Bu Devamsizlikla Sinifta Kalirmiyim

flakesxd

80+
Katılım
20 Temmuz 2023
Mesajlar
398
Reaksiyon skoru
89
Devamsizligim ozurlu 20, ozursuz 10 tam, sınıfta kaliyormuyum?
 
Özürlü de sınır yok eğer geçirebiliyorsan özürlüye geçir.
 

Ekler

  • 1000305714.webp
    1000305714.webp
    13.7 KB · Hit: 117
Bırakmazlar ve şuanki durumunla kalmıyorsun
 
Sınır bu, yarım gün eklersen müdüre bağlı bırakırlar ona göre. Şuan kalmazsın.
 
Müdürle konuşun düşürüyorlar devamsızlığı en azından bizde öyle oluyordu.
 
Lise için konuşuyorum, özürsüz devamsızlık sınırı 10 gün. Özürlüyle birlikte toplam 30 Gün devamsızlık hakkınız var. Eğer 10 gün özürsüz 21 gün özürlü devamsızlık yaparsanız 30 gün sınırını geçtiğiniz için sınıfta kalırsınız.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,923
Mesajlar
11,082,546
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top