🔥İndirim Next Gaming Alpha Elite 7x Argb Fan Kumanda ve Kontrolcü 2.889 Tl 3 Taksit

tam fp ürünü beyazı olsa alıcaktım alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun
beyazı da varda stok yok şuan hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

tam fp ürünü beyazı olsa alıcaktım alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun
https://www.akakce.com/bilgisayar-k...eyaz-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1356446873.html Onun yerine şu modele bakabilirsin aynı firmanın ürünü çok benzer kasalar.
 
bana kalırsa bu fiyatlara düşen zoko daha mantıklı olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bu geçen 2500 dü fanları daha kaliteli ama kablolama açısından biraz başarısız c500 fanların kabloları önden gözükerek geçiyor arka fonta
kararsız kaldım açıkçası kasa da gayet güzel duruyor c500 ü de beğendim iptal etmeye değecek bir fark varmı onu sormak istiyorum eğer var ise ona göre iptal edip bu kasayı sipariş vereceğim
 
kararsız kaldım açıkçası kasa da gayet güzel duruyor c500 ü de beğendim iptal etmeye değecek bir fark varmı onu sormak istiyorum eğer var ise ona göre iptal edip bu kasayı sipariş vereceğim
Kasa hocam bu. Hangisinin tipini beğendiysen onu al
 
200 TL kuponu kullanın. Kasa 7 fanlı ARGB kontrolcüsü ve kumandası bulunuyor. Kasanın alt kısmındaki fanlar reverse. Kasada Type C girişi de var. Çok fiyat performans olduğunu düşünüyorum. Değerlendirilebilir.

Kasa ölçüleri: 420x285x400mm

kusura bakma hocam az once alıntılamayı unuttum gormedin bidaha yazıyorum https://www.n11.com/urun/alpha-neon...asasi-siyah-118412981?magaza=iltechbilgisayar hocam bu kasayı almayı dusunuyordumda aralarındaki fark ne tam olarak cozemedim (psu dısında)
 
kararsız kaldım açıkçası kasa da gayet güzel duruyor c500 ü de beğendim iptal etmeye değecek bir fark varmı onu sormak istiyorum eğer var ise ona göre iptal edip bu kasayı sipariş vereceğim
görüntü dışında çok büyük bir fark yok slotlar aynı çıkışlara baktım aynı dediğim gibi fanları gigabyte konusunda biraz daha kararlı uzun ömürlü olur uzun vadede ses yapma durumu yağlama ister mi bu next gaming emin değilim ama bu kasayı tiktoktaki bir arkadaş kullanıyordu setupcu 17k takipçili adını hatırlarsam videoyu bırakırım buraya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kusura bakma hocam az once alıntılamayı unuttum gormedin bidaha yazıyorum https://www.n11.com/urun/alpha-neon...asasi-siyah-118412981?magaza=iltechbilgisayar hocam bu kasayı almayı dusunuyordumda aralarındaki fark ne tam olarak cozemedim (psu dısında)
reverse fan uygulanmamış gibi gördüm
 

bu kasa ile arasındaki farkları anlatacak aynı zamanda
görüntü dışında çok büyük bir fark yok slotlar aynı çıkışlara baktım aynı dediğim gibi fanları gigabyte konusunda biraz daha kararlı uzun ömürlü olur uzun vadede ses yapma durumu yağlama ister mi bu next gaming emin değilim ama bu kasayı tiktoktaki bir arkadaş kullanıyordu setupcu 17k takipçili adını hatırlarsam videoyu bırakırım buraya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


reverse fan uygulanmamış gibi gördüm
bu kasa işi gerçekten zor bir seçim oluyor bu aralar güzel kasalar indirime girdi şans eseri attığım kasayı gördüm aldım pişman olacağımı sanmıyorum ama bu kasada güzel duruyor :D neyse satın aldığımız en iyisi gözüyle bakıp yola devam edelim :D
 
https://www.itopya.com/gigabyte-c50...4xargb-atx-mid-tower-bilgisayar-kasasi_u27168 bu kasa ile karşılaştırmak gerekirse arasındaki fark nedir bilgi verir misiniz ? ben bu kasayı tercih ettim 2.5k indirim ile satın aldım
Aralarındaki en büyük fark bence hocam kasanın kalınlığı. Konudaki kasa çift odacıklı 285mm kalınlığında senin aldığın kasa 235mm kalınlığında. Kimisi az yer kaplasın diye senin seçtiğin kasayı seçer kimiside daha büyük kasa sevdiği için konudakini sever tamamen kişisel zevk. Hangisinin tipini beğeniyorsan onu al hocam. Performans çok farkedeceğini sanmıyorum.
 

bu kasa ile arasındaki farkları anlatacak aynı zamanda

bu kasa işi gerçekten zor bir seçim oluyor bu aralar güzel kasalar indirime girdi şans eseri attığım kasayı gördüm aldım pişman olacağımı sanmıyorum ama bu kasada güzel duruyor :D neyse satın aldığımız en iyisi gözüyle bakıp yola devam edelim :D
o kasayı alamadığım için üzülmüştüm ben açıkçası :D tek sorun kablolaması kötü ama çok fena değil biraz oynamayla gizlenebilir gibi onlarda
 
Aralarındaki en büyük fark bence hocam kasanın kalınlığı. Konudaki kasa çift odacıklı 285mm kalınlığında senin aldığın kasa 235mm kalınlığında. Kimisi az yer kaplasın diye senin seçtiğin kasayı seçer kimiside daha büyük kasa sevdiği için konudakini sever tamamen kişisel zevk. Hangisinin tipini beğeniyorsan onu al hocam. Performans çok farkedeceğini sanmıyorum.
anladım teşekkürler <3
 
Aralarındaki en büyük fark bence hocam kasanın kalınlığı. Konudaki kasa çift odacıklı 285mm kalınlığında senin aldığın kasa 235mm kalınlığında. Kimisi az yer kaplasın diye senin seçtiğin kasayı seçer kimiside daha büyük kasa sevdiği için konudakini sever tamamen kişisel zevk. Hangisinin tipini beğeniyorsan onu al hocam. Performans çok farkedeceğini sanmıyorum.
tek etken kasa ferahlığı olur ben extra ekran alırım lianli, thermalright veya işte tryx panoroma alırım dediğinde biraz sıkıştırır gigabyte
 
o kasayı alamadığım için üzülmüştüm ben açıkçası :D tek sorun kablolaması kötü ama çok fena değil biraz oynamayla gizlenebilir gibi onlarda
kablolama olarak baktım tüm kablolar arka taraftan geçişi sağlanıyor fakat ben becerebilir miyim bilmiyorum daha önce kablolama yapmadım hiç temizlik toplama vs.vs. bunları bilgisayarcı bir arkadaşımız var o yapıyor sağolsun belki benimde bazı kablolar önden geçer ama daha sonradan hallederiz inşAllah :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,942
Mesajlar
11,082,712
Üyeler
198,223
Son üye
Sensei44
Geri
Top