aynı benimkide bi değişiklik olmadıSiparişleriniz ne durumda? 12.000 almıştım, hala siparişiniz alındı olarak bekliyor.
İptal olacak bence normal bir fiyatlandırma değil buSiparişleriniz ne durumda? 12.000 almıştım, hala siparişiniz alındı olarak bekliyor.
dur hocam o kunuyu yeni kapattık. karıştırma yine ortalığıaldığınız klimalar sadece iç ünite olabilir mi ? bu şekilde satış yapan yerlerde var haberiniz olsun iç ve dış ünite ayrı ayrı satan