Ekran kartı kıtlığı yaşandığı dönem, ekran kartım arızalandığı için garantiye yollamıştım. Kendileri benim hatam olmadığını ama para iadesi yapacaklarını söylediler. Israrla istemediğimi "gerekirse bozuk ürünü yollayın" dememe rağmen ürünün para iadesini yapmışlardı altını çizerek söylüyorum EKRAN KARTIMI GASP EDİP ZORLA ALDILAR. Tüketici hakem heyetide trajikomik bir şekilde beni haksız bulmuştu. O günden beri bu firmadan ne ürün alıyorum nede ürün aldırıyorum çevreme. 3-5 fazla verip sorunsuz firmaları tercih ediyorum ve bu firma dışında 1 kere bile başka firmalarda sorun yaşamadım. Şimdide indirim adı altında daha yüksek fiyatlara satmalarına çokta şaşırmadım