firtina3425
80+
- Katılım
- 25 Ocak 2025
- Mesajlar
- 5
- Reaksiyon skoru
- 0
bir arkadaşımda 7900xt var 20k ya satıcak nasıl kart alıp sistem diziyimmi yoksa eskidimi
fiyatı baya uygun bence temizse alınmalı gibibir arkadaşımda 7900xt var 20k ya satıcak nasıl kart alıp sistem diziyimmi yoksa eskidimi
9070xt 7900xtx in Muadili hocam bu daha çok düz 9070 in Muadiliİkinci elden gram anlamam, 2.el fiyatlarina bakinca 20bin baya uygun, 2.el dizeceksen alinir ama yapay zekaya gore 9070xtnin muadiliymis. Su sıralar kampanyalarla, gaming gecesiyle vs 9070xt ve r5 7500fli oem paketler 58 60 arasina bulunabiliyor. 0 dizeceksen bence gerek yok.
bakımlıysa yorgun değilse çok iyi fiyat al direkbir arkadaşımda 7900xt var 20k ya satıcak nasıl kart alıp sistem diziyimmi yoksa eskidimi
Alınır bencebir arkadaşımda 7900xt var 20k ya satıcak nasıl kart alıp sistem diziyimmi yoksa eskidimi
çok ucuz be 4070in 23k olduğu yerde o kart bedava ısı derecelerine filan bak birde hangi model bubir arkadaşımda 7900xt var 20k ya satıcak nasıl kart alıp sistem diziyimmi yoksa eskidimi
7900 XTX de vardıÖnceki neslin en iyi kartı hâlâ alınır.