Yardım RX 9070xt mi RTX 5070ti mı? (2. El)

MelihSak

80+ Bronze
Katılım
3 Şubat 2023
Mesajlar
750
Reaksiyon skoru
257
Bütçe
40000
Arkadaşlar RTX 3080 kullanıyorum bütçemi çok zorlamadan ekran kartı yükseltmek istiyorum ama bu karttan hatrı sayılır güçlü kartlar nvidia tarafında çok pahalılar bu yüzden rx 9070xt geliyor aklıma ancak hiç amd ekran kartı kullanmadım ve korkuyorum şu meşhur sürücü problemlerinden yaşar mıyım diye veya nvidia kalitesini arar mıyım sonra diye alanlar satıyor deniyor çünkü ikinci el rtx 5070 veya rtx 5070ti mı kovalamalıyım sizce bütçem max 40 ama o da çok çok zorlama yani tavsiyeleriniz nedir?
 
Arkadaşlar RTX 3080 kullanıyorum bütçemi çok zorlamadan ekran kartı yükseltmek istiyorum ama bu karttan hatrı sayılır güçlü kartlar nvidia tarafında çok pahalılar bu yüzden rx 9070xt geliyor aklıma ancak hiç amd ekran kartı kullanmadım ve korkuyorum şu meşhur sürücü problemlerinden yaşar mıyım diye veya nvidia kalitesini arar mıyım sonra diye alanlar satıyor deniyor çünkü ikinci el rtx 5070 veya rtx 5070ti mı kovalamalıyım sizce bütçem max 40 ama o da çok çok zorlama yani tavsiyeleriniz nedir?
çift monitör kullanmıyor yayın obs gibi işlerin yoksa saf oyun oynayacaksan 2.el de 28k dan başlıyor temizleri tavsiye ederim .
 
İkinci elden 40'a az kullanılmış colorful 5070 ti tavsiye ederim.
 
çift monitör kullanmıyor yayın obs gibi işlerin yoksa saf oyun oynayacaksan 2.el de 28k dan başlıyor temizleri tavsiye ederim .
çift monitörde ne oluyor 9070'xtye anlatabilir misiniz?
 
5070ti olabilir bütçe yetiyorsa
 
çift monitörde ne oluyor 9070'xtye anlatabilir misiniz?
amd nin genel yapısında olan bir şey ara sıra oyuna girerken diğer ekran siyah kalabiliyor yada oyundayken diğer ekran kapanabiliyor gibi durumlar mevcut bu sorun zaten amd nin kendi sitesinde driver notlarında mevcut
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

not: özellikle 2 monitör arasında Hz ve çözünürlük farkı varsa daha sık oluyor aynıysa daha az oluyor
 
amd nin genel yapısında olan bir şey ara sıra oyuna girerken diğer ekran siyah kalabiliyor yada oyundayken diğer ekran kapanabiliyor gibi durumlar mevcut bu sorun zaten amd nin kendi sitesinde driver notlarında mevcut
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

not: özellikle 2 monitör arasında Hz ve çözünürlük farkı varsa daha sık oluyor aynıysa daha az oluyor
2 aynı monitör olsa? Sorun olabiliyor mu
 
Bugün 6800 XT yerine 9070 XT aldım 2k iyi bir artış oldu gerçekten üstelik 24.600₺ gibi bir fiyata test ederek aldım.
6800 XT 1080p'de gerçekten çok iyiydi ama fsr 4 gelene kadar satmazsam değerlenir gibi.
Paramı daha çok harcayabilseydim eminim 5070 TI tercih ederdim. Işın İzleme işine kafayı bozdum Cyberpunk yüzünden.
 
çift monitör kullanmıyor yayın obs gibi işlerin yoksa saf oyun oynayacaksan 2.el de 28k dan başlıyor temizleri tavsiye ederim .
şuanda sadece tek monitör kullanıyorum 2. monitöre yakın bir zaman da geçmek gibi bir niyetim yok yayın vs. şeylerle de uğraşmıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İkinci elden 40'a az kullanılmış colorful 5070 ti tavsiye ederim.
yalnızca oyun oynayacağım mfg olmadan 9070xt ile arasında ciddi bir fark yok gerek var mı o kadar para vermeye
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bugün 6800 XT yerine 9070 XT aldım 2k iyi bir artış oldu gerçekten üstelik 24.600₺ gibi bir fiyata test ederek aldım.
6800 XT 1080p'de gerçekten çok iyiydi ama fsr 4 gelene kadar satmazsam değerlenir gibi.
Paramı daha çok harcayabilseydim eminim 5070 TI tercih ederdim. Işın İzleme işine kafayı bozdum Cyberpunk yüzünden.
1080p de oynuyorum zaten şu sıralar ağırlıklı olarak hikayeli oynuyorum bundan sonra da böyle gider yüksek ihtimalle ama ışın izleme olmasa da ölmem zaten 1080p
 
25-26 bandına 9070XT alırdım şahsen.
Performans farkı tatmin etseydi ben bile geçiş yapacaktım 4070Tİ Superden.
 
şuanda sadece tek monitör kullanıyorum 2. monitöre yakın bir zaman da geçmek gibi bir niyetim yok yayın vs. şeylerle de uğraşmıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yalnızca oyun oynayacağım mfg olmadan 9070xt ile arasında ciddi bir fark yok gerek var mı o kadar para vermeye
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


1080p de oynuyorum zaten şu sıralar ağırlıklı olarak hikayeli oynuyorum bundan sonra da böyle gider yüksek ihtimalle ama ışın izleme olmasa da ölmem zaten 1080p
Yok. 9070 XT alın. Paranız cebinizde kalsın.
 
İkinci elden 41-42'ye var 5070Ti lar daha iyi bir kart ama 9070XT de iyi ama 1080P için 9060XT bile fazlasıyla yeterli gerçi elinizde 3080 var 1080P için overkill o kart zaten
 
Öncelikle nedir bu sürücü sorunu tantanası anlamakta güçlük çeksem de maksimum 3 ayda 1 kez driver silip tekrar kur bir şeyi kalmaz.
İkinci olarak da 3080 hala yeterince güçlü bir kart bence 1 veya 2 jenerasyon daha götürür seni, yükseltmeni gerektirecek bir sorun mu yaşatıyor. Dilediğin oyunları oynatmama veya çok düşük performans verme gibisinden
 
Geri
Top