı 2 yıl önce bir mahalleden, aynı mahalledeler halen ve çalışma duraklamış. Kısacası bu para bu firmaya sadece 1000 Mbps sağlıyorsa verilir. Benim sinir olma sebebim fiyat politikaları ve sallabaş iş yapmaları. O kadar sponsorluk vereceklerine şu çalışmaları hızlandırıp hizmeti daha iyi hale getirip para isteseler överim ki şu zamana kadar övdüğüm bir firmaydı. Son zamanlarda verdikleri vaatleri asla yerine getirmiyorlar.Müşteri hizmetleri bana göre en iyi firmadır. Diğer ISS'lerin müşteri hizmetleri var da ne oluyor, arayınca ulaşılıyor mu? Türksat ve Millenicom hariç tüm bilindik ISS'leri kullandım. Şuan da 75 Mbps Netspeed kullanıyorum, 7/24 müşteri hizmetleri var sözde ama Turknet'e ulaşabildiğim kadar ulaşamıyorum. İnternet hizmet farkından bahsetmeyeceğim bile, en az ping değerleri aldığım firmadır Turknet benim. Turknet'de sadece canlı müşteri hizmetleri yok. Arıza kaydı oluştururken "Beni Ara" diye seçenek var. Ben genelde derdimi yazarak anlatabildiğim için pek talep etmiyorum bugüne kadar 2-3 defa sadece Beni Ara talebi bırakmıştım o da iPv6 hizmeti içindi. Onda da eğer çalışma saatleri içinde o talebi birakirsam 1-2 saat içinde aradılar. Eğer çalışma saatleri dışında talebi birakirsam ertesi sabahın köründe direkt aradılar. Turknet'den çok memnun olmama rağmen sırf adresimde henüz Gigafiber yok, VDSL altyapı kullanıyorum diye Turknet'den Netspeed'e geçiş yaptım fiyat farkından dolayı. Yoksa aşırı memnundum Turknetten. Gigafiber gelir gelmez tekrardan geçiş yapacağım Turknete. VDSL veya ADSL altyapı'da daha ucuz fiyat tercih edilebilir diye Turknet önermiyorum direkt ama Turknet gibi hizmet verebilen 1 tane daha ISS yok açıkçası. Türksat'ı merak ediyordum bir de ama hem adresimde kendi altyapısı yok hem de VDSL altyapı paketleri çok pahalı diye denemedim hiç.
100 ve 1000 paketlerinin altyapıları farklı hocam 1k olan türknet kendi altyapısını kullanıyor 100 olanda diretk türk telekomun altyapsını kullanıyorTürknet 1000 mbps fiber paketini kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşmadım
evet veriyor bende kullanıyorum1000 in hepsini veriyor mu acaba?
İmla kuralları, harfler ve kelimeler falan neden bu kadar özensiz ? Onu farkettim şimdi. Geçenlerde de bana böyle bir mesaj gelmişti. Onda da böyle imla kuralları falan çok özensizdi ufak ayrıntılar vardı. Ben mi çok şüpheci yaklaşıyorum acaba ?Beyler turknet altyapi sorgulamada 100mbps gozukuyordu basvuru yaptim yaptigim gorusmedede 100 mbps alacagim soylendi ama bugun boyle bir mesaj geldi basiniza boyle birsey geldimi