Çözüldü✓ 2K Monitör Almalimiyim?

Hocam hiç düşünmeden KTC H27T22C alın derim. Modeli bizzat detaylıca inceledim, ayrıca yakınım da aldı ve kullanıyor. Ürün gerçekten kaliteli, zaten panel üreticisi bir firma olduğu için diğer markalardan bir adım daha önde. Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Satıcı da Teknoklik, yetkili satıcı. Gönderdikleri ürünler yeni versiyon, 200 Hz olan model olarak geliyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,710
Mesajlar
11,080,147
Üyeler
198,180
Son üye
rtmr
Geri
Top