Trustaw
80+
- Katılım
- 6 Nisan 2020
- Mesajlar
- 178
- Reaksiyon skoru
- 51
Biliyorsunuz ki artık firmalar kafalarına göre zam yapmaya başladı ve bunun bahanesi olarak yok bulgur zam yaptı bizde yaptık bulgura sorunca canım istedi deniliyor.
Eskiden 3 tl ile topladığımız sistemler şuan 8bin tl den az olmuyor bir tek benmi bundan bıktım kalktıki başka bir ülkeye gidince dış çevre insana işkence çektiriyor bakın dostlar bir tek benmi bundan bıktım benim gibi olanlara sesleniyorum kurtulmanın bir yolunu bulanlar varsa söylesinler artık hergün dolar arttı haberlerini görmekten sıkıldım ya
Eskiden 3 tl ile topladığımız sistemler şuan 8bin tl den az olmuyor bir tek benmi bundan bıktım kalktıki başka bir ülkeye gidince dış çevre insana işkence çektiriyor bakın dostlar bir tek benmi bundan bıktım benim gibi olanlara sesleniyorum kurtulmanın bir yolunu bulanlar varsa söylesinler artık hergün dolar arttı haberlerini görmekten sıkıldım ya