Neler Yeni

Yardım Ürünüm Kırık Geldi. Trendyol Servise, Servis Satıcıya Yönlendiriyor

berattzl

80+ Bronze
Katılım
6 Ekim 2020
Mesajlar
774
Dahası  
Reaksiyon skoru
263
İsim
Berat Tozlu
aldığım ürünün bir tarafı kırık geldi trendyola ulaştığımda yetkili servise ulaşın dendi yetkili servis de beni satıcıya yönlendiriyor ne yapmalıyım
 

Toxpox

80+ Gold
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
6,766
En İyi Cevap
32
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,738
İsim
Toxpox
Trendyol Müşteri Hizmetlerine, servisin satıcıya yönlerdirdiğini söylemeniz yeterli olmalıydı.
 

berattzl

80+ Bronze
Katılım
6 Ekim 2020
Mesajlar
774
Dahası  
Reaksiyon skoru
263
İsim
Berat Tozlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Trendyol Müşteri Hizmetlerine, servisin satıcıya yönlerdirdiğini söylemeniz yeterli olmalıydı.
söyledim fakat çözüm olmadı
Mesaj otomatik birleştirildi:

satıcıya ulaşamıyorum zaten
 

Mamyy

80+ Silver
Katılım
6 Ekim 2020
Mesajlar
3,045
söyledim fakat çözüm olmadı
Mesaj otomatik birleştirildi:

satıcıya ulaşamıyorum zaten
Sakin ol ilk önce. Trendyol müşteri hizmetlerini ara anlat durumunu böyle geldi ürünüm siz satıcıya yönlendirdiniz satıcıda size ben napıcam gibi bir şey sorabilirsin.
 

berattzl

80+ Bronze
Katılım
6 Ekim 2020
Mesajlar
774
Dahası  
Reaksiyon skoru
263
İsim
Berat Tozlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Sakin ol ilk önce. Trendyol müşteri hizmetlerini ara anlat durumunu böyle geldi ürünüm siz satıcıya yönlendirdiniz satıcıda size ben napıcam gibi bir şey sorabilirsin.
inatla yetkili servise gönderiyorlar beni
 

Squirtle48

80+ Silver
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
2,449
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,853
Konum
Random.
İsim
Metehan Akyalı
inatla yetkili servise gönderiyorlar beni
Kargonuz geldiğinde tutanak tutturmuş muydunuz? Tutanak tutturduysanız ürünü iade veya değişime direk gönderebilirsiniz tutanak ile beraber.
Servisle vs. konuşmanıza hiç gerek kalmaz. Eğer tutanak tutturmadıysanız, uğraştırabilirler ve Trendyol'a tekrar yazıp servis yardımcı olmuyor sizde yardımcı olmuyorsunuz gibisinden mağduriyetinizi belirtip ısrarla tekrar edin. Yardımcı olabilir.
 

berattzl

80+ Bronze
Katılım
6 Ekim 2020
Mesajlar
774
Dahası  
Reaksiyon skoru
263
İsim
Berat Tozlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Yetkili servise sor bir daha olmadı şikayet edersin
sordum ürünün bizimle alakası yok şuan dediler ürün size kırık ulaşmış bunu ya satıcı ya da kargo öder dediler
 

berattzl

80+ Bronze
Katılım
6 Ekim 2020
Mesajlar
774
Dahası  
Reaksiyon skoru
263
İsim
Berat Tozlu
Kargonuz geldiğinde tutanak tutturmuş muydunuz? Tutanak tutturduysanız ürünü iade veya değişime direk gönderebilirsiniz tutanak ile beraber.
Servisle vs. konuşmanıza hiç gerek kalmaz. Eğer tutanak tutturmadıysanız, uğraştırabilirler ve Trendyol'a tekrar yazıp servis yardımcı olmuyor sizde yardımcı olmuyorsunuz gibisinden mağduriyetinizi belirtip ısrarla tekrar edin. Yardımcı olabilir.
tutanak tutmadım kargocu arabadan bile inmeden verip gitti zaten
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kargo firmasını aramayı dene
tutanak tutmaları için mi
 

Mamyy

80+ Silver
Katılım
6 Ekim 2020
Mesajlar
3,045
tutanak tutmadım kargocu arabadan bile inmeden verip gitti zaten
Mesaj otomatik birleştirildi:


tutanak tutmaları için mi
Tutanak değil sadece bu ürün kırık geldi kargoyu siz getirdiniz bunun zararını kim karşılayacak napıcaz die sormayı dene
 

Squirtle48

80+ Silver
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
2,449
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,853
Konum
Random.
İsim
Metehan Akyalı
tutanak tutmadım kargocu arabadan bile inmeden verip gitti zaten
Tutanak tutturmadığınız için işleri yokuşa sürebilirler. Siz yine de Trendyol'u veya Trendyol üzerinden satın aldığınız mağazayı bir arayın konuşun bakalım ısrarla nasıl çözücez ne yapıcaz servis ilgilenmiyor falan diyin.
Tutanak değil sadece bu ürün kırık geldi kargoyu siz getirdiniz bunun zararını kim karşılayacak napıcaz die sormayı dene
Kargo şirketini araması bir şey değiştirmeyecektir. Tutanak tutulmadığı için ürünü sağlam teslim ettiklerini beyan etmiş olmuş arkadaş. Mesuliyet kabul edeceklerini sanmıyorum ama bana ürünü açıp bakma fırsatı bile vermeden kargo aracından verip gitti vs. arkadaş diye çıkışılabilir.
Ne olacağı ondan sonra netleşir fakat ürünü firmanın değiştirmesi lazım.

- Bu arada ürününüz neydi? @berattzl
 

SquizzySP

80+ Bronze
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
1,131
Dahası  
Reaksiyon skoru
575
İsim
Fatih Yeşil
Trendyol müşteri servislerine bağlanıp kesin bir dille mağduriyetinizi gidermelerini aksi halde hukukî yollara başvuracağınızı söyleyin
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
906,294
Mesajlar
8,299,155
Üyeler
140,625
Son üye
licemac287
Top Bottom