Shooter_U
80+ Silver
- Katılım
- 5 Nisan 2020
- Mesajlar
- 2,689
- Reaksiyon skoru
- 1,277
Bilindiği üzere 3 adet güç girişi var..kullandığım güç kaynağı “Enermax revolution III 1000w”
Kutudan
2 adet 8 pin
1 adette psuya giren tarafı yeni tip diğer ucu 8 pin bir kablo çıktı..(600w yazıyor)
Bağlantı şekli nasıl olucak kullanan varmı bu kartı bir sorun olurmu 600w lık kabloyu taksam?
Kutudan
2 adet 8 pin
1 adette psuya giren tarafı yeni tip diğer ucu 8 pin bir kablo çıktı..(600w yazıyor)
Bağlantı şekli nasıl olucak kullanan varmı bu kartı bir sorun olurmu 600w lık kabloyu taksam?