Arkadaşlar Laptop Ekran Kartımı Kullandığımı Nasıl Anlarım ?

cubey

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
380
Reaksiyon skoru
73
1780345483768.webp
merhabalar arkadaşlar ben laptop ekran kartımı kullanıp kullanmadığını ve ayarlarını nasıl yapacağım yardımcı olabilecek varmı acaba ?
 
Üstat Ekran kartını pc zaten kullanıyor kullanmayacağını nasıl anlayacağım demek ne biliyim ilk defa duydum..

Ama yüksek performans konusuna gelirsek mümkünse Şarj aleti takılıyken oyna Eğer monsterin bi menüsü falan varsa oradan kısıtlama vb bişey varsa kaldır
 
Üstat Ekran kartını pc zaten kullanıyor kullanmayacağını nasıl anlayacağım demek ne biliyim ilk defa duydum..

Ama yüksek performans konusuna gelirsek mümkünse Şarj aleti takılıyken oyna Eğer monsterin bi menüsü falan varsa oradan kısıtlama vb bişey varsa kaldır
Valorant cs de drop yiyorum bende onu çözmeye çalışıyorum monster menüsünde öyle bir şey göremedim
 
Valorant cs de drop yiyorum bende onu çözmeye çalışıyorum monster menüsünde öyle bir şey göremedim
Dostum eğer laptopunun şarjı azsa muhtemelen tasaruf moduna geçiyordur ve performanstan kısıyordur o yüzden mümkünse şarj aletini takıp oyna laptop konusunda çok bir bilgim yok ama Yapay zekaya sorsan iyi olur
 
Dostum eğer laptopunun şarjı azsa muhtemelen tasaruf moduna geçiyordur ve performanstan kısıyordur o yüzden mümkünse şarj aletini takıp oyna laptop konusunda çok bir bilgim yok ama Yapay zekaya sorsan iyi olur
Şarjda oynuyorum zatende teşekkür ederim sağolasın
 
Şarjda oynuyorum zatende teşekkür ederim sağolasın
Bu arada eğer 2 3 yıldır kullanıyorsan bakım yapmanı öneririm çünkü laptop ısındığı görünce performanstan fazla kısıyor yani 1 yılda bir macun bakımı ve temizlik bakımı yapmak laptopta şart dostum
 
Bu arada eğer 2 3 yıldır kullanıyorsan bakım yapmanı öneririm çünkü laptop ısındığı görünce performanstan fazla kısıyor yani 1 yılda bir macun bakımı ve temizlik bakımı yapmak laptopta şart dostum
Bakımlarını yapıyorum ben yapamadığım zamanlar servise veriyorum teşekkürler
 
Geri
Top