Urun Degisimi icin Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım

Katılım
28 Eylül 2021
Mesajlar
110
Reaksiyon skoru
19
Arkadaşlar merhabalar 25 ocak 2024 tarihinde n11 uzerinden aptek teknolojiden 240 gb western digital nvme m2 ssd satin aldim. Urun arizalandi bir iki ay once. Ben de urunu garanriye gonderdim indeks bilgisayar diger ismiyle teklos lojistik diye ismi var garanti servisinin. Bir sure sonra garanti servisi urunu bana geri gonderip m2 ssd nin kutusuna da yazili bir kagit koydular. Kagitta evet urununuz arizali ama elimizde muadil urun yok. Bu raporla beraber urunu satin aldiginiz yere gonderin yaziyordu. Ben de aradim saticiyi boyle boyle dedim onlar da isterseniz urunun bedelini geri alabilirsiniz ama satin aldiginiz donemdeki fiyat uzerinden olur bu. N11 uzerinden iade kodu alip urunu bize gonderebilirsiniz ama onun fiyati illaki degismistir, eger degisimi istiyorsaniz bunu garanti servisi yapabilir. Eger ellerinde urun yoksa urun geldigi zaman degisim yapabilirler, tuketici hakem heyetine giderseniz de onlara 1 yil sure veriyorlar, yeni urun tedarik icin baski yapin isiniz daha cabuk cozulur dediler.

Neyse ben de aradim bu kez garantiyi dedim boyle boyle elinize ne zaman yeni urun gelir dedim. Onlar da yeni urun bize gelmiyor saticinin ismini sordu, ardindan onlarin yani saticinin bize degisim raporuyla mail atmasi gerekiyor dediler. Ben de bu kez ikinci defa saticiyi aradim dedim degisim raporuyla mail atib diyor garanti servisi, onlar da yani satici sizin mail atmaniz sureci daha hizli ilerlletir, olur atin mail biz de onlara yonlendirelim dediler. Neyse simdi ben de bana verdikleri kagitin resmini cekip saticiya mail aticam bakalim neler olucak.

Bu tip konulari bilen arkadaslar yardimci olabilir mi, ne yapmaliyim direkt tuketici hakem heyetine mi gitmeliyim yoksa bu sekilde ugrasmaya devam mi etmeliyim.
 
Son düzenleme:
Başımdan geçeni söylüyorum. media marktan aldığım kulaklık bozuldu garantiye gönderdiler servis iade veya değişim dedi. Meida mark elimde yok para vermek istedi. THH ye başvurdum yaklaşık 4 5 ay sürüyor öyle 1 sene değil. bence direk THH e devlet üzerinden başvur. aldığın yeri şikayet et. Ve aldığın yere de değişim istiyorum olmuyorsa misli ile değişim istiyorum diye meil at.
 
Başımdan geçeni söylüyorum. media marktan aldığım kulaklık bozuldu garantiye gönderdiler servis iade veya değişim dedi. Meida mark elimde yok para vermek istedi. THH ye başvurdum yaklaşık 4 5 ay sürüyor öyle 1 sene değil. bence direk THH e devlet üzerinden başvur. aldığın yeri şikayet et. Ve aldığın yere de değişim istiyorum olmuyorsa misli ile değişim istiyorum diye meil at.
Iste aldigim yer de degisimi biz degil garanti servisi yapiyor diyor. Biz sadece urunun bedelini size geri oduyoruz diyor. Onun icin de n11 uzerinden iade kodu alip urunu onlara yolluyorum. Onlar da parayo bana geri yolluyorlarmis. Tabi urunu 23 ocakta aldim 600 tl idi. Simdilerde 1500 tl civarinda. Bana o zamanki fiyat uzerinden geri odeyeceklermis bedeli. Aldigim yer oyle soyledi. Garanti de elimizde urun yok degistiremiyoruz diyor. Sanki satici hakli garanti isguzarlik yapiyor gibi ama bilemiyorum da cunku boyle bir konu ile ilk kez ugrasiyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

etm76fd.jpg

tqx40dx.jpg

Garanti bana bu yaziyi gondermisti
 
Son düzenleme:
Burada benzer seyi yasayan biri var. Amazon urunun yenisini gondermis.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ilgili firmalarla ilgili sagda solda sikayetler var ama sikayet sayisi o kadar fazla degil gibi geliyor bana. Aptek teknoloji ile ilgili sikayet sayisi daha fazla.
 
Son düzenleme:
bak n11 e iade değil değişim için yaz. olumsuz yanıt verirse direk thh.
 
Arkadaşlar merhabalar 25 ocak 2024 tarihinde n11 uzerinden aptek teknolojiden 240 gb western digital nvme m2 ssd satin aldim. Urun arizalandi bir iki ay once. Ben de urunu garanriye gonderdim indeks bilgisayar diger ismiyle teklos lojistik. Bir sure sonra garanti servisi urunu bana geri gonderip m2 ssd nin kutusuna da yazili bir kagit koydular. Kagitta evet urununuz arizali ama elimizde muadil urun yok. Bu raporla beraber urunu satin aldiginiz tere gonderin yaziyordu. Ben de aradim saticiyi boyle boyle dedim onlar da isterseniz urunun bedelini geri alabilirsiniz ama satin aldiginiz donemdeki fiyat uzerinden olur bu. N11 uzerinden iade kodu alip urunu bize gonderebilirsiniz ama onun fiyati illaki degismistir, eger degisimi istiyorsaniz bunu garanti servisi yapabilir. Eger ellerinde urun yoksa urun geldigi zaman degisim yapabilirler, tuketici hakem heyetine giderseniz de onlara 1 yil sure veriyorlar, yeni urun tedarik icin baski yapin isiniz daha cabuk cozulurdediler.

Neyse ben de aradim bu kez garantiyi dedim boyle boyle elinize ne zaman yeni urun gelir dedim. Onlar da yeni urun bize gelmiyor saticiyi sordu ardindan onlarim bize degisim raporuyla mail atmasi gerekiyor dediler. Ben de bu kez ikinci defa saticiyi aradim dedim degisim raporuyla mail atim diyor garanti servisi onlar da sizin mail atmaniz sureci daha hizli ilerlletir, olur atin mail biz de onlara yonlendirelim dediler. Neyse simdi ben de simdi bana verdikleri kagitin resmimi cekip saticiya mail aticam bakalim neler olucak.

Bu tip konulari bilen arkadaslar yardimci olabilir mi, ne yapmaliyim direkt tuketici hakem heyetine mi gitmeliyim yoksa bu sekilde ugrasmaya devam mi etmeliyim.
bu işin sonu uzun hocam ben olsam iadeyi alır başka m2 falan bakardım şimdi 1k 2K için 3-4 ay beklemek saçma
 
bak n11 e iade değil değişim için yaz. olumsuz yanıt verirse direk thh.
En mantiklisini sen soyledin valla. Ayni olay baskasina oldu yukaridaki ilk linkte var iste. Adama garanti elimizde muadil urun yok diye kagit gonderdi. Adam da gitti amazona yazdi urun sorunsuz yenisiyle degistirildi.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bu işin sonu uzun hocam ben olsam iadeyi alır başka m2 falan bakardım şimdi 1k 2K için 3-4 ay beklemek saçma
Hocam yalniz urunu 605 tl ye aldim. Su an yenisini almaya kalksam dedigin gibi 1500 - 2000 tl para odemem gerekecek. Iade etsem bana 605 tl geri odeyecekler elbette beklemeye deger arada ucurum var. Haa yeni m2 ssd yi alirim kullanirim. Digeri gelince de korum bi kenarda durur en kotu boyle olabilir. Herhangi bir acele etmemi gerektirecek bir sebep yok ortada.
 
Arkadaşlar merhabalar 25 ocak 2024 tarihinde n11 uzerinden aptek teknolojiden 240 gb western digital nvme m2 ssd satin aldim. Urun arizalandi bir iki ay once. Ben de urunu garanriye gonderdim indeks bilgisayar diger ismiyle teklos lojistik. Bir sure sonra garanti servisi urunu bana geri gonderip m2 ssd nin kutusuna da yazili bir kagit koydular. Kagitta evet urununuz arizali ama elimizde muadil urun yok. Bu raporla beraber urunu satin aldiginiz tere gonderin yaziyordu. Ben de aradim saticiyi boyle boyle dedim onlar da isterseniz urunun bedelini geri alabilirsiniz ama satin aldiginiz donemdeki fiyat uzerinden olur bu. N11 uzerinden iade kodu alip urunu bize gonderebilirsiniz ama onun fiyati illaki degismistir, eger degisimi istiyorsaniz bunu garanti servisi yapabilir. Eger ellerinde urun yoksa urun geldigi zaman degisim yapabilirler, tuketici hakem heyetine giderseniz de onlara 1 yil sure veriyorlar, yeni urun tedarik icin baski yapin isiniz daha cabuk cozulurdediler.

Neyse ben de aradim bu kez garantiyi dedim boyle boyle elinize ne zaman yeni urun gelir dedim. Onlar da yeni urun bize gelmiyor saticiyi sordu ardindan onlarim bize degisim raporuyla mail atmasi gerekiyor dediler. Ben de bu kez ikinci defa saticiyi aradim dedim degisim raporuyla mail atim diyor garanti servisi onlar da sizin mail atmaniz sureci daha hizli ilerlletir, olur atin mail biz de onlara yonlendirelim dediler. Neyse simdi ben de simdi bana verdikleri kagitin resmimi cekip saticiya mail aticam bakalim neler olucak.

Bu tip konulari bilen arkadaslar yardimci olabilir mi, ne yapmaliyim direkt tuketici hakem heyetine mi gitmeliyim yoksa bu sekilde ugrasmaya devam mi etmeliyim.
aynı yer ile iletişime geç satıcımda da stok yok hangi muadil yada üst ürün ile değişim yapabilirsiniz diye mail at. Kesinlikle mağdur etmiyorlar iki üç kez ürün değişim hizmeti aldım sağlam firma. Birkaç çalışanı yanlış yaptı. Onda da üst birimi ile görüşerek çözdüm mevzuyu.
 
aynı yer ile iletişime geç satıcımda da stok yok hangi muadil yada üst ürün ile değişim yapabilirsiniz diye mail at. Kesinlikle mağdur etmiyorlar iki üç kez ürün değişim hizmeti aldım sağlam firma. Birkaç çalışanı yanlış yaptı. Onda da üst birimi ile görüşerek çözdüm mevzuyu.
Maili attik bir kere bi cevap versinler bakalim. Telefonda konustugum kadin satici degisim raporuyla mail atsin bize diyordu artik saticinin mail atmasi ne alakaysa. Neyse olmadi indeks grup diye sirketin kendi mail adresi var oraya da yazarim. Yalniz sitlerinden baktim bir dunya markanin garanti servisiymis. Ellerinde urun olmamasina imkan yok. Kingston, sandisk, hp de m2 ssd urunleri olan firmalar. Bunlardan birinin de mi yok ellerinde urunu.

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

N11e canli asistana mesaj attim konustum. Eger elinizde servis raporu varsa aldiginiz yere gonderip ellerinde muadil urun varsa degistirebilir yoksa para iadesu diyip bana sms attilar iade kodunu. Simdi de magazaya n11 uzerinden mesaj atiyorum bakalim ne cevap verecekler.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar merhabalar 25 ocak 2024 tarihinde n11 uzerinden aptek teknolojiden 240 gb western digital nvme m2 ssd satin aldim. Urun arizalandi bir iki ay once. Ben de urunu garanriye gonderdim indeks bilgisayar diger ismiyle teklos lojistik. Bir sure sonra garanti servisi urunu bana geri gonderip m2 ssd nin kutusuna da yazili bir kagit koydular. Kagitta evet urununuz arizali ama elimizde muadil urun yok. Bu raporla beraber urunu satin aldiginiz tere gonderin yaziyordu. Ben de aradim saticiyi boyle boyle dedim onlar da isterseniz urunun bedelini geri alabilirsiniz ama satin aldiginiz donemdeki fiyat uzerinden olur bu. N11 uzerinden iade kodu alip urunu bize gonderebilirsiniz ama onun fiyati illaki degismistir, eger degisimi istiyorsaniz bunu garanti servisi yapabilir. Eger ellerinde urun yoksa urun geldigi zaman degisim yapabilirler, tuketici hakem heyetine giderseniz de onlara 1 yil sure veriyorlar, yeni urun tedarik icin baski yapin isiniz daha cabuk cozulurdediler.

Neyse ben de aradim bu kez garantiyi dedim boyle boyle elinize ne zaman yeni urun gelir dedim. Onlar da yeni urun bize gelmiyor saticiyi sordu ardindan onlarim bize degisim raporuyla mail atmasi gerekiyor dediler. Ben de bu kez ikinci defa saticiyi aradim dedim degisim raporuyla mail atim diyor garanti servisi onlar da sizin mail atmaniz sureci daha hizli ilerlletir, olur atin mail biz de onlara yonlendirelim dediler. Neyse simdi ben de simdi bana verdikleri kagitin resmimi cekip saticiya mail aticam bakalim neler olucak.

Bu tip konulari bilen arkadaslar yardimci olabilir mi, ne yapmaliyim direkt tuketici hakem heyetine mi gitmeliyim yoksa bu sekilde ugrasmaya devam mi etmeliyim.
Muadil yoksa bir üstünü vermek zorundalar.
 
Satıcı firmayı (Aptek) tüketici hakem heyetine şikayet et. Garanti değişime onay verdiyse ve firmanın elinde aynı ürün yoksa, aynı özelliklere sahip başka bir ürün vermeleri gerekir.
 
aynı teknik servisle benimde geçen ay bir arızalı, kusurlu ürün sürecim oldu. aynı şekilde bana da size yollanan evraktan yolladılar. ben amazon tr den almıştım ürünü ve müşteri hizmetleriyle görüştüm. ellerinde ürünün aynısından olmadığını, para iadesi istersem eski fiyattan iade edebileceklerini ya da 2 hafta içerisinde ürün tekrardan stoklara girdiğinde bize ulaşın size yenisini yollayalım dediler. para iadesini güncel fiyattan istemiştim ancak aldığım fiyattan iade yapabileceklerini söylediler. bende ürünün stoklara girmesini bekledim. stoklara girincede tekrardan müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim ve 1 adet ürünü benim için stoklardan ayıracaklarını elimde ki ürünüde o evrakla(garantiden yollanan arızalı,kusurlu ürün olduğunu belirten evrak) yollamamı istediler. aradan 3-4 gün geçtikten sonrada stoklardan benim için ayırdıkları ürünü yolladılar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,151,277
Mesajlar
10,374,553
Üyeler
183,088
Son üye
furkanellibes
Geri
Top