monster abra a5 v17.2 cihazım i5 1140h işlemcim 3050ti ekran kartım 16 gb ram var cihazdaAlıntıyı görüntülemerhabalar arkadaşlar ben laptop ekran kartımı kullanıp kullanmadığını ve ayarlarını nasıl yapacağım yardımcı olabilecek varmı acaba ?
Valorant cs de drop yiyorum bende onu çözmeye çalışıyorum monster menüsünde öyle bir şey göremedimÜstat Ekran kartını pc zaten kullanıyor kullanmayacağını nasıl anlayacağım demek ne biliyim ilk defa duydum..
Ama yüksek performans konusuna gelirsek mümkünse Şarj aleti takılıyken oyna Eğer monsterin bi menüsü falan varsa oradan kısıtlama vb bişey varsa kaldır
Dostum eğer laptopunun şarjı azsa muhtemelen tasaruf moduna geçiyordur ve performanstan kısıyordur o yüzden mümkünse şarj aletini takıp oyna laptop konusunda çok bir bilgim yok ama Yapay zekaya sorsan iyi olurValorant cs de drop yiyorum bende onu çözmeye çalışıyorum monster menüsünde öyle bir şey göremedim
Şarjda oynuyorum zatende teşekkür ederim sağolasınDostum eğer laptopunun şarjı azsa muhtemelen tasaruf moduna geçiyordur ve performanstan kısıyordur o yüzden mümkünse şarj aletini takıp oyna laptop konusunda çok bir bilgim yok ama Yapay zekaya sorsan iyi olur
Bu arada eğer 2 3 yıldır kullanıyorsan bakım yapmanı öneririm çünkü laptop ısındığı görünce performanstan fazla kısıyor yani 1 yılda bir macun bakımı ve temizlik bakımı yapmak laptopta şart dostumŞarjda oynuyorum zatende teşekkür ederim sağolasın
Bakımlarını yapıyorum ben yapamadığım zamanlar servise veriyorum teşekkürlerBu arada eğer 2 3 yıldır kullanıyorsan bakım yapmanı öneririm çünkü laptop ısındığı görünce performanstan fazla kısıyor yani 1 yılda bir macun bakımı ve temizlik bakımı yapmak laptopta şart dostum