Çözüldü✓ XPG Summoner tuş basmıyor

UmutG06

80+
Katılım
29 Nisan 2021
Mesajlar
216
Reaksiyon skoru
70
Arkadaşlar klavyeyi neredeyse 1 buçuk yıldır kullanıyorum. Şu zamana kadar hiçbir sorunu yoktu fakat bugün tuşlar sıklıkla bastığımda algılamamaya başladı mesela bu konuyu yazarken bile baya zorlandım sertçe basmadan yazamıyorum ayrıca klavyenin efektleri aşırı yavaşladı hem yazılımdan hem de klavye üzerinden hızı yükseltiyorum etki etmiyor. Bilgisayarı açtığımda klavyenin açılış efekti bile aşırı yavaşladı yani öyle söyleyim.
 
Arkadaşlar klavyeyi neredeyse 1 buçuk yıldır kullanıyorum. Şu zamana kadar hiçbir sorunu yoktu fakat bugün tuşlar sıklıkla bastığımda algılamamaya başladı mesela bu konuyu yazarken bile baya zorlandım sertçe basmadan yazamıyorum ayrıca klavyenin efektleri aşırı yavaşladı hem yazılımdan hem de klavye üzerinden hızı yükseltiyorum etki etmiyor. Bilgisayarı açtığımda klavyenin açılış efekti bile aşırı yavaşladı yani öyle söyleyim.
Tamamen yazılım kaynaklı bende bu klavyeyi almıştım 3 ay sonra durduk yere klavye kendi kendine tuşlara basma olayı başladı zor iade ettim cok araştırdım denemedigim yöntem kalmadı bu klavyeyi kimseye önermiyorum bana kalırsa kronik sorunlu
 
Valla bende hiç bir sıkıntı yok üzerine kahve dökmüştüm yanlışlıkla biraz ona rağmen sıkıntısız çalışıyor.
 
Tamamen yazılım kaynaklı bende bu klavyeyi almıştım 3 ay sonra durduk yere klavye kendi kendine tuşlara basma olayı başladı zor iade ettim cok araştırdım denemedigim yöntem kalmadı bu klavyeyi kimseye önermiyorum bana kalırsa kronik sorunlu
Valla bende hiç bir sıkıntı yok üzerine kahve dökmüştüm yanlışlıkla biraz ona rağmen sıkıntısız çalışıyor.
Ne yapmamı önerirsiniz arkadaşlara pcye kaç kez reset attım kabloları söküp taktım. Yazılımıda güncel aklıma başka bir şey gelmiyor. Garantisi 1 yıllıktı sanırım garantiyede veremiyorum 1 yılı geçti çünkü.
 
Ne yapmamı önerirsiniz arkadaşlara pcye kaç kez reset attım kabloları söküp taktım. Yazılımıda güncel aklıma başka bir şey gelmiyor.
Hocam ben fn+esc ile klavye resetledim olmadı aygit yoneticisinden sil tekrar yukle dedim olmadı hatta ve hatta format attim pcye olmadı denemedigim yol kalmadı oluyor gibi oluyo bazen fakat sorun tekrarliyor bir muddet sonra
 
Hocam ben fn+esc ile klavye resetledim olmadı aygit yoneticisinden sil tekrar yukle dedim olmadı hatta ve hatta format attim pcye olmadı denemedigim yol kalmadı oluyor gibi oluyo bazen fakat sorun tekrarliyor bir muddet sonra
Dediğiniz fn+esc denedim tüm sorunlar düzeldi saoğolun hocam :D
 
Geri
Top