Neler Yeni

#yusuftekinistifa bu adam nasıl gönderilir?

UmutYiğit

80+ Silver
Katılım
14 Aralık 2020
Mesajlar
2,304
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,322
İsim
Umut Yiğit Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Klavye
hocam bnim anlamadığım şey bu 70 puan kalma var tabi ki iyi oldu ama anadolu liselerinde ya çok çalışan yada dersi takmayan tayfa var bnce öğretmenlere öğrencilerin sınıflarını görüşlerine göre değiştirebilme hakkı olmalı bn sırf sınıfta ki bazı geri akıllılar yüzünden dersi anlamıyorum
Onu müdür isterse yapabiliyor. Bizim için son sene yapmışlardı iyi öğrenciler için sınıf. Bunu müdürden talep edebilirsiniz.
 

SadeceBirisi.

80+ Platinum
Katılım
14 Mayıs 2022
Mesajlar
14,645
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,454
İsim
uwu
Kamuoyu oluşturun, gündeme getirin, eylemler protestolar yapın, okullarda isyan çıkartın vs.

hocam okulun bahçesine yere sprey boyalarla yusuf tekin istifa şeklinde yazıp tüm okul fotoğrafını çekip sosyal medyaya salsak iş yapar mı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Onu müdür isterse yapabiliyor. Bizim için son sene yapmışlardı iyi öğrenciler için sınıf. Bunu müdürden talep edebilirsiniz.
işte son sene şimdi ilk seneden kalma ihtimalim yüksek çükü dersin ortasında ya biri bayılıyor ya şişe patlatıyorlar ya sıra düşüyor yada okulun sirenlerini açıyorlar
 

The Semih

80+ Gold
Katılım
10 Mart 2023
Mesajlar
5,708
Adam yeni nesili ezbere bildiği için istediğin kadar kampanya başlat koltuğunda güler size, bu adam Z kuşağını adam etmek için geldi.
 

1721

80+ Bronze
Katılım
18 Ekim 2023
Mesajlar
1,514
babasından gezi için izin isteyen adamlar imza toplasa ne olur ?? daha kendi başına okul gezisine katılamıyorlar. bebelerin imzasını kim kaale alır ?
 

1721

80+ Bronze
Katılım
18 Ekim 2023
Mesajlar
1,514
korona zamanı ve son 2 senedir herkes kopyayla obpsini 100 puan yaptı. sistemi suistimal ettiniz/ler böyle olması kaçınılmazda ve yaptılar.
 

SadeceBirisi.

80+ Platinum
Katılım
14 Mayıs 2022
Mesajlar
14,645
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,454
İsim
uwu

1721

80+ Bronze
Katılım
18 Ekim 2023
Mesajlar
1,514
kişi başı sadece yaklaşık 700 art arda reels videosu gelse ve bunu 5 kere atsak 3500reels videosu yapsa

bnim obp 95 haketmediğimi bnde biliyorum ama ona rağmen 40/50 lerle dolu
senin için demedim zaten. kendimden biliyorum; ikinci dönem açığa geçip rahat rahat sınava mı çalışsam diye düşünüyodum. hatta sınıfın yarısı öyle yaptı. üniversiteye kadar açıktan okumak olmamalı zaten.
 

Aykut D.

80+ Gold
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
6,442


bu adam nasıl istifa ettirilir
Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.

-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.

-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.

-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.

-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,

-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.

-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.

Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .

-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.

-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması

-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .

-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.

-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.



Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.

-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.

-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.

-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.

-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,

-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.

-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.

Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .

-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.

-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması

-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .

-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.

-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.



Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
-Okullardaki en ufak kavga gibi bir olayda ciddi caydırıcı cezalar okul değişikliği uzaklaştırma.
-Okul içi güvenlik personeli.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.

-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.

-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.

-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.

-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,

-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.

-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.

Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .

-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.

-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması

-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .

-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.

-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.



Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:


-Okullardaki en ufak kavga gibi bir olayda ciddi caydırıcı cezalar okul değişikliği uzaklaştırma.
-Okul içi güvenlik personeli.
Bu öğrenciler birçoğu neden okulu sevmiyor onun anlaşılması gerek .
Mesaj otomatik birleştirildi:

Abi adam iyi niye istifa etsin? (12. Sınıfım)
Bu rahatlık seni yeni kurallar ırgalamadığındandır :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.

-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.

-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.

-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.

-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,

-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.

-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.

Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .

-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.

-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması

-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .

-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.

-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.



Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:


-Okullardaki en ufak kavga gibi bir olayda ciddi caydırıcı cezalar okul değişikliği uzaklaştırma.
-Okul içi güvenlik personeli.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu öğrenciler birçoğu neden okulu sevmiyor onun anlaşılması gerek .
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu rahatlık seni yeni kurallar ırgalamadığındandır :D
Okul gereksinimleri hesap edilip kağıda dökülüp resmi bir şekilde ücreti aidat olarak alınmalı .

Yazılı sınav kağıdı için 100tl istenmişti. :D
 
Son düzenleme:

K1NGO82

80+ Gold
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
6,297
En İyi Cevap
1
Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.

-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.

-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.

-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.

-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,

-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.

-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.

Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .

-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.

-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması

-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .

-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.

-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.



Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:


-Okullardaki en ufak kavga gibi bir olayda ciddi caydırıcı cezalar okul değişikliği uzaklaştırma.
-Okul içi güvenlik personeli.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu öğrenciler birçoğu neden okulu sevmiyor onun anlaşılması gerek .
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu rahatlık seni yeni kurallar ırgalamadığındandır :D
Mesaj otomatik birleştirildi:


Okul gereksinimleri hesap edilip kağıda dökülüp resmi bir şekilde ücreti aidat olarak alınmalı .

Yazılı sınav kağıdı için 100tl istenmişti. :D
Evet :D
 

Aykut D.

80+ Gold
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
6,442
Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.

-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.

-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.

-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.

-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,

-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.

-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.

Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .

-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.

-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması

-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .

-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.

-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.



Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:


-Okullardaki en ufak kavga gibi bir olayda ciddi caydırıcı cezalar okul değişikliği uzaklaştırma.
-Okul içi güvenlik personeli.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu öğrenciler birçoğu neden okulu sevmiyor onun anlaşılması gerek .
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu rahatlık seni yeni kurallar ırgalamadığındandır :D
Mesaj otomatik birleştirildi:


Okul gereksinimleri hesap edilip kağıda dökülüp resmi bir şekilde ücreti aidat olarak alınmalı .

Yazılı sınav kağıdı için 100tl istenmişti. :D
Telefon serbest fakat girişte dolaplara bırakılıp çıkışta alınmalı .
Mesaj otomatik birleştirildi:

Geçme notunu arttırmaktansa dersin verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapılmalı . Hocaların çoğunluğu maaşımı alıyorum dersimi anlatırım geçerim kafasında maalesef ki . Ben mezun oldum artık kalan yarışmacılara kolay gelsin.

-İlk 9. sınıfta matematik 1. yazılıdan sınıfın nerdeyse hepsi 10 almıştı eğitim kalitesinin ne kadar kötü olduğunu siz düşünün. Mantık konusundan sorumluyduk.

-Din öğretmenleri her sene aynı kağıdı yazılı olarak sunduğundan dolayı üst sınıflardan kağıdı öğrenip ezberliyorduk.

-Hocalar sınavı test kitaplarının sorularından hazırlıyordu . Özgünlük yok.

-Kelebek sistemi vardı kopyayı önlemek için onunda bir esprisi yoktu çeken yine çekebiliyordu kopyasını. ,

-İşini düzgün yapan hocalara eyvallah sözümüz ona değil ama bu başarısızlığın kaynağı %50 60 kadarı öğretmenlerle alakalı.

-Tübitak'ın öğrencilerin projelerini sallamaması. Yeteneği olan öğrencileri değerlendirememesi.

Kısacası ben çok boş şekilde mezun oldum katkısı olmadı lisenin bana.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Önerim 2-3 senede öğretmenlerin ders anlatma performansları denetlenmeli .

-Başarılı öğrencilerin öğretmenlerin ders anlatımı konusunda puanlayabilmeli.

-Dersin işleyişini bozan öğrencileri belirlenen sınıflara alınması

-Okulların sınıflarındaki ders başarı puan ortalamasının değerlendirilmesi . Gerektiğinde ders eğitimi denetlenmeli .

-Yazılı sınavların MEB'in düzenlemesi gerek diğer okullardaki kolay yada zor alabiliyor bundan dolayı adaletsizlik oluyor. Hatta direkt sözlü notu kaldırılmalı . Optik sistemi ile ÖSYM mantığı ile e-okula geçirilmeli.

-Özel okulların sözlü notu gibi bir avantajı olmamalı pandemide özel okulların çoğunluğu 100 verip bizlerin önüne geçti.



Bunlar olsa eğitim şaha kalkacaktır benim görüşlerim bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:


-Okullardaki en ufak kavga gibi bir olayda ciddi caydırıcı cezalar okul değişikliği uzaklaştırma.
-Okul içi güvenlik personeli.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu öğrenciler birçoğu neden okulu sevmiyor onun anlaşılması gerek .
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu rahatlık seni yeni kurallar ırgalamadığındandır :D
Mesaj otomatik birleştirildi:


Okul gereksinimleri hesap edilip kağıda dökülüp resmi bir şekilde ücreti aidat olarak alınmalı .

Yazılı sınav kağıdı için 100tl istenmişti. :D
Din dersi opsiyonel olmalı. YKS sınavı yada yazılı sınav olarak başarı değerlendirilmesinde kullanılmamalı.
 
Top Bottom