Çözüldü✓ Cpu Yüksek Isılarda Çalışması

evet.Tabi ki yeniledim ama fazla sürmektense az koymayı tercih ettim. Sanırım yeterli gelmedi.
Çarpı şeklinde koysan yeterli.
Bir de soğutma bloğunu işlemci üstüne koyunca mümkün olduğunca hareket ettirmemeye çalış. Bir elinle sabit tutup, diğer elinle vidaları sıkmaya çalış.
 
Dediniz gibi sürdüm.
Ama sıkarken çok dikkat etmedim hareket etti mi etmedi mi!
Şuanki değerler aşağıdaki gibi
 

Ekler

  • Ekran Görüntüsü (10).webp
    Ekran Görüntüsü (10).webp
    66.1 KB · Hit: 7
Geri
Top