MelihSak
80+ Bronze
- Katılım
- 3 Şubat 2023
- Mesajlar
- 749
- Reaksiyon skoru
- 256
- Bütçe
- 40000
Arkadaşlar RTX 3080 kullanıyorum bütçemi çok zorlamadan ekran kartı yükseltmek istiyorum ama bu karttan hatrı sayılır güçlü kartlar nvidia tarafında çok pahalılar bu yüzden rx 9070xt geliyor aklıma ancak hiç amd ekran kartı kullanmadım ve korkuyorum şu meşhur sürücü problemlerinden yaşar mıyım diye veya nvidia kalitesini arar mıyım sonra diye alanlar satıyor deniyor çünkü ikinci el rtx 5070 veya rtx 5070ti mı kovalamalıyım sizce bütçem max 40 ama o da çok çok zorlama yani tavsiyeleriniz nedir?