3 yıl önce sadece vdsl hattı olduğu için ve sadece türktelekomda hak sahipliği olduğu için müşteri hizmetlerinin bana sunduğu paket olan 75mbps paketi onayladım. 1 hafta sonra kopmalar oldu ve müşteri hizmetleri, teknik servis arasındaki üçgen sonucu hattımın kaldırmadığını öğrendim bedelsiz 50mbps düşürdüler. Sonra tekrardan aynı şey oldu bu sefer en son 35mbps düşürdüler. 35mbps internetimi 2 yıl boyunca ara ara sorunlar olarak kullandım. 3 hafta önce internetimde birden kopmalar meydana geldi. Tekrardan müşteri hizmetleri , teknik servis üçgeni 3 hafta boyunca baktılar ve sonunda portların hiç birinin sağlam olmadığı alt yapının bir anda 22 mbps maksimum kaldıracağını söylediler. 1 hafta sonra teknik ekip gelicek ona tekrardan bildirim açın dediler. Tekrardan açtım ve 1 hafta boyunca inceleme yaptılar sonuç hattınız desteklemiyor paketinizi 24 mbps düşürebilirsiniz. Bende dedim ki ben hızımın düşmesini istemiyorum 24 mbps 1.5 mbps uplaod benim işimi görmez yazılımcıyım , farklı yüklemeler yapıyorum ailede başka kullanan insanlar var 2 yıl nasıl kullandıysam hattımın düzeltilmesini istiyorum. Verilen cevap aynen şu :
'' İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.İnternet erişim hizmetinden yararlandığınız lokasyonda Fibernet (H) hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda VDSL altyapı üzerinden hizmet sunumunun mümkün olduğu ancak Fibernet (H) hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle FİBER (H) altyapı üzerinden hizmet sunumu mümkün olamamaktadır.Siz değerli müşterimizin kaliteli ve hızlı internet hizmetinden faydalanabilmesi için altyapı dönüşüm talebinizi kayıt altına aldık.************ hizmet numaralı internet aboneliğinize ait; 06.08.2024 tarihinde 13.01? de müşteri hizmetlerimiz aracılığıyla arama yapılmış olup paket değişikliğini kabul etmediğinizden işlem yapılamamıştır.Paket değişikliği talebinizin incelenmesi için internet aboneliğinize ait yasal hat sahibinin talep bırakması durumunda talebiniz karşılanacaktır. ''
Böyle bir saçmalık hayatımda görmedim. Benim düşüncem hatta başkalarını dahil ediyolar ve hat kaldırmadığı için herkesin hızında düşmeler yapıyorlar. Ülkenin artık bu şirketten kurtulması gerek.
'' İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.İnternet erişim hizmetinden yararlandığınız lokasyonda Fibernet (H) hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda VDSL altyapı üzerinden hizmet sunumunun mümkün olduğu ancak Fibernet (H) hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle FİBER (H) altyapı üzerinden hizmet sunumu mümkün olamamaktadır.Siz değerli müşterimizin kaliteli ve hızlı internet hizmetinden faydalanabilmesi için altyapı dönüşüm talebinizi kayıt altına aldık.************ hizmet numaralı internet aboneliğinize ait; 06.08.2024 tarihinde 13.01? de müşteri hizmetlerimiz aracılığıyla arama yapılmış olup paket değişikliğini kabul etmediğinizden işlem yapılamamıştır.Paket değişikliği talebinizin incelenmesi için internet aboneliğinize ait yasal hat sahibinin talep bırakması durumunda talebiniz karşılanacaktır. ''
Böyle bir saçmalık hayatımda görmedim. Benim düşüncem hatta başkalarını dahil ediyolar ve hat kaldırmadığı için herkesin hızında düşmeler yapıyorlar. Ülkenin artık bu şirketten kurtulması gerek.