SSD Karşılaştırması Yapar Mısınız

city

80+
Katılım
28 Şubat 2023
Mesajlar
249
Reaksiyon skoru
9





SSD leri detaylı karşılaştırır mısınız intenso nasıldır
 





SSD leri detaylı karşılaştırır mısınız intenso nasıldır
Hocam o kadar rastgele atmışsın ki. Biri elma biri armut. Sen gen 4 mü istiyorsun gen 5 mi önce ona karar ver ve bütçen nedir
 
Samsung 990 Evo Plus varken diğerlerine bakmana gerek yok çünkü hem yazılım desteği hem de uzun ömürlülük konusunda rakiplerinden çok önde Intenso gibi markalar ise genelde giriş seviyesi ve soru işareti barındıran ürünlerdir, o yüzden riske girme derim.
 
hocam attıklarında bütçene uyan bir tane var sadece.


gaming gecesinde 5.800e almıştım nisan sonunda

sonraki haftalarda bunu görüp 6.400e pişman oldum

2 hafta önce gaming gecesinde 6.800ü görmüş.


sonuç olarak yarın akşamı bekle düşer mutlaka bir şeyler, acil değilse en azından 2-3 cuma akşamını gör
 
Son düzenleme:
Garantisiz sıfır Kapalı Kutu 1 tb TWİNMOSS var bende. Düşünürseniz özelden yazın
 
hocam attıklarında bütçene uyan bir tane var sadece.


gaming gecesinde 5.800e almıştım nisan sonunda

sonraki haftalarda bunu görüp 6.400e pişman oldum

2 hafta önce gaming gecesinde 6.800ü görmüş.


sonuç olarak yarın akşamı bekle düşer mutlaka bir şeyler, acil değilse en azından 2-3 cuma akşamını gör
lexar mld intenso olanlar nasıl
sn5000 alınır mı
 
Sn7100 en iyi. 990 Evo Plus da güzel ama Dram yok. Yoksa hızlar eşit. MLD yi boşver. Intensio'yu bilmiyorum ama boşver. WD Black zaten WD blue'nun üstü. Blue da > green
 
Not: 990 Evo Plus pcie gen 5 x 2 lane kullanıyor. Teorik olarak pcie gen 4x4'nin sınırı 7-8 bin olduğu için, gen 5x2 de buna eşit dolayısıyla o ssdnin hızı da bu. Doğrulamak için aiya baktım, üstüne şunu dedi, anakart gen 5 desteklemediği için 4 de çalışır üstüne ssd 2 lane olduğu için, 4x2 olarak çalışır. Bu da onu 4bin hıza indirir. WD blue almakla aynı şey oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

lexar nm790 nasıl
Yine Dram yok aynı seviye.
 
Not: 990 Evo Plus pcie gen 5 x 2 lane kullanıyor. Teorik olarak pcie gen 4x4'nin sınırı 7-8 bin olduğu için, gen 5x2 de buna eşit dolayısıyla o ssdnin hızı da bu. Doğrulamak için aiya baktım, üstüne şunu dedi, anakart gen 5 desteklemediği için 4 de çalışır üstüne ssd 2 lane olduğu için, 4x2 olarak çalışır. Bu da onu 4bin hıza indirir. WD blue almakla aynı şey oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yine Dram yok aynı seviye.
mld800 mld700 de dram varmış alınır mı
 
Geri
Top