- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
Aslında konuda ilk değişim hakkındaki bilgileri detaylıca paylaşmamamdan ötürü bu tavrımı anlayamadığınızı düşünüyorum. Geçmiş değişimin detaylarını vermediğim için benim hatam var, kusura bakmayın. Burada ilk değişim talebine dair süreci kısaca izah edeyim.aksini iddia eden olmadı ki hocam yazanlar bunun için yazıyor zaten ortada sorun çıkaran yok sorun olmuş gibi bunları tekrar tekrar yazmanız asıl sorun. firma zaten ürünü iade alacak almazsa da hakkınızı arayacaksınız normal bir süreç bu lakin firma size ters bir hareket yapmadan "hakkımı savunurum" tarzında konuşmanızı doğru bulmuyorum. evet ürünleriniz kusurlu gelmiş evet firma neredeyse kesin olarak bu ürünleri değiştirecek, hayır bu konuda insanların deneyimlerini sorup bilgi almanızda bir sorun yok, evet firma size ters bir hareket etmediği için yasal yollar ile ilgili söylemleriniz gereksiz. buna örnek vermek gerekir ise düşününki bir ürün alıyorsunuz bir esnaftan siz parayı verirken esnaf diyor ki "parayı vermediğin taktirde yasal yollara başvururum beni ilgilendirmez" bu durumda demezmisiniz zaten parayı veriyorum ne alaka? bu niye alakasız ve yersiz bir şey söylüyor diye? sizin durumunuzda bu. sorun çıkmayacak duruma sorun çıkarsa zaten şunu bunu yaparım demek. ayrıca satıcı firma da sizden gelen bozuk ürünü üreticiye bana bozuk ürün vermişsin diyerek geri veriyor satıcı içinde bir sorun yok yani.
Öncelikle monitör teslim edildi ve kutudan çıkardığımda bu manzarayla karşılaştım:

Tabii bunu görünce direkt değişim için destek talebi oluşturdum.
Talebe olumsuz bir dönüş oldu ve gelen cevap şu şekildeydi:

Bu mesajı görünce direkt olarak İncehesap müşteri hizmetlerini arayıp müşteri temsilcisiyle konuştum ve durumu kendisine açıkladım, bana tekrar bir talep oluşturmamı ve geri gönderim kodu istememi söyledi. Ardından talep oluşturdum ve geri gönderim kodu verildi, ürünü kendilerine geri yolladım.
İkinci talebe dair gönderilen cevap ise şu şekildeydi:

Kutudaki bahsedilen ve tutanak tutulması beklenilen "hasar":

Yani buna kimse hasar bile demez. Ülkedeki kargocular zaten malum, ürünü teslim edip kaçıyor hemen. Kargocu bu kadar ufak bir ezik için tutanak tutmuyor. Bu cevap geldikten sonra tekrar müşteri hizmetlerine ulaşıp kargo firmasının herhangi bir şekilde tutanak tutmadığını belirttim ve ezik diye bahsedilen kısmın, panel kısmıyla alakası bile olmadığını kendilerine açıkladım. Sonrasında servis kaydı açıldı ve 1 gün sonrasında değişim onayı verildi.
Değişimi yapılan ürünün ardından, değişim ürününün de "ayıplı" olarak gelmesi insanı tabii ki geriyor. Yani bu durum zamanımı da çalan bir durum sonuçta süreçle ben ilgileniyorum. Genel olarak internet üzerindeki ölü pikselle ilgili değişim taleplerine baktığınızda da firmaların kırk takla atmaya çalıştığını görebilirsiniz, bu yazdıklarım tamamen bunlara ithafen.
Son düzenleme:







