SelimAkoguz
80+ Bronze
- Katılım
- 26 Haziran 2021
- Mesajlar
- 665
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 204
- İsim
- Selim
Arkadaşlar Amazon’dan geçenki kampanyayla 8999 TL’ye 9 taksitle 2K 240Hz 27” Samsung G6 monitörü satın aldım.
Ürünün değişim yapılması için yazdım bana stok olmadığını değişim yapamayacaklarını söylediler.
Bana gelen ürün Viewsonic VX3218-PC-mhd.
Hani monitör 2K olsa kabul edilebilirdi fakat hem 1080p hemde 180hz.
Bana iade verebileceğimi söylediler fakat ben iade edersem hem ürünü taksitle aldığım için banka taksit taksit iade edecekti hem de aldığım paraya aynı ürünü tekrardan alamıyordum.
Bende dedim ki ürün gelene kadar ben bunu kullanayım(kullanmam lazım bilgisayarı boşuna mı topladım, onları mı bekleyeceğim) siz ürün stoğu gelince bana doğru ürünü getirin ben de bunu geri vereyim dedim.
Bana ürünü kapalı kutu muhafaza edeceksiniz ürün stoğu 1-2 hafta içerisinde yenileniyor o tarihlerde size yenisini getirip onu alacağız dediler.
Böyle saçmalık olmamalı ben o kadar süre onların hatasından boş boş bekleyecek miyim, o monitörü aldığım zaman başka yerde kampanyalar vardı farklı monitörlerde gider onları alırdım şimdi hem onlar yok hem de taksitle aldığımdan patlıyorum kredi kartı limiti eridi.
Benim onların stok yenilemesini beklemekten başka çarem yok mu? Ürünü eşi ya da misli ile değişmeleri gerekmiyor mu? Başka satıcı da aynı ürün var. Amazon’da satılmıyor mu o ürünü temin edip bana verin benim elimdeki monitörü alın dedim onu yapamayız dediler. Ben bir kaç hafta onların keyfini mi bekleyeceğim pc kullanmak için.
Bana bir de depo ile iletişime geçebiliriz onaylarlarsa içini açmayı kullanabilirsiniz yeni ürün gelince değişim yapılır dediler fakat en erken 3 iş günü ile 14 iş günü içerisinde dönüş yapacaklar dedi. Böyle süre olan işlerde genelde hiç en erken sürede dönüş yapılmaz yine aynı yola çıkıyor beni mağdur ediyorlar. Ben internet üzerinden çalışıyorum benim işime engel oluyor bu yapılan bilgisayarı kullanamayacağım.
Dediğim gibi eşi ya da misli talep etme hakkım yok mu, ben onları beklemek zorunda mıyım?
Ürünün değişim yapılması için yazdım bana stok olmadığını değişim yapamayacaklarını söylediler.
Bana gelen ürün Viewsonic VX3218-PC-mhd.
Hani monitör 2K olsa kabul edilebilirdi fakat hem 1080p hemde 180hz.
Bana iade verebileceğimi söylediler fakat ben iade edersem hem ürünü taksitle aldığım için banka taksit taksit iade edecekti hem de aldığım paraya aynı ürünü tekrardan alamıyordum.
Bende dedim ki ürün gelene kadar ben bunu kullanayım(kullanmam lazım bilgisayarı boşuna mı topladım, onları mı bekleyeceğim) siz ürün stoğu gelince bana doğru ürünü getirin ben de bunu geri vereyim dedim.
Bana ürünü kapalı kutu muhafaza edeceksiniz ürün stoğu 1-2 hafta içerisinde yenileniyor o tarihlerde size yenisini getirip onu alacağız dediler.
Böyle saçmalık olmamalı ben o kadar süre onların hatasından boş boş bekleyecek miyim, o monitörü aldığım zaman başka yerde kampanyalar vardı farklı monitörlerde gider onları alırdım şimdi hem onlar yok hem de taksitle aldığımdan patlıyorum kredi kartı limiti eridi.
Benim onların stok yenilemesini beklemekten başka çarem yok mu? Ürünü eşi ya da misli ile değişmeleri gerekmiyor mu? Başka satıcı da aynı ürün var. Amazon’da satılmıyor mu o ürünü temin edip bana verin benim elimdeki monitörü alın dedim onu yapamayız dediler. Ben bir kaç hafta onların keyfini mi bekleyeceğim pc kullanmak için.
Bana bir de depo ile iletişime geçebiliriz onaylarlarsa içini açmayı kullanabilirsiniz yeni ürün gelince değişim yapılır dediler fakat en erken 3 iş günü ile 14 iş günü içerisinde dönüş yapacaklar dedi. Böyle süre olan işlerde genelde hiç en erken sürede dönüş yapılmaz yine aynı yola çıkıyor beni mağdur ediyorlar. Ben internet üzerinden çalışıyorum benim işime engel oluyor bu yapılan bilgisayarı kullanamayacağım.
Dediğim gibi eşi ya da misli talep etme hakkım yok mu, ben onları beklemek zorunda mıyım?