Neler Yeni

🔥İndirim Wraith Esports VXE MAD R ve FGG Madlions MAD60/68 HE Ön Sipariş Fırsatı!!!

Katılım
12 Eylül 2024
Mesajlar
104
Dahası  
Reaksiyon skoru
41
İsim
Ahmet Tongal
Yani zorlamaya gerek yok. İade muhabbetinden satın almayacağım diyen arkadaşlar ürünü iade etmek için alıyor sanırım. Sonuçta iade etmeyeceği bir ürünü alınacaksa iade hakkının olup olmaması önemli değil. Ürün arızalıysa zaten adamlar garanti sunuyor yani birebir değişim ya da tamirini yapıyor. Ben bir sürü şey aldım wraith üzerinden garantiye yolladığım ürünler de oldu bir sorun yaşamadım hiç.
Y nasıl da saçmalıyorsunuz. 14 gün iade hakkı sadece beğenmediğin ürünü iade etmek için değildir. Yukarıya sebeplerini yazdım.
 

Batuhan Lastronin

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,097
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,066
İsim
Batuhan Divrik
Kutuyu açtın kırık, eksik veya bozuk çıktıysa garantiyle uğraşmak istemezsin.
Eksik veya kırık olduğunu kanıtlaman gerek zaten kutuyu videoyla açtıysan sorun niye çıkarsınlar. Adamlar sebepsiz iadelerin önüne geçmek istiyor sadece. Haklılar demiyorum ben farkındaysan sadece onlar tarafından bakınca onlar haklı tüketici tarafından bakınca da tüketici haklı oluyor.
 

Batuhan Lastronin

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,097
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,066
İsim
Batuhan Divrik
Y nasıl da saçmalıyorsunuz. 14 gün iade hakkı sadece beğenmediğin ürünü iade etmek için değildir. Yukarıya sebeplerini yazdım.
Dostum sen nereden ne alırsan al ürün kırık veya eksik geldiğini ispat etmen gerek. Ya kargo tutanağı alacaksın ya da kutu açılışı video çekeceksin. Bu sebeplerden biri varsa sana yardımcı olup birebir değişime kadar götürürler işi tabi ki.
 

Hülagühan88

80+ Bronze
Katılım
24 Kasım 2022
Mesajlar
591
Dahası  
Reaksiyon skoru
352
İsim
Dax Saz
Garanti veriyor zaten. İade muhabbetinde haklı olan taraf olduğu gibi haksız olan taraf da var. 14 gün iade almama hakkı yok THH başvurusu ile iade almaya zorlayabilirsiniz. Ancak şunu da söylemek lazım adamlar iade almıyoruz demiyor kutuyu açıp kullanırsan iade yok diyor. Ben burada satıcıyı da haklı görüyorum ama dediğim gibi iade alınmazsa THH başvurulabilir.

Senin YD'den aldığın üründe garanti namına bir şey yok. Burada adam sana 2 yıl garanti veriyor.
Biliyoruz o garantileri biz. Yanından geçerken hafiften yellensen kullanıcı hatası oluyor. Hoşuna giden alsın, ben karışmam. Ancak bırak da garanti riskini alabileyim. %30-40 altına alayım, onun riskine ben razıyım. Seçme şansım olsun. Adamlar bunun üreticisi değil. Elin taşıyla elin kuşunu vuruyor. Bizi bu firmalara mecbur kılanlar utansın, ne diyeyim.
 
Katılım
12 Eylül 2024
Mesajlar
104
Dahası  
Reaksiyon skoru
41
İsim
Ahmet Tongal
[
Dostum sen nereden ne alırsan al ürün kırık veya eksik geldiğini ispat etmen gerek. Ya kargo tutanağı alacaksın ya da kutu açılışı video çekeceksin. Bu sebeplerden biri varsa sana yardımcı olup birebir değişime kadar götürürler işi tabi ki.
Başka ülkelerde nasıl oluyor ona bakın. Orda mümkünse burda da mümkün. Hatta tr de satıcıların kar marjı daha yüksek. Başka ülkelerde zarar mı ediyor işletmeler? Hayır. Demek ki mümkünmüş. Ve haklarınız da aşırı değil. Aldın klavyeyi baktın fotoğrafkinden farklı bir renk tonu var. İade edebilmen lazım.
 

Batuhan Lastronin

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,097
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,066
İsim
Batuhan Divrik
[
Başka ülkelerde nasıl oluyor ona bakın. Orda mümkünse burda da mümkün. Hatta tr de satıcıların kar marjı daha yüksek. Başka ülkelerde zarar mı ediyor işletmeler? Hayır. Demek ki mümkünmüş. Ve haklarınız da aşırı değil. Aldın klavyeyi baktın fotoğrafkinden farklı bir renk tonu var. İade edebilmen lazım.
Yani hocam biraz boş muhabbete çevirdiniz. Başka ülkeler de yaşamıyoruz maalesef ki. Satıcının kar marjı ne kadar ben sen bilemeyiz aldığı fiyat masrafları vs. değişken sonuçta.
Biliyoruz o garantileri biz. Yanından geçerken hafiften yellensen kullanıcı hatası oluyor. Hoşuna giden alsın, ben karışmam. Ancak bırak da garanti riskini alabileyim. %30-40 altına alayım, onun riskine ben razıyım. Seçme şansım olsun. Adamlar bunun üreticisi değil. Elin taşıyla elin kuşunu vuruyor. Bizi bu firmalara mecbur kılanlar utansın, ne diyeyim.
Valla hocam wraith üzerinden aldığım lamzu atlantis mousem vardı bir kere sol tuşu bozuldu bir kere de scrol tuşunu ben kırmıştım ona rağmen garanti kapsamında tamirini yaptılar. Şu ana kadar wraith garantisi konusunda bir sorun yaşamadım. Tabi ki herkesin kendi seçimi almak zorunda değilsiniz. Ama bunu bize mahkum eden wraith değil yanlış yerleri suçlamayalım.
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
13,013
Bişey sorcam bu wraithe iyi dediğimiz zaman niye satıcı ilan ediyoruz oluk djekrkkeek
 

frqn

80+
Katılım
2 Mart 2023
Mesajlar
243
Ya beyler adamlar herhangi bir pazaryerinde de satış yapmıyor, kendi sitesinde kendi kuralını koymuş, 14 günlük yasal iade hakkın bile yok diyor. Garantide sorun yaşamayanlar herkesi kendi gibi sanıyor sanırım, açın forumlarda bakın sorun yaşayanları, bu arada kendi sitesinde yaptığınız herhangi bir yorumu isterlerse kaldırabilirler, üründe olumsuz yorum yapsanız da beyhude yani, bunu yaşayanları da gördüm, yorumları kaldırılanları.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,053,077
Mesajlar
9,472,099
Üyeler
167,242
Son üye
ballisthenos
Top Bottom