Lian li 207vs nzxt h5-h7 ve Aerocool D501A Siz Hangi Kasayı seçerdiniz ve Neden?

Katılım
1 Ağustos 2024
Mesajlar
158
Reaksiyon skoru
52
Selam arkadaşlar. yeni toplıyacağım sisteme kasa seçmeye çaklışıyorum ama kararsızım. Değerli fikirlerinize başvurmak istedim. 7 tane link paylaşacağım sizlerle. kuracağım sistem 9070xt, b850 Atx anakart, kule tip çift soğutma olacak. güç kaynağı olarak 1st player NGDP 850 w olanı kullanacağım. Alacağım kasanın seçtiğim bu ürünler ile uyumlu olmasını istiyorum ve mümkünsede f/p bir ürün istiyorum. tercihim siyah kasa.

linkler:

https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/asus-gt302-tuf.html

https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/lian-li-lancool-207.html

https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/lian-li-lancool-216-rgb-siyah.html

https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/nzxt-h5-flow-rgb.html

https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/nzxt-h7-flow-rgb-cm-h72fw-r1.html

https://www.akakce.com/bilgisayar-k...a-argb-fanli-siyah-atx-fiyati,1060687415.html

https://www.teknobiyotik.com/donani...-usb-3-0-type-c-mesh-on-panelli-atx-kasa.html

Birde bu lian li 217 var. bunun fanlarını 5 adet.



Aerocool güzel bir ürün ama kablolamanın olduğu kısım biraz sıkıntılı, dar kabloları düzenlemek zor deniyor. 2,5-3 k olsa f/p olurmuş.

Asus 302 tip olarak çok hayran olmasam da işlevselliği çok güzel. yıl sonundaki 5k fiyata düşşe bu da f/p olurdu 8k ya yakın fiyattan da alasım gelmiyor. kazıklanmış hissiyatı oluşuyor içimde alırsam.

Lian li 207 biraz sıcak geliyor. h7 flow da siyah olanı 7 civarına beyazı 5 küsüre satıyorlar. siyah ucuz beyaz pahalı olması gerekmiyormuydu? h7 daha işlevsel ama yüksek. lian li lerde baya işlevsel ürünler gibi geldi bana.



sizlerin yorumlarını, kullanıyorsanız bu tarz ve boyutlardaki ürünlere dair sizin önerilerinizi bekliyorum.
 
Son düzenleme:
hocam hangi kasayı aldınız?
 
hocam hangi kasayı aldınız?
küçük ebat bir masam var ve malesef kasayı bu masanın altına koymak durumundayım. büyük patron dışarı seyrangah koymama izin vermiyor :))) öncelik herkezin bir adet pc ODASI olmalı. ben salonda oynutorum.

masa dar ve ufak olunca sserçe görünümlü passat vari bir olay yapmam gerekliydi ;
lian li 207 bu kasayı tercih ettim. kasa ön ve altta 2 şerden 4 adet fanla geliyor. bende de ilave fanlar vardı. egzoz ve üste yerleştirdik. hatta üste önce 3 adet koyup sonra birisini iptal bile ettim. alttan çok üfleyip beni rahatsız etti diye.

kasayı toplayan usta ilk kez böyle teşekküllü ve işlevsel bir kasa topluyorum dedi. çok beğendi. bende memnunum kasadan.

keşke yerim büyük olsa daha büyük de alabilirdim. ez cümle büyük normal büyük anakart ve 9070xt gibi ekran kartı çook rahat sığdı kasaya. ha birde kasa içi acayip serin diye aldım bende memnunum.
 
küçük ebat bir masam var ve malesef kasayı bu masanın altına koymak durumundayım. büyük patron dışarı seyrangah koymama izin vermiyor :))) öncelik herkezin bir adet pc ODASI olmalı. ben salonda oynutorum.

masa dar ve ufak olunca sserçe görünümlü passat vari bir olay yapmam gerekliydi ;
lian li 207 bu kasayı tercih ettim. kasa ön ve altta 2 şerden 4 adet fanla geliyor. bende de ilave fanlar vardı. egzoz ve üste yerleştirdik. hatta üste önce 3 adet koyup sonra birisini iptal bile ettim. alttan çok üfleyip beni rahatsız etti diye.

kasayı toplayan usta ilk kez böyle teşekküllü ve işlevsel bir kasa topluyorum dedi. çok beğendi. bende memnunum kasadan.

keşke yerim büyük olsa daha büyük de alabilirdim. ez cümle büyük normal büyük anakart ve 9070xt gibi ekran kartı çook rahat sığdı kasaya. ha birde kasa içi acayip serin diye aldım bende memnunum.
Cevapladığınız için teşekkür ederim hocam, ben de sizin düşündüğünüz kasalar arasında kalmıştım ama sonrasında daha ucuz olduğundan dolayı fiyat performans geldiği için Montech XR Wood kasasını tercih ettim. Bu konuyu ileride okuyacaklar için de belirteyim; ben de memnunum.

 
Bende geçen cuma indirimden lian li 207 dijital olanını çok uyguna aldım daha setup ı kurmadım varsa görsel iletir misin
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,173
Mesajlar
11,085,039
Üyeler
198,253
Son üye
BladeHunteRR
   
Geri
Top