2K sağlam monitör önerisi

İçindeki panel apple a ekran üreten firmadan. Pişman olmazsın diye düşünüyorum ben 5600 civarına almıştım zamanında
Hocam aradan cok gecmis ama hala kullanıyormusun monitörü var mi oldu mu bi sıkıntısı bende onu almayı düşünüyorum da
 
Hocam aradan cok gecmis ama hala kullanıyormusun monitörü var mi oldu mu bi sıkıntısı bende onu almayı düşünüyorum da
Kullanıyorum hocam hala bir sorun yaşamadım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,786
Mesajlar
11,081,139
Üyeler
198,193
Son üye
Alquist #1
Geri
Top