RX 7900 XT 20 K Alınır mı?

Katılım
25 Ocak 2025
Mesajlar
5
Reaksiyon skoru
0
bir arkadaşımda 7900xt var 20k ya satıcak nasıl kart alıp sistem diziyimmi yoksa eskidimi
 
Eskimedi hala ömrü var güçlü bir karttır keyifle kullanabilirsin ama temizse.
 
İkinci elden gram anlamam, 2.el fiyatlarina bakinca 20bin baya uygun, 2.el dizeceksen alinir ama yapay zekaya gore 9070xtnin muadiliymis. Su sıralar kampanyalarla, gaming gecesiyle vs 9070xt ve r5 7500fli oem paketler 58 60 arasina bulunabiliyor. 0 dizeceksen bence gerek yok.
 
Önceki neslin en iyi kartı hâlâ alınır.
 
Alınır çok iyi kart. Temmuz da fsr4 de gelecek 9060xt den daha tercih edilebilir bir kart temiz ise düşünme
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İkinci elden gram anlamam, 2.el fiyatlarina bakinca 20bin baya uygun, 2.el dizeceksen alinir ama yapay zekaya gore 9070xtnin muadiliymis. Su sıralar kampanyalarla, gaming gecesiyle vs 9070xt ve r5 7500fli oem paketler 58 60 arasina bulunabiliyor. 0 dizeceksen bence gerek yok.
9070xt 7900xtx in Muadili hocam bu daha çok düz 9070 in Muadili
 
hotspot falan düzgünse yapıştır direkt, bazıları patlak oluyo ona dikkat et ben 2 hafta önce 18 e imzamdaki kartı aldım
 
bir arkadaşımda 7900xt var 20k ya satıcak nasıl kart alıp sistem diziyimmi yoksa eskidimi
çok ucuz be 4070in 23k olduğu yerde o kart bedava ısı derecelerine filan bak birde hangi model bu
 
Ne eskimesi sadece bir önceki nesil kart. FSR 4.1 de gelecek o fiyata çok iyi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,340
Mesajlar
11,064,538
Üyeler
197,868
Son üye
ardajosner
Geri
Top