Web Sitem Nasıl Olmuş?

Wix tabanlı olduğu için hevesinizi kırmak istemiyorum :D size şiddetle wix yerine wordpress kullanmanızı tavsiye ediyorum. Saygılar..
 
Bootstrap kullanmanız daha iyi olurdu bence, çözünürlük sorununu bi' nebze de olsa çözmek için tüm divleri class içine alıp CSS den % cinsinden genişlik verebilirsiniz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,684
Mesajlar
11,069,741
Üyeler
197,964
Son üye
Umut™
Geri
Top