üniveriste için laptop

Katılım
29 Temmuz 2020
Mesajlar
322
Reaksiyon skoru
62
ya mimarlık yada makine mühendisliği okuyacam ve kesinlikle laptoba ihtiyacım olduğundan ne yapçağımı bilemedim aklımda iki model var sadece önericekleriniz bu civarda olursa yine çok sevinirim apple almayı daha çok düşünüyorum ama en basic olan da bu olduğundan ne yapıcam bilemedim
 
ya mimarlık yada makine mühendisliği okuyacam ve kesinlikle laptoba ihtiyacım olduğundan ne yapçağımı bilemedim aklımda iki model var sadece önericekleriniz bu civarda olursa yine çok sevinirim apple almayı daha çok düşünüyorum ama en basic olan da bu olduğundan ne yapıcam bilemedim
Mimarlıktaki programlarda harici ekran kartı lazım oluyor. Ve her uygulama mac te çalışmıyor. Ablamda okudu. Makine mühendisliğinde de catia solid gibi programlar oluyor. Solid i hatırlamıyorum ama catia mac te yok. En azından ben kullanırken yoktu. Bende m1 kullanıyordum bir kaç ay öncesine kadar. Yani iki bölüm içinde en iyi tercih oyuncu laptop u
 
prime dayden bu varmış bu nasıl olur
Mimarlıktaki programlarda harici ekran kartı lazım oluyor. Ve her uygulama mac te çalışmıyor. Ablamda okudu. Makine mühendisliğinde de catia solid gibi programlar oluyor. Solid i hatırlamıyorum ama catia mac te yok. En azından ben kullanırken yoktu. Bende m1 kullanıyordum bir kaç ay öncesine kadar. Yani iki bölüm içinde en iyi tercih oyuncu laptop u
 
Knk buda ekran kartsız iş bilgisayarı. 3d çizimde yeterli olur mu emin değilim. Ablam okurken biz almadan önce hocaları ekran kartlı model gerekli bunlar olmaz demişti
anladım reis peki konuyu biraz değiştiricem ama sen benim yerimde olsan mimarlığa mı daha çok öncelik verirdin yoksa makine mi konunun laptopla alakası yok genel
 
anladım reis peki konuyu biraz değiştiricem ama sen benim yerimde olsan mimarlığa mı daha çok öncelik verirdin yoksa makine mi konunun laptopla alakası yok genel
Mimarlık iç mimar mı yoksa mimar mı? Benim gördüğüm iç mimarın çalışma alanı daha geniş. Pek çok seçeneği var. Makine mühendisliğide eğer severek yaparsan oldukça iyi. İşinde iyi olursan maaşları oldukça iyi. Ama çok zor bölüm. Bi hevesle yazıp eğer derslere önem vermezsen çok zorlanırsın. İş imkanı kadar sevmek te önemli
 
Mimarlık iç mimar mı yoksa mimar mı? Benim gördüğüm iç mimarın çalışma alanı daha geniş. Pek çok seçeneği var. Makine mühendisliğide eğer severek yaparsan oldukça iyi. İşinde iyi olursan maaşları oldukça iyi. Ama çok zor bölüm. Bi hevesle yazıp eğer derslere önem vermezsen çok zorlanırsın. İş imkanı kadar sevmek te önemli
iç mimarlığın kontenjanları çok düşük bir de seçenek çok az diye sadece mimarlık baktım ve yazdım şuanlık bir de makine içinde aynı şekilde rtx ekran kartlı bir şey kesinlikle gerekiyo mu ona göre kesin olarak bakmaya devam edicem de
 
iç mimarlığın kontenjanları çok düşük bir de seçenek çok az diye sadece mimarlık baktım ve yazdım şuanlık bir de makine içinde aynı şekilde rtx ekran kartlı bir şey kesinlikle gerekiyo mu ona göre kesin olarak bakmaya devam edicem de
Mimarlıkta iş bulmak daha zor diye biliyorum. Makine de de çizim dersleri var. Aynı şekilde. Onda da mac te olmayan programlar kullanılıyor. Programlar çok abartı değil ama ekran kartsız bir bilgisayar o programları açar mı o kısımdan şüpheliyim
 
ya mimarlık yada makine mühendisliği okuyacam ve kesinlikle laptoba ihtiyacım olduğundan ne yapçağımı bilemedim aklımda iki model var sadece önericekleriniz bu civarda olursa yine çok sevinirim apple almayı daha çok düşünüyorum ama en basic olan da bu olduğundan ne yapıcam bilemedim
Bunlar olmaz hocam gaming laptop bakın. Bir de bütçe söyleyin ki yardımcı olunabilsin.
 
Bunlar olmaz hocam gaming laptop bakın. Bir de bütçe söyleyin ki yardımcı olunabilsin.
evet konuştukça anladım işe yaramadığını arkadaş atmışta https://www.amazon.com.tr/dp/B0C85V...ZZ9EYM36VSG4&starsLeft=1&skipTwisterOG=1&th=1 bunu ama bu da biraz pahalı gibi daha uygun bişiler de olabilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mimarlıkta iş bulmak daha zor diye biliyorum. Makine de de çizim dersleri var. Aynı şekilde. Onda da mac te olmayan programlar kullanılıyor. Programlar çok abartı değil ama ekran kartsız bir bilgisayar o programları açar mı o kısımdan şüpheliyim
https://www.amazon.com.tr/Acer-AN51...601898031_d_sccl_15/261-0594454-5201363?psc=1 şu yeter dimi
 
Son düzenleme:
evet konuştukça anladım işe yaramadığını arkadaş atmışta https://www.amazon.com.tr/dp/B0C85V...ZZ9EYM36VSG4&starsLeft=1&skipTwisterOG=1&th=1 bunu ama bu da biraz pahalı gibi daha uygun bişiler de olabilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


https://www.amazon.com.tr/Acer-AN51...601898031_d_sccl_15/261-0594454-5201363?psc=1 şu yeter dimi
Yeterli olur. Bu fiyata daha iyisi var mı bakmak lazım. Ama yeterlilik açısından evet yeterli olur
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,678
Mesajlar
11,069,676
Üyeler
197,959
Son üye
gursoyakin
Geri
Top