Darboğaz olur mu? düşüncesi

Katılım
18 Ağustos 2025
Mesajlar
11
Reaksiyon skoru
3
merhaba ben şuan ryzen 5 3500x ve 1050ti kullanıyorum ve parçaları yükseltmeyi düşünüyorum ekran kartı olarak gigabyte rtx 4070 aero almayı düşünüyorum ve anakartım am4 işlemci olarak da ryzen 7 5700x almayı düşünüyorum 1920x1080 de kullanacağım 16gb ram var pc yi ancak işlemci düşük kalır mı diye merak ettim ne yapmalıyım?

 
sormayı ayıptır o işlemciyi nasıl buldunuz? kaç liraya ben iyi fiyata bulamıyorum o yüzden sordum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,035
Mesajlar
11,072,839
Üyeler
198,030
Son üye
Rambo1
Geri
Top