Kendimden biliyorum. 1 gün içinde sorunlarım halloldu.
Neden anlamamakta ısrar ediyorsun?
Diyorum ki arkadaşın altyapısı 50 mbit VDSL destekliyor ve Türk Telekom altyapısı.
Diğer ISS (İnternet Servis Sağlayıcısı) ler, Türk Telekom dan port kiralayarak, Telekom dan daha ucuza (Çok saçma. Aslında daha pahalı olması lazım mantıken) hizmet veriyorlar.
Örmeğin; Millenicom, Netspeed, Gıbırnet vb. yerlere yeni başvuru yada mevcut paketi transfer etmek istediğinizde kurulum yada kullanım esnasında teknik bir sorun olduğunda yine Türk Telekom un Saha Ekipleri müdahale eder.
Şu an Türkiye de hemen hemen her yerde Türk Telekom un altyapısı var. ADSL,VDSL veya Fiber. Bazı yerlerde Superonline ve Turknet Gigafiber altyapıları da mevcut. Türknet in ve Superonline ın Türkiye de kendi altyapı yaygınlığı çok düşük.
Ben şu an Türk Telekom dan 1.000 Mbit( 1 Gigabit) paket kullanıyorum 380 TL ye. Taahhütüm 4 ay sonra bitince Millenicom yada Comnet e geçmeyi düşünüyorum. Yine Türk Telekom altyapısıyla.Çünkü bulunduğum bölgede başka bir altyapı yok.
Arkadaşın sorunu eğer altyapısal bir sıkıntı ise nereye geçerse geçsin yine Türk Telekom ekipleri bakacak.
Daha da ayrıntılı yazayım. Daha önce de bununla ilgili yazdım.
Türk Telekom saha ekipleri mesaiye başladı ve 100 tane arıza yada yeni abonelik ile ilgili iş emri düştü ekranlarına.
Bunların 30 tanesi Türk Telekom aboneleri 70 tanesi ise Millenicom,Turknet, Comnet vb. diğer ISS ler.
Ekipler önce kendi abonelerine hizmet veriyor, diğerlerine ise anlaşmalarında yazılı olan süre ne ise o süre sonuna kadar bekletiyorlar.
Kısacası ÜVEY EVLAT muamelesi yaoıyorlar. Kendi müşterilene bile doğru düzgün hizmet veremeyen bir kurumun diğer ISS lerin müşterilerine ne kadar özen göstermesini bekliyorsun? Hele ki il yada büyükşehirdeyse.
Ama kırsal kesimde anam,babam usulü ile bir şekilde iş yaptırıyorsun.