internet sağlayıcısının verdiği modemmodem farklı markadan mı internet sağlayıcısının verdiği modem mi
müşteri hizmetlerini ara durumu çözerlerinternet sağlayıcısının verdiği modem
modemi aç kapat yaptım değerler şuanda bu ama dediğim gibi 35mpbslik bir pakete geçtim, gördüğünüz sste eski değerlerimmüşteri hizmetlerini ara durumu çözerler
Hocam kablosuz mu bağlanıyorsunuz sinyal kalitesi ne durumda bağlandığınız cihazınmodemi aç kapat yaptım değerler şuanda bu ama dediğim gibi 35mpbslik bir pakete geçtim, gördüğünüz sste eski değerlerimAlıntıyı görüntüle
direkt ethernet hocam bilgisayara bağlıHocam kablosuz mu bağlanıyorsunuz sinyal kalitesi ne durumda bağlandığınız cihazın
Arkadaşın belirttiği gibi müşteri hizmetlerinin yardımcı olması daha sağlıklı olacaktırdirekt ethernet hocam bilgisayara bağlı
anladım yarın arayacağım, teşekkürlerArkadaşın belirttiği gibi müşteri hizmetlerinin yardımcı olması daha sağlıklı olacaktır
Hocam bende 24 mbps bir paket kullanıyordum bunun çözümünü uzun bir süre bulamamıştım müşteri hizmetlerini her aradığımda sürekli arıza kaydı oluşturuyorlardı. Yine bir gün sinirlenip aramıştım. Arıza kaydı oluşturdular. Ekipler geldi ve binanın telefon kablolarına baktılar. Oradan birkaç kabloyu başka kablo ile bağladılar ve sorun çözüldü verdiğim paranın hakkını alıyorum şuanda. Eğer benim ki gibi bir sorununuz var ise yada böyle olduğunu düşünüyorsanız arıza kaydı oluşturduktan sonra ekiplere bu konudan bahsedin belki yardımcı olabilirler.direkt ethernet hocam bilgisayara bağlı
Evet, arıza kaydı oluşturdum umarım bende çözüme ulaşabilirim boşu boşuna stres'e girdim pederleHocam bende 24 mbps bir paket kullanıyordum bunun çözümünü uzun bir süre bulamamıştım müşteri hizmetlerini her aradığımda sürekli arıza kaydı oluşturuyorlardı. Yine bir gün sinirlenip aramıştım. Arıza kaydı oluşturdular. Ekipler geldi ve binanın telefon kablolarına baktılar. Oradan birkaç kabloyu başka kablo ile bağladılar ve sorun çözüldü verdiğim paranın hakkını alıyorum şuanda. Eğer benim ki gibi bir sorununuz var ise yada böyle olduğunu düşünüyorsanız arıza kaydı oluşturduktan sonra ekiplere bu konudan bahsedin belki yardımcı olabilirler.
Hocam öncelikle şunu sormak istiyorum; Daha önce hangi paketi kullanıyordunuz ve kullandığınız paketin verdiği değerleri alıyor muydunuz ?Evet, arıza kaydı oluşturdum umarım bende çözüme ulaşabilirim boşu boşuna stres'e girdim pederle
16 mbps kullanıyordum ve değişken olarak 12-13 download 0.4-0.6 upload alıyordum. İki gün önce yeni bir pakete geçtim 35 mbps'lik bir paket ve benim modemim vdsl desteklemediğinden internet sağlayıcısından bir modem aldım ve 15 20 dakika sonunda modemi kurdum ardından speed test yaptım ve forum da konu açtım.Hocam öncelikle şunu sormak istiyorum; Daha önce hangi paketi kullanıyordunuz ve kullandığınız paketin verdiği değerleri alıyor muydunuz ?