Neler Yeni

Yanlış ürün gönderildi ne yapmalıyım - Amazon

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
665
Dahası  
Reaksiyon skoru
204
İsim
Selim
Arkadaşlar Amazon’dan geçenki kampanyayla 8999 TL’ye 9 taksitle 2K 240Hz 27” Samsung G6 monitörü satın aldım.
Ürünün değişim yapılması için yazdım bana stok olmadığını değişim yapamayacaklarını söylediler.
Bana gelen ürün Viewsonic VX3218-PC-mhd.
Hani monitör 2K olsa kabul edilebilirdi fakat hem 1080p hemde 180hz.
Bana iade verebileceğimi söylediler fakat ben iade edersem hem ürünü taksitle aldığım için banka taksit taksit iade edecekti hem de aldığım paraya aynı ürünü tekrardan alamıyordum.
Bende dedim ki ürün gelene kadar ben bunu kullanayım(kullanmam lazım bilgisayarı boşuna mı topladım, onları mı bekleyeceğim) siz ürün stoğu gelince bana doğru ürünü getirin ben de bunu geri vereyim dedim.
Bana ürünü kapalı kutu muhafaza edeceksiniz ürün stoğu 1-2 hafta içerisinde yenileniyor o tarihlerde size yenisini getirip onu alacağız dediler.
Böyle saçmalık olmamalı ben o kadar süre onların hatasından boş boş bekleyecek miyim, o monitörü aldığım zaman başka yerde kampanyalar vardı farklı monitörlerde gider onları alırdım şimdi hem onlar yok hem de taksitle aldığımdan patlıyorum kredi kartı limiti eridi.
Benim onların stok yenilemesini beklemekten başka çarem yok mu? Ürünü eşi ya da misli ile değişmeleri gerekmiyor mu? Başka satıcı da aynı ürün var. Amazon’da satılmıyor mu o ürünü temin edip bana verin benim elimdeki monitörü alın dedim onu yapamayız dediler. Ben bir kaç hafta onların keyfini mi bekleyeceğim pc kullanmak için.
Bana bir de depo ile iletişime geçebiliriz onaylarlarsa içini açmayı kullanabilirsiniz yeni ürün gelince değişim yapılır dediler fakat en erken 3 iş günü ile 14 iş günü içerisinde dönüş yapacaklar dedi. Böyle süre olan işlerde genelde hiç en erken sürede dönüş yapılmaz yine aynı yola çıkıyor beni mağdur ediyorlar. Ben internet üzerinden çalışıyorum benim işime engel oluyor bu yapılan bilgisayarı kullanamayacağım.
Dediğim gibi eşi ya da misli talep etme hakkım yok mu, ben onları beklemek zorunda mıyım?
 

furkangorur

80+ Silver
Katılım
20 Kasım 2022
Mesajlar
2,557
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,143
İsim
Furkan Görür
İade imkanını sunuyorlar. Ya bekle ya iade et başka çözüm yolu yok. garantilik bir durum olsa dengini veya bir üst modelini alırdında
 

shımbo23

80+
Katılım
2 Aralık 2022
Mesajlar
131
Arkadaşlar Amazon’dan geçenki kampanyayla 8999 TL’ye 9 taksitle 2K 240Hz 27” Samsung G6 monitörü satın aldım.
Ürünün değişim yapılması için yazdım bana stok olmadığını değişim yapamayacaklarını söylediler.
Bana gelen ürün Viewsonic VX3218-PC-mhd.
Hani monitör 2K olsa kabul edilebilirdi fakat hem 1080p hemde 180hz.
Bana iade verebileceğimi söylediler fakat ben iade edersem hem ürünü taksitle aldığım için banka taksit taksit iade edecekti hem de aldığım paraya aynı ürünü tekrardan alamıyordum.
Bende dedim ki ürün gelene kadar ben bunu kullanayım(kullanmam lazım bilgisayarı boşuna mı topladım, onları mı bekleyeceğim) siz ürün stoğu gelince bana doğru ürünü getirin ben de bunu geri vereyim dedim.
Bana ürünü kapalı kutu muhafaza edeceksiniz ürün stoğu 1-2 hafta içerisinde yenileniyor o tarihlerde size yenisini getirip onu alacağız dediler.
Böyle saçmalık olmamalı ben o kadar süre onların hatasından boş boş bekleyecek miyim, o monitörü aldığım zaman başka yerde kampanyalar vardı farklı monitörlerde gider onları alırdım şimdi hem onlar yok hem de taksitle aldığımdan patlıyorum kredi kartı limiti eridi.
Benim onların stok yenilemesini beklemekten başka çarem yok mu? Ürünü eşi ya da misli ile değişmeleri gerekmiyor mu? Başka satıcı da aynı ürün var. Amazon’da satılmıyor mu o ürünü temin edip bana verin benim elimdeki monitörü alın dedim onu yapamayız dediler. Ben bir kaç hafta onların keyfini mi bekleyeceğim pc kullanmak için.
Bana bir de depo ile iletişime geçebiliriz onaylarlarsa içini açmayı kullanabilirsiniz yeni ürün gelince değişim yapılır dediler fakat en erken 3 iş günü ile 14 iş günü içerisinde dönüş yapacaklar dedi. Böyle süre olan işlerde genelde hiç en erken sürede dönüş yapılmaz yine aynı yola çıkıyor beni mağdur ediyorlar. Ben internet üzerinden çalışıyorum benim işime engel oluyor bu yapılan bilgisayarı kullanamayacağım.
Dediğim gibi eşi ya da misli talep etme hakkım yok mu, ben onları beklemek zorunda mıyım?
İade imkanın var iade et daha iyi bir ürün de göndermemişler neyi bekliceksin kullanıldığını anlarlarsa elinde kalır ürün paketle ver geri bence risk alma
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
665
Dahası  
Reaksiyon skoru
204
İsim
Selim
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
İade imkanını sunuyorlar. Ya bekle ya iade et başka çözüm yolu yok. garantilik bir durum olsa dengini veya bir üst modelini alırdında
İade edersem aynı ürünü alamıyorum. Bana o zaman başka yerden aynı paraya alabileceğim şekilde iade etmeleri ya da ürünün mislini vermeleri gerekmiyor mu? Başka yerde de kampanya vardı sırf Amazon daha iyi diye Amazon’dan aldım problem yaşıyorum şimdi.
İade imkanın var iade et daha iyi bir ürün de göndermemişler neyi bekliceksin kullanıldığını anlarlarsa elinde kalır ürün paketle ver geri bence risk alma
Hocam iade edersem ürünü geri alamıyorum problem de o ya? Ben gider aynı paraya başka kampanyalı monitör alırdım o zaman fakat şimdi alamıyorum. Aynı zaman da taksitle aldığımı söyledim kartın limiti şuan da sıfır. İade edersem ay ay iade yansayacak karta bir anda toplu miktar ile limit artmayacak problem o.
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,417
Arkadaşlar Amazon’dan geçenki kampanyayla 8999 TL’ye 9 taksitle 2K 240Hz 27” Samsung G6 monitörü satın aldım.
Ürünün değişim yapılması için yazdım bana stok olmadığını değişim yapamayacaklarını söylediler.
Bana gelen ürün Viewsonic VX3218-PC-mhd.
Hani monitör 2K olsa kabul edilebilirdi fakat hem 1080p hemde 180hz.
Bana iade verebileceğimi söylediler fakat ben iade edersem hem ürünü taksitle aldığım için banka taksit taksit iade edecekti hem de aldığım paraya aynı ürünü tekrardan alamıyordum.
Bende dedim ki ürün gelene kadar ben bunu kullanayım(kullanmam lazım bilgisayarı boşuna mı topladım, onları mı bekleyeceğim) siz ürün stoğu gelince bana doğru ürünü getirin ben de bunu geri vereyim dedim.
Bana ürünü kapalı kutu muhafaza edeceksiniz ürün stoğu 1-2 hafta içerisinde yenileniyor o tarihlerde size yenisini getirip onu alacağız dediler.
Böyle saçmalık olmamalı ben o kadar süre onların hatasından boş boş bekleyecek miyim, o monitörü aldığım zaman başka yerde kampanyalar vardı farklı monitörlerde gider onları alırdım şimdi hem onlar yok hem de taksitle aldığımdan patlıyorum kredi kartı limiti eridi.
Benim onların stok yenilemesini beklemekten başka çarem yok mu? Ürünü eşi ya da misli ile değişmeleri gerekmiyor mu? Başka satıcı da aynı ürün var. Amazon’da satılmıyor mu o ürünü temin edip bana verin benim elimdeki monitörü alın dedim onu yapamayız dediler. Ben bir kaç hafta onların keyfini mi bekleyeceğim pc kullanmak için.
Bana bir de depo ile iletişime geçebiliriz onaylarlarsa içini açmayı kullanabilirsiniz yeni ürün gelince değişim yapılır dediler fakat en erken 3 iş günü ile 14 iş günü içerisinde dönüş yapacaklar dedi. Böyle süre olan işlerde genelde hiç en erken sürede dönüş yapılmaz yine aynı yola çıkıyor beni mağdur ediyorlar. Ben internet üzerinden çalışıyorum benim işime engel oluyor bu yapılan bilgisayarı kullanamayacağım.
Dediğim gibi eşi ya da misli talep etme hakkım yok mu, ben onları beklemek zorunda mıyım?
tüketici hakem heyetine ver durumu samsung alıyorsun başka marka geliyor ne alaka :D senin monitör ise başkasına gitti ozaman.
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
665
Dahası  
Reaksiyon skoru
204
İsim
Selim
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
tüketici hakem heyetine ver durumu samsung alıyorsun başka marka geliyor ne alaka :D senin monitör ise başkasına gitti ozaman.
THH’ye başvurma hakkım var değil mi? Benim de yaşadığım problem bu işin içine giriyor. Madem başka satıcıdan ürünün eşini ya da kendilerinden mislini yollamak istemiyorlar en azından yapılan yanlışın cezası alınmalı diye düşünüyorum.
 

shımbo23

80+
Katılım
2 Aralık 2022
Mesajlar
131
İade edersem aynı ürünü alamıyorum. Bana o zaman başka yerden aynı paraya alabileceğim şekilde iade etmeleri ya da ürünün mislini vermeleri gerekmiyor mu? Başka yerde de kampanya vardı sırf Amazon daha iyi diye Amazon’dan aldım problem yaşıyorum şimdi.

Hocam iade edersem ürünü geri alamıyorum problem de o ya? Ben gider aynı paraya başka kampanyalı monitör alırdım o zaman fakat şimdi alamıyorum. Aynı zaman da taksitle aldığımı söyledim kartın limiti şuan da sıfır. İade edersem ay ay iade yansayacak karta bir anda toplu miktar ile limit artmayacak problem o.
Taksitle aldığınız için aynı şekil geri göndericekler anladım g6 15 k gönderdikleri 8k g6 2k gönderdikleri 1080p yerinde olsam paramı alıyorsam iade eder geçerim size kalmış yada bekliceksin darlıyacan hergün gelip alıcaklar fark bu hocam size kalmış şikayet edebiliyorsanız hertürlü heryerden şikayet et paranla rezil ediyrolar insanı
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
665
Dahası  
Reaksiyon skoru
204
İsim
Selim
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Taksitle aldığınız için aynı şekil geri göndericekler anladım g6 15 k gönderdikleri 8k g6 2k gönderdikleri 1080p yerinde olsam paramı alıyorsam iade eder geçerim size kalmış yada bekliceksin darlıyacan hergün gelip alıcaklar fark bu hocam size kalmış
İade ettiğimde aynı ürünü alabilme şansım olsa direkt ederdim ama maalesef yok. Aynısı yoksa mislini talep edebilme şansım var mı onu öğrenmek istiyorum. THH başvurmadan önce kendileri ile tekrar konuşma talep edeceğim çünkü.
 

fred1c

80+
Katılım
21 Aralık 2021
Mesajlar
162
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
Onur Can Özdemir
İade ettiğimde aynı ürünü alabilme şansım olsa direkt ederdim ama maalesef yok. Aynısı yoksa mislini talep edebilme şansım var mı onu öğrenmek istiyorum. THH başvurmadan önce kendileri ile tekrar konuşma talep edeceğim çünkü.
adamlar zaten 1-2 hafta içersinde sana yenisini yollayacağoız demişler burada sorun nerede ?
burada sen 1-2 hafta beklememek için kabul etmiyorsun resmen
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
665
Dahası  
Reaksiyon skoru
204
İsim
Selim
adamlar zaten 1-2 hafta içersinde sana yenisini yollayacağoız demişler burada sorun nerede ?
burada sen 1-2 hafta beklememek için kabul etmiyorsun resmen
Abicim anlamıyorsun herhalde, sana diyorum ki internet üzerinden çalışıyorum. Elbette 14 gün beklemek istemiyorum zaman demek para demek. Tüm planlarımı alt üst edebiliyor böyle aksaklıklar.
Benim şu anda isteğim ürün bana gelene kadar ben bunu idarelik kullanayım ürün geldiğinde de değişim yapılsın ama ürünü kullanmama izin vermiyorlar. O zaman bana en hızlı şekilde doğru ürünü temin etmeliler. Burada stoğu olmayan ürün ya da yanlış ürünü yollamaları benim hatam değil, yaptılarsa bir yanlış düzeltmeleri lazım değil mi?
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,259
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,309
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Arkadaşlar Amazon’dan geçenki kampanyayla 8999 TL’ye 9 taksitle 2K 240Hz 27” Samsung G6 monitörü satın aldım.
Ürünün değişim yapılması için yazdım bana stok olmadığını değişim yapamayacaklarını söylediler.
Bana gelen ürün Viewsonic VX3218-PC-mhd.
Hani monitör 2K olsa kabul edilebilirdi fakat hem 1080p hemde 180hz.
Bana iade verebileceğimi söylediler fakat ben iade edersem hem ürünü taksitle aldığım için banka taksit taksit iade edecekti hem de aldığım paraya aynı ürünü tekrardan alamıyordum.
Bende dedim ki ürün gelene kadar ben bunu kullanayım(kullanmam lazım bilgisayarı boşuna mı topladım, onları mı bekleyeceğim) siz ürün stoğu gelince bana doğru ürünü getirin ben de bunu geri vereyim dedim.
Bana ürünü kapalı kutu muhafaza edeceksiniz ürün stoğu 1-2 hafta içerisinde yenileniyor o tarihlerde size yenisini getirip onu alacağız dediler.
Böyle saçmalık olmamalı ben o kadar süre onların hatasından boş boş bekleyecek miyim, o monitörü aldığım zaman başka yerde kampanyalar vardı farklı monitörlerde gider onları alırdım şimdi hem onlar yok hem de taksitle aldığımdan patlıyorum kredi kartı limiti eridi.
Benim onların stok yenilemesini beklemekten başka çarem yok mu? Ürünü eşi ya da misli ile değişmeleri gerekmiyor mu? Başka satıcı da aynı ürün var. Amazon’da satılmıyor mu o ürünü temin edip bana verin benim elimdeki monitörü alın dedim onu yapamayız dediler. Ben bir kaç hafta onların keyfini mi bekleyeceğim pc kullanmak için.
Bana bir de depo ile iletişime geçebiliriz onaylarlarsa içini açmayı kullanabilirsiniz yeni ürün gelince değişim yapılır dediler fakat en erken 3 iş günü ile 14 iş günü içerisinde dönüş yapacaklar dedi. Böyle süre olan işlerde genelde hiç en erken sürede dönüş yapılmaz yine aynı yola çıkıyor beni mağdur ediyorlar. Ben internet üzerinden çalışıyorum benim işime engel oluyor bu yapılan bilgisayarı kullanamayacağım.
Dediğim gibi eşi ya da misli talep etme hakkım yok mu, ben onları beklemek zorunda mıyım?
Eğer ellerinde aynoı model yoksa bir üst modeli vermeliler, 6502 numaralı kanunu oku
 

fred1c

80+
Katılım
21 Aralık 2021
Mesajlar
162
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
Onur Can Özdemir
Abicim anlamıyorsun herhalde, sana diyorum ki internet üzerinden çalışıyorum. Elbette 14 gün beklemek istemiyorum zaman demek para demek. Tüm planlarımı alt üst edebiliyor böyle aksaklıklar.
Benim şu anda isteğim ürün bana gelene kadar ben bunu idarelik kullanayım ürün geldiğinde de değişim yapılsın ama ürünü kullanmama izin vermiyorlar. O zaman bana en hızlı şekilde doğru ürünü temin etmeliler. Burada stoğu olmayan ürün ya da yanlış ürünü yollamaları benim hatam değil, yaptılarsa bir yanlış düzeltmeleri lazım değil mi?
zaten doğal olanı izin vermemek o ürünü sen açtığın an kime satıcaklar onu ? adamlar zaten hata yapmış ve düzeltme imkanı sunmuş sana sen 14 gün beklemiyorsun thhde başvursan onlarda aynı cevabı vericektir alınan ürünü yollayın diye fakat sen şuan elindeki ürünü açtığın an haksız durumda olucaksın.
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
665
Dahası  
Reaksiyon skoru
204
İsim
Selim
Eğer ellerinde aynoı model yoksa bir üst modeli vermeliler, 6502 numaralı kanunu oku
Kendileri ile iletişime geçmeyi deneyeceğim o halde tekrardan.
zaten doğal olanı izin vermemek o ürünü sen açtığın an kime satıcaklar onu ? adamlar zaten hata yapmış ve düzeltme imkanı sunmuş sana sen 14 gün beklemiyorsun thhde başvursan onlarda aynı cevabı vericektir alınan ürünü yollayın diye fakat sen şuan elindeki ürünü açtığın an haksız durumda olucaksın.
Düzeltme imkanı dediğin boş yere beklemek. Benim ürünümü başkasına yollayan personelde hata, ben niye onun hatasını çekiyorum.
Ben aynı ürün yoksa ellerinde eş özellikte başka bir ürünü de kabul ediyorum, bunu yapmaları gerekmez mi? Stoğu olmayan bir ürünü satmak yasak diye biliyorum ayrıyetten.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Güncelleme:
Bu sefer yazışarak değil arayarak iletişime geçtim.
THH vs gibi durumla uğraşmak istemediğimi onlara da ilettim güzelce sohbet ettik. Ürün herhangi bir satıcı değil Amazon ürünü olduğu için hiç bir problem olmadan açıp kullanabilirsiniz, stoklar geldiğinde de koşulsuz şartsız değişim yapılacaktır dendi.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,206
Mesajlar
9,185,226
Üyeler
161,252
Son üye
amelik22
Top Bottom