🔥İndirim Green Gp550a-Eco Rev3.1 550w +80 Psu - 1.144 Tl

jombo

80+ Platinum
Katılım
20 Şubat 2025
Mesajlar
16,979
Reaksiyon skoru
8,984

FİNAL150 kuponunu kullanırsanız 1.144 TL ye düşüyor.

I.R.O.N tier listin de bulunuyor

D Tier bile olsa bu fiyata bedava çünkü OTP hariç bütün korumalara sahip. Giriş seviye sistemlere güzel gidecektir (rx6600 + 3600/5600 gibi). Sleeve bearing fan kullanıyor yani yükte bir tık sesli çalışacaktır ama yükte değilken çok sesli değildir.
1779043040437.webp

 
5060 Ti ve o ayarda güç çeken kartlar ile gönül rahatlığıyla kullanılır. Bu fiyata "Everest, Frisby, James Eşşek" vb. markaları bile vermiyorlar artık.
 
Son düzenleme:

FİNAL150 kuponunu kullanırsanız 1.144 TL ye düşüyor.

I.R.O.N tier listin de bulunuyor

D Tier bile olsa bu fiyata bedava çünkü OTP hariç bütün korumalara sahip. Giriş seviye sistemlere güzel gidecektir (rx6600 + 3600/5600 gibi). Sleeve bearing fan kullanıyor yani yükte bir tık sesli çalışacaktır ama yükte değilken çok sesli değildir.
Alıntıyı görüntüle
@Abdullah Hacıgül 'ü etiketleyelim yaptığı 2. el sistem videolarında çok işine yarayabilecek bir psu.
 
rtx 5070 yada amd 9070 gibi ekran kartlarına kadar rahatlıkla kullanılır
 
Geri
Top