- Bütçe
- 10000
Hocam ben alıp kullanıyorum şuanda çok memnunum tavsiye ederim ancak benim 2. siparişim bu ilkinde ölü piksel çıktı iade ettim 2. sinde çıkmadı biraz şans işi ölü pikselle uğraşamam diyorsan Gamepower Lunis L90 öneririm bu monitörde güzel.aldınız mı hocam? kullanıyorsanız nasıldır bende almayı düşünüyorum
aldım hocam profılımde kendımce ınceledımaldınız mı hocam? kullanıyorsanız nasıldır bende almayı düşünüyorum
profılımde kendımce ınceledım bakmak ıstersen tüm yaşadıklarımıAlıp almamak arasında kaldım ya. Çok sorun yaşayan var.