hocam bnim anlamadığım şey bu 70 puan kalma var tabi ki iyi oldu ama anadolu liselerinde ya çok çalışan yada dersi takmayan tayfa var bnce öğretmenlere öğrencilerin sınıflarını görüşlerine göre değiştirebilme hakkı olmalı bn sırf sınıfta ki bazı geri akıllılar yüzünden dersi anlamıyorum
işte son sene şimdi ilk seneden kalma ihtimalim yüksek çükü dersin ortasında ya biri bayılıyor ya şişe patlatıyorlar ya sıra düşüyor yada okulun sirenlerini açıyorlar
senin için demedim zaten. kendimden biliyorum; ikinci dönem açığa geçip rahat rahat sınava mı çalışsam diye düşünüyodum. hatta sınıfın yarısı öyle yaptı. üniversiteye kadar açıktan okumak olmamalı zaten.
Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.
-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.
-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.
-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.
-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,
-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.
-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.
Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.
-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .
-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.
-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması
-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .
-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.
-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.
Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.
-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.
-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.
-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.
-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,
-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.
-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.
Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.
-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .
-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.
-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması
-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .
-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.
-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.
Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.
-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.
-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.
-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.
-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,
-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.
-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.
Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.
-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .
-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.
-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması
-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .
-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.
-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.
Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:
-Okullardaki en ufak kavga gibi bir olayda ciddi caydırıcı cezalar okul değişikliği uzaklaştırma.
-Okul içi güvenlik personeli.
Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.
-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.
-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.
-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.
-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,
-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.
-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.
Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.
-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .
-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.
-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması
-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .
-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.
-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.
Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:
-Okullardaki en ufak kavga gibi bir olayda ciddi caydırıcı cezalar okul değişikliği uzaklaştırma.
-Okul içi güvenlik personeli.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu öğrenciler birçoğu neden okulu sevmiyor onun anlaşılması gerek .
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu rahatlık seni yeni kurallar ırgalamadığındandır
Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.
-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.
-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.
-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.
-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,
-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.
-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.
Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.
-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .
-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.
-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması
-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .
-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.
-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.
Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:
-Okullardaki en ufak kavga gibi bir olayda ciddi caydırıcı cezalar okul değişikliği uzaklaştırma.
-Okul içi güvenlik personeli.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu öğrenciler birçoğu neden okulu sevmiyor onun anlaşılması gerek .
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu rahatlık seni yeni kurallar ırgalamadığındandır
Mesaj otomatik birleştirildi:
Okul gereksinimleri hesap edilip kağıda dökülüp resmi bir şekilde ücreti aidat olarak alınmalı .
Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.
-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.
-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.
-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.
-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,
-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.
-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.
Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.
-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .
-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.
-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması
-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .
-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.
-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.
Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:
-Okullardaki en ufak kavga gibi bir olayda ciddi caydırıcı cezalar okul değişikliği uzaklaştırma.
-Okul içi güvenlik personeli.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu öğrenciler birçoğu neden okulu sevmiyor onun anlaşılması gerek .
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu rahatlık seni yeni kurallar ırgalamadığındandır
Mesaj otomatik birleştirildi:
Okul gereksinimleri hesap edilip kağıda dökülüp resmi bir şekilde ücreti aidat olarak alınmalı .
Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.
-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.
-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.
-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.
-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,
-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.
-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.
Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.
-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .
-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.
-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması
-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .
-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.
-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.
Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:
-Okullardaki en ufak kavga gibi bir olayda ciddi caydırıcı cezalar okul değişikliği uzaklaştırma.
-Okul içi güvenlik personeli.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu öğrenciler birçoğu neden okulu sevmiyor onun anlaşılması gerek .
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu rahatlık seni yeni kurallar ırgalamadığındandır
Mesaj otomatik birleştirildi:
Okul gereksinimleri hesap edilip kağıda dökülüp resmi bir şekilde ücreti aidat olarak alınmalı .