Bu Sistem Alınır mı? İtopya

2-3 hafta önce kampanyali 30 geldi sonra kampanya bitince 34 lere çıktı Perşembe günü yine 30 a indi o zaman aldım daha yeni geldi iyi gozuyor oyun testlerini yarın yapacağım varsa sorun sorabilirsin
 
Ilk videosu çıktığında 30bindi. O zaman mantıklıydı da şimdi buna 34.5 vereceğime 36ya 5060lisini alırdım. Daha 2 gun önce 5060li 36ya satiyorlardida stogu bitmiş. Kampanyayla illa tekrar gelir diye düşünüyorum
 
yani ne öneriyorsunuz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2-3 hafta önce kampanyali 30 geldi sonra kampanya bitince 34 lere çıktı Perşembe günü yine 30 a indi o zaman aldım daha yeni geldi iyi gozuyor oyun testlerini yarın yapacağım varsa sorun sorabilirsin
test yapınca bilgilendirirsin hocam
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,567
Mesajlar
11,078,440
Üyeler
198,150
Son üye
Swıft6283
Geri
Top