Web Sitem Nasıl Olmuş?

Wix tabanlı olduğu için hevesinizi kırmak istemiyorum :D size şiddetle wix yerine wordpress kullanmanızı tavsiye ediyorum. Saygılar..
 
Bootstrap kullanmanız daha iyi olurdu bence, çözünürlük sorununu bi' nebze de olsa çözmek için tüm divleri class içine alıp CSS den % cinsinden genişlik verebilirsiniz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,626
Mesajlar
11,069,029
Üyeler
197,944
Son üye
lazie1453
Geri
Top