Lian Li Evo Kasa Alınır mı?

Enilaw

80+
Katılım
20 Mart 2026
Mesajlar
61
Reaksiyon skoru
10
Arkadaşlar lian li kas almayı planlıyorum aklımda:




bu ikisi var bunların arasında ne fark var değer mi 13k lık olanı almaya yoksa 9 k lık olanı mı alayım bide kasanın açıklamasında e atx anakart destekliyor diyo sadece e atx mi yoksa e atx e kadar mı destekliyo benim anakart matx ilerde atx geçicem
 
XL olan 420mm radyatör desteği vardı diye hatırlıyorum.
 
XL olan 420mm radyatör desteği vardı diye hatırlıyorum.
Bununda var.
Arkadaşlar lian li kas almayı planlıyorum aklımda:




bu ikisi var bunların arasında ne fark var değer mi 13k lık olanı almaya yoksa 9 k lık olanı mı alayım bide kasanın açıklamasında e atx anakart destekliyor diyo sadece e atx mi yoksa e atx e kadar mı destekliyo benim anakart matx ilerde atx geçicem
Fiyatı biraz yüksek onun dışında çok iyi kasa.
 
Bununda var.

Fiyatı biraz yüksek onun dışında çok iyi kasa.
peki şey incehesapta siteye girdiğim de bu kasa için uygun anakart: E-ATX diyor ben matx taksam olur mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bide


mesela compact kasalarda var bu kasada üst kısım değişebiliyormuş rgb olanda üst değişmiyor mu sadece compacta mı değişiyor
 
peki şey incehesapta siteye girdiğim de bu kasa için uygun anakart: E-ATX diyor ben matx taksam olur mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bide


mesela compact kasalarda var bu kasada üst kısım değişebiliyormuş rgb olanda üst değişmiyor mu sadece compacta mı değişiyor
Hocam olur da çok çirkin durur ya. mATX anakartınız varsa lian li o11 mini v2 daha uygun bir seçenek olur bence.
 
Hocam olur da çok çirkin durur ya. mATX anakartınız varsa lian li o11 mini v2 daha uygun bir seçenek olur bence.
ilk başta bende öyle düşündüm de yazın çalışıp atx anakart almayı planlıyorum o yüzden
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam olur da çok çirkin durur ya. mATX anakartınız varsa lian li o11 mini v2 daha uygun bir seçenek olur bence.
zaten kasayı aldıktan sonra şuanki parçalarımı direkt montajlamıcam anakart psu aldıktan sonra montajlıcam şimdilik sadece ekipman alıyom şuanki kasam ve anakartım çok kötü o yüzden değiştirmem lazım
 
ilk başta bende öyle düşündüm de yazın çalışıp atx anakart almayı planlıyorum o yüzden
Valla hocam bilemedim. Büyük kasalar hoşunuza gidiyorsa tabi alabilirsinizde ben şahsen 9800x3D 5080 falan kullanmıyorsam 10k lık kasa bakmazdım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bileşenleriniz tam olarak nedir
 
Valla hocam bilemedim. Büyük kasalar hoşunuza gidiyorsa tabi alabilirsinizde ben şahsen 9800x3D 5080 falan kullanmıyorsam 10k lık kasa bakmazdım.
ben 5070 ryzen 7 7800x3d kullanıyorum bi altı sizin dediğinizin :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ben 5070 ryzen 7 7800x3d kullanıyorum bi altı sizin dediğinizin :D
anakartım asus b650m-R olması lazım ram corsair 16 gb psu çok kötü onu kesin değiştircem kasam ve kasamın fanlarıda çok kötü
 
ben 5070 ryzen 7 7800x3d kullanıyorum bi altı sizin dediğinizin :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


anakartım asus b650m-R olması lazım ram corsair 16 gb psu çok kötü onu kesin değiştircem kasam ve kasamın fanlarıda çok kötü
Yani hocam bundan bahsediyorum. 5070 almışsınız mesela kasaya 14k vermek yerine 4k lık bir kasa alıp 5070Ti zorlardınız veya 7800x3D yerine 9800x3D alırsınız veya 14e hem ATX anakart hem kasa alabiliyosunuz. Görünüş sizin için ne kadar önemlidir bilemiyorum ama bence performanstan kısmaya gideceksiniz çok mantıklı değil gibi geldi bana. Yine de tercih sizin tabii ki.
 
Yani hocam bundan bahsediyorum. 5070 almışsınız mesela kasaya 14k vermek yerine 4k lık bir kasa alıp 5070Ti zorlardınız veya 7800x3D yerine 9800x3D alırsınız veya 14e hem ATX anakart hem kasa alabiliyosunuz. Görünüş sizin için ne kadar önemlidir bilemiyorum ama bence performanstan kısmaya gideceksiniz çok mantıklı değil gibi geldi bana. Yine de tercih sizin tabii ki.
benim hali hazırda kasam var upgrade edicem ekran kartı ve işlemciyi alalı 1 yıl oldu şimdi satsam 5070 ti veya 9800 alabilir miyim bilmiyom valla ama belki şey yapabilirim kasadan önce psu yada anakart değiştirebilirim ben zaten fikir almak için açtım aslında bu iki kasanın arasındaki farkları öğrenmek için ama çokta fark yokmuş anladığım kadarıyla bide bunların compact hali var kasalarda compact ile evo dynamic arasında ne var onu bilmiyom
 
benim hali hazırda kasam var upgrade edicem ekran kartı ve işlemciyi alalı 1 yıl oldu şimdi satsam 5070 ti veya 9800 alabilir miyim bilmiyom valla ama belki şey yapabilirim kasadan önce psu yada anakart değiştirebilirim ben zaten fikir almak için açtım aslında bu iki kasanın arasındaki farkları öğrenmek için ama çokta fark yokmuş anladığım kadarıyla bide bunların compact hali var kasalarda compact ile evo dynamic arasında ne var onu bilmiyom
compact hali biraz daha ufak ama compact bile çok büyük bence. Muhtemelen 360mm/420mm sıvı soğutma desteği değişiyordur tek tek sitesinden bakmadım. Bence görüntüsü hoşunuza giden en ucuz ürünü seçin hepsinin malzeme kalitesi güzeldir.
 
Daha yeni aynısını aldım şuanlık memnunum indirimle almıştım incehesaptan, ama ufaktan bu kadarına gerek var mıydı ? diye soruyorum.
 
Geri
Top