❌İndirim Bitti! Xpg Defender Pro Temperli Cam Mesh ARGB 2499tl

Hocam daha soğutucuyu almadım diğerlerini aldım kasa ve psu,soğutucu hariç.Şuan indirimde segotep fz6 pro düşünüyorum, thermalright phantom spiritten 1200 lira daha ucuz.7800x3d yi besler mi
Bende şu an ondan var; ortam sıcaklığı 28 dereceyken stres testinde 68 derece gördüm. Fanı fulleyince sesi artıyor ama anakartın normal profilinde doğru dürüst sesini bile duymadım. Şimdiye kadar rekabetçi oyunlarda sesini hiç duymadım bile; ki şu an bende ekran kartı yok, işlemcinin dahili grafik birimini (iGPU) kullanıyorum, o da ısınıyor doğal olarak. Ayrıca kutunun içinden çıkan termal macunu kullandım. Şu an bunu yazarken de sıcaklık 45.4 derece.
Bence doğru dürüst bir termal macunla Ryzen 7 7800X3D'yi bile rahatlıkla halledebilir. Kasam masada değil yerde duruyor, o yüzden sesini buzdolabının sesinden dolayı duymuyorum bile. Memnun kalmasan bile fanları güzel; hem ARGB hem de PWM destekliyor. Kutunun üstündeki değerler de doğruysa, ürün adeta fan fiyatına geliyor diyebilirim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam önde 3 argb arkada 1 tane argb olmayan fanla mı geliyor yoksa toplamda 3 tane argb fan mı var kasada ?
İki önde, bir arkada olmak üzere 3 fan olarak geliyor. Fanlar, daisy chain bağlantısı yapılmış olarak geliyor ve kasanın kendi ARGB kontrolcüsü var; kasanın üstündeki tuştan modlar arası geçiş yapabiliyorsunuz. Çoğu yerde yazılmamış ama kasaya önden bakınca altta ve üstte kalan iki LED şerit de var.
 
Son düzenleme:
Bende şu an ondan var; ortam sıcaklığı 28 dereceyken stres testinde 68 derece gördüm. Fanı fulleyince sesi artıyor ama anakartın normal profilinde doğru dürüst sesini bile duymadım. Şimdiye kadar rekabetçi oyunlarda sesini hiç duymadım bile; ki şu an bende ekran kartı yok, işlemcinin dahili grafik birimini (iGPU) kullanıyorum, o da ısınıyor doğal olarak. Ayrıca kutunun içinden çıkan termal macunu kullandım. Şu an bunu yazarken de sıcaklık 45.4 derece.
Bence doğru dürüst bir termal macunla Ryzen 7 7800X3D'yi bile rahatlıkla halledebilir. Kasam masada değil yerde duruyor, o yüzden sesini buzdolabının sesinden dolayı duymuyorum bile. Memnun kalmasan bile fanları güzel; hem ARGB hem de PWM destekliyor. Kutunun üstündeki değerler de doğruysa, ürün adeta fan fiyatına geliyor diyebilirim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İki önde, bir arkada olmak üzere 3 fan olarak geliyor. Fanlar, daisy chain bağlantısı yapılmış olarak geliyor ve kasanın kendi ARGB kontrolcüsü var; kasanın üstündeki tuştan modlar arası geçiş yapabiliyorsunuz. Çoğu yerde yazılmamış ama kasaya önden bakınca altta ve üstte kalan iki LED şerit de var.
Teşekkürler hocam peki kendi kontrolcüsü yerine anakartın argb kontrolcüsüne takıp anakart yazılımıyla hızını ve renklerini kontrol edebiliyor muyuz ?
 
Tabii ki de, ben bir süre kendi kontrolcüsüyle kullandım; sonra sıkılıp anakarta geçtim.
Hız kontrolünü zaten anakart yapıyor hocam, orada kasanın bir etkisi yok ama şimdi konusu açılınca hatırladım; kasanın fanları PWM destekli değil, yani sabit bir hızda dönüyor ama zaten tüm işi işlemci soğutucu hallediyor. Benim hiç "Keşke daha hızlı ya da daha yavaş dönse," dediğim an olmadı. Ha, "Yok, ben takılırım," diyorsan 0 fan modu olan, yani yük altında değilken duran fanlara yönelmeni tavsiye ederim ama onların da fiyatı belli :/
 
Geri
Top